Ik val veelquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]Vertel
[..]
Hier mag alles verteld worden
Ja, vooral de intro is vetquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:27 schreef jna het volgende:
[..]
zal ik doen
Had jij nog naar dat filmpje geluisterd wat ik pas liet zien?
quote:
Sorbonne FTW!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:30 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik was gister tegenover de sorbonne heb de sorbonne gewoon links laten liggen
Murphy's irish pub is veel leuker
Vengaboysquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan klaagde een Duitse over de Vengaboys. En was zwaar verontwaardigd dat wij Schnappi kennen
quote:
Waarom vind je sorbonne zo tof dan? Ik vind het niet echt speciaal ofzo...quote:
Muurtjes metselen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind net een pool spelletje op mijn stage pc...
Pas op! het zou een valstrik kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind net een pool spelletje op mijn stage pc...
Sorbonne is gezelligquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Waarom vind je sorbonne zo tof dan? Ik vind het niet echt speciaal ofzo...
* muhammad_ali gaat gelijk kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn FoBo voor.. (staat nieuwe foto in zelfs)
Vermaak mij dr altijd wel. Goeie muziek en leuk volk. Lopen vaak ook genoeg parels rondquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:32 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Waarom vind je sorbonne zo tof dan? Ik vind het niet echt speciaal ofzo...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er liepen gister ook een aantal goede chicks naar binnen. Maar ik vind het gezelliger als er minder chicks zijn en ik dus minder verleiding heb en gewoon met mijn gesprekspartners kan chattenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vermaak mij dr altijd wel. Goeie muziek en leuk volk. Lopen vaak ook genoeg parels rond!
Ben dr alleen nog op donderdagen geweest btw!
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOI~!!!`1`111einzweidrei~~!!!~~1`1quote:
Nieuw? Ik ken ze allemaal alquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hehe kan ook ja.. Alhoewel; chatten op je pc in een pub?!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:36 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Er liepen gister ook een aantal goede chicks naar binnen. Maar ik vind het gezelliger als er minder chicks zijn en ik dus minder verleiding heb en gewoon met mijn gesprekspartners kan chatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |