Waar je vanavond heen gaat ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
opties openhouden he
Mijn planning gaat trouwens niet zo hard
Je kan ook een auto kopen... Denk dat dat beter werktquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:52 schreef PieterBas het volgende:
Sorry God, dat ik uw naam niet met een hoofdletter U schreef.. als ik maar nu niet weer tegenwind krijg..:?
Ik vind kerken engquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Omdat wij binnen moeten zitten denk ik... God straft ons genadeloos voor het niet naar de kerk gaan denk ik
Excuus, deze post had ik niet gezienquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
ouderwets naar de Sorbonne hier in Rotterdam. Misschien niet helemaal niet dezelfde muziek, maar het brengte me wel in weekendstemming
Ik denk het ook, maar ik ben sneller met de fiets dan met de auto op stage..quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kan ook een auto kopen... Denk dat dat beter werkt
Moet je eens een offerte aanvragen om er 1 te huren, dan zijn ze pas eng. Je schrikt je doodquote:
Dan moet je ook niet zeuren over windquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk het ook, maar ik ben sneller met de fiets dan met de auto op stage..
Wat danquote:
Ik ga alleen naar kerken als ik op vakantie ben, maar dat schijnt iedereen te doen ?quote:
Dat magquote:
Alleen dan heen gaan, of als verplicht onderdeel van je vakantie?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar kerken als ik op vakantie ben, maar dat schijnt iedereen te doen ?
Goedemorgen Houquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:56 schreef jna het volgende:
ik zit met het liedje van Schnappie in m'n hoofd
Komt door een drankje wat ik vanmorgen heb gekocht, daar staat op: Snapple
Ik alleen tijdens begrafenissenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar kerken als ik op vakantie ben, maar dat schijnt iedereen te doen ?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:57 schreef KaheemSaid het volgende:
Sommige mensen die naar kerken gaan zijn eng.
He jongenquote:
Ik zat net te denken hoe ik in godsnaam aan dat liedje kom uit het niks. Kijk ik naar die fles die op m'n bureau staat, zie ik gewoon Snapplequote:
Schni Schna Schnappiquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:56 schreef jna het volgende:
ik zit met het liedje van Schnappie in m'n hoofd
Komt door een drankje wat ik vanmorgen heb gekocht, daar staat op: Snapple
Ook dan vind ik ze eng ...quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
I think people with imaginary friends are scaryquote:
Die heb ik niet dus ik ben niet engquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
I think people with imaginary friends are scary![]()
![]()
Je kan er gewoon op drukken hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:04 schreef PieterBas het volgende:
Ik las de Engelstalig Wiki over Schnappi, werd door gelinkt naar http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_phenomenon en durfde niet op de link van Rick Asley te klikken.. Voor hetzelfde geld wordt je op Wikipedia ook gerickrolled
eens kijken of die mij ook een ban gaat opleveren
Kan een tiet gaan dan..quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:11 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag men, jullie gaan als een tiet!
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:11 schreef Roycoooooo het volgende:
Goeiedag men, jullie gaan als een tiet!
Niets speciaals.. Gewoon ouderwets zuipen, lachen en lol makenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Excuus, deze post had ik niet gezien
Wat is er te doen ?
Heb het gelezenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je kan er gewoon op drukken hoorHet gaat over Rickrollen enzo
hallo, jij kan niet eens je eigen voeten goed besturen...!quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hallo, jij kan niet eens je eigen voeten goed besturen...!![]()
![]()
![]()
![]()
Hier mag alles verteld wordenquote:(of had ik dat niet mogen vertellen?)![]()
Jaquote:
zal ik doenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef Houniet het volgende:
jna je moet eens Audio Bullys - Struck By The Sound beluisteren. Ook jazz enzulks
.
Nou...quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hallo, jij kan niet eens je eigen voeten goed besturen...!![]()
![]()
![]()
![]()
(of had ik dat niet mogen vertellen?)![]()
Toppertjequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:27 schreef jna het volgende:
[..]
zal ik doen
Had jij nog naar dat filmpje geluisterd wat ik pas liet zien?
Ik val veelquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]Vertel
[..]
Hier mag alles verteld worden
Ja, vooral de intro is vetquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:27 schreef jna het volgende:
[..]
zal ik doen
Had jij nog naar dat filmpje geluisterd wat ik pas liet zien?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |