Dat soort gesprekken zijn er ook genoeg heurquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Same here! Altijd over de meest gekscherende onderwerpen wat nergens op slaat. Heerlijk
!
Ja tuurlijk, op een gegeven moment ben je toch ook wel uitgepraat over je werk, het weer en school toch?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:51 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het was dan ook een pub en geen dancing
En als ik het ergens over wil hebben en mijn gesprekspartner ook, dan gaan we daar over praten. Ongeacht waar ik ben
ook waarquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, op een gegeven moment ben je toch ook wel uitgepraat over je werk, het weer en school toch?
Nou zeg, denk ik ook eens aan een anderquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha stelletje aarslikkers zijn jullie wel he?
Jij zit serieus met je bammetje achter de computer?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wil je niet van die vieze woorden gebruiken als ik net aan mijn bammetje bezig ben?!
Doe ik ook hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jij zit serieus met je bammetje achter de computer?. Gezellig!
ICTer zekerquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor
We hebben hier een mooie kantine, maar iedereen eet op kantoor
Neej, was maar een grapje, moest toch iets verzinnen om het aan te dikkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jij zit serieus met je bammetje achter de computer?. Gezellig!
Doet iedereen binnen het bedrijf volgens mijquote:
Vind het ook niet echt sfeerbevorderlijk nee, maar wat doe je er aanquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef muhammad_ali het volgende:
slecht hoor...
Haha voel je niet aangesproken beste Piles, ging eigenlijk niet over jou persoonlijk maar over alle jongs hier. Elke keer als ik hier even kom kijken is het Yesse voor en Yesse naquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou zeg, denk ik ook eens aan een ander
Leinonleinquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha voel je niet aangesproken beste Piles, ging eigenlijk niet over jou persoonlijk maar over alle jongs hier. Elke keer als ik hier even kom kijken is het Yesse voor en Yesse na. Heb al lang geen leuke discussie meer voorbij zien komen...
Wil je aub niet alle jongs? over één kam scheren! Dank u voor de medewerkingquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha voel je niet aangesproken beste Piles, ging eigenlijk niet over jou persoonlijk maar over alle jongs hier. Elke keer als ik hier even kom kijken is het Yesse voor en Yesse na. Heb al lang geen leuke discussie meer voorbij zien komen...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in ja. Zou het komen door die newbie's die hier afgelopen weken zijn gekomenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hm apart? Waarom, passen jij en alle andere collega´s niet bij elkaar qua interessegebied of leeftijd? Ik vind dat als je elkaar privé ook een beetje kent dat het op de werkvloer ook veel beter gaat. Kan me er serieus niks bij voorstellen om alleen achter mijn computer te eten, vreselijk ongezellig. Anders stel je eens voor om met je afdeling te gaan lunchen ofzo?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor
We hebben hier een mooie kantine, maar iedereen eet op kantoor
Ik denk dat het aanbidden van Yesse gedrag wat obsessief wordtquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:06 schreef muhammad_ali het volgende:
Maar de laatste keren dat er een discussie was, moest het afgekapt worden omdat of hij of zij het niet interessant vond...
Het is dan ook een zeer interessant natuurverschijnselquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:08 schreef jna het volgende:
Als er een discussie is gaat ie ook over Yesse
Over jou zijn we het allemaal eens denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
We hebben het nog geprobeerd met een topic over mij gisteren, maar dat werkte ook niet
Zit hier met vrijwel alleen maar vrouwen (administratie-centrum hequote:Op vrijdag 25 april 2008 13:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hm apart? Waarom, passen jij en alle andere collega´s niet bij elkaar qua interessegebied of leeftijd? Ik vind dat als je elkaar privé ook een beetje kent dat het op de werkvloer ook veel beter gaat. Kan me er serieus niks bij voorstellen om alleen achter mijn computer te eten, vreselijk ongezellig. Anders stel je eens voor om met je afdeling te gaan lunchen ofzo?
Het wordt steeds vroeger bij jouquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
Komende drie uren ben ik er niet. Sta heerlijk buiten in het zonnetje parkeerwachter te spelen
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef muhammad_ali het volgende:
Over jou zijn we het allemaal eens denk ik
Vorige week stond ik te flyerenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
Komende drie uren ben ik er niet. Sta heerlijk buiten in het zonnetje parkeerwachter te spelen
Wat een weertje!
Die ene murf die zo op Yesse geiltquote:
Over jou ook hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Over jou zijn we het allemaal eens denk ik
Dat ken ik van m'n werk, daar heb ik zo'n beetje ook alles gehadquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:12 schreef Roycoooooo het volgende:
Zit hier met vrijwel alleen maar vrouwen (administratie-centrum he)! Gaat t over zwangerschappen, zit bassie daar mee aan tafel
! Ik lul wel mee maar verder...
!
geef die jongen eens ongelijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die ene murf die zo op Yesse geilt.
Loop je nou weer achterquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die ene murf die zo op Yesse geilt.
Tur mir leid beste jongen, maar achter elk vooroordeel schuilt altijd wel enige waarheidquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wil je aub niet alle jongs? over één kam scheren! Dank u voor de medewerking!
lucky bastardquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef Deansensitized het volgende:
Wat een weertje!
Geeft wel meidquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Tur mir leid beste jongen, maar achter elk vooroordeel schuilt altijd wel enige waarheid
Echt waar?quote:
Het is toch nog steeds zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |