er is natuurlijk een verschil tussen "zich zelf aan doen" en gedwongen worden het te doen. Als je niet aan de eliminatieproef mee doet moet je naar huis.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wij denken altijd dat het volledig in de regie is gezet (en bij veel dingen is dat ook zo). Maar bij deze reality survival-shows gebeuren er vaker gevaarlijke dingen die de teams meestal zichzelf aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Een beetje zoals dat Maria-beeld dat ze in het begin mee moesten slepenquote:Op woensdag 30 april 2008 20:47 schreef amaranta het volgende:
dominique is gewoon een 'blok aan het been'
zoiets jaquote:Op woensdag 30 april 2008 20:49 schreef Naamah het volgende:
[..]
Een beetje zoals dat Maria-beeld dat ze in het begin mee moesten slepen
Hij is echt een koning. Gewoon hoe hij deed tijdens die beelden die naderhand zijn opgenomen.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb er weer zin an en Raymond is koning!!
Inderdaad slim van Peter, echt goed gespeeld. Ik wist vorige week niet meer voor wie ik eigenlijk moest zijn, maar nu weer wel.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:55 schreef p-etr-a het volgende:
Het was gewoon heel slim van Peter!
Ik hoop dat volgende week Mark en Marlinde eruit vliegen. Die twee ben ik zó beu. Marlinde was helemaal nergens zonder Mark en ik vond ze allebei wat ondankbaar tegenover hun medespelers. Raymond deed heus wel zijn best bij die proef, er stond voor hem immers ook een amulet op het spel. Dan moet je niet zo verontwaardigd gaan doen.
Ik dacht altjd dat jij een man was maar volgens mij ben jij een vrouw?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:09 schreef Liquidootje het volgende:
Ja heerlijk he. Ik kon het gisteren niet meekijken, maar had het van maandag al gezien van de belg. Die peter is zo cute
Marlinde om te kotsen en nee. Raymond deed echt niet zijn best. Het enige wat hij zei was: Oh wat is het goor. Oh dit is niet te eten. Vies he. Ja vies!
Marion laatste opmerkingen richting dominique
Zooo zielig voor dominique
Gewoon man. Hetero man zelfs nog.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik dacht altjd dat jij een man was maar volgens mij ben jij een vrouw?
Liquidootje is een....?
Ow oke. Hoi man.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Gewoon man. Hetero man zelfs nog.
Maar als ik net5 kijk, dan komen er op fok vrouwelijke schrijfsel uit mijn vingers en gniffelende klanken uit mijn keel.
OK, want dit is dan wel een ernstige opmerkingquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Gewoon man. Hetero man zelfs nog.
Maar als ik net5 kijk, dan komen er op fok vrouwelijke schrijfsel uit mijn vingers en gniffelende klanken uit mijn keel.
quote:Die peter is zo cute![]()
Kom op, dat beschrijft Peter toch volledig!quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:48 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK, want dit is dan wel een ernstige opmerking
[..]![]()
en hoe vond je het?quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:11 schreef avonne het volgende:
ohoh, he-le-maal vergeten te kijken
ga ik nu doen
Oja, dat viel mij ook op, 100% zeker werk van de regie.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:06 schreef avonne het volgende:
"toevallig" die ezel om de rugzakken te dragen?
Hehe, dacht ik ook al. Op zich vind ik het wel knap dat die cameraploegen dus óók dat hele pad lopen en dat als die mannen zo gek zijn om te gaan rennen, zij er dus mooi achteraan kunnen hobbelen. Moet je ook maar even toe in staat zijn!quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:56 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Oja, dat viel mij ook op, 100% zeker werk van de regie.
Reinier & Clarinca of Chris & Lut mogen van mij allebei wel in de uitzending.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:22 schreef Pwn_zoon het volgende:
Er moeten nog wat meer mensen stemmen op Reinier met zijn legendarische "come on drive, klootzak!"![]()
http://www.net5.nl/web/show/id=114901/langid=43
Het zou zonde zijn als hij niet naar de studio komt in de finaleuitzending
Je kunt de fragmenten ook bekijken hè. Op de roze titel van het fragment klikken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn die ook uit het 1e seizoen? Ik ken ze niet namelijk, maar het fragment klinkt wel cool
Ik vind het wel een briljant fragment eigenlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:24 schreef Liquidootje het volgende:
Ik heb het net gekeken. Ik hoop dat die twee sterven.
Die "dont give me that fucking bullshit Hans" moet ook in de top3quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:22 schreef Pwn_zoon het volgende:
Er moeten nog wat meer mensen stemmen op Reinier met zijn legendarische "come on drive, klootzak!"![]()
http://www.net5.nl/web/show/id=114901/langid=43
Het zou zonde zijn als hij niet naar de studio komt in de finaleuitzending
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:54 schreef Liquidootje het volgende:
Ik hoop dat Peter Veronique probeert te kussen.
Ze zijn nog met 4 duo's, dus dat zal toch nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:58 schreef Liquidootje het volgende:
Is dit niet de laatste aflevering dan?
Ik denk eerder andersom hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:54 schreef Liquidootje het volgende:
Als ik Peter was wist ik het welquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:54 schreef Liquidootje het volgende:
Er komen hierna nog 2 etappes denk ikquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze zijn nog met 4 duo's, dus dat zal toch niet
Als Peter dat nou eens zagquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:16 schreef Quyxz_ het volgende:
en zag je Veronique net in dat bootje... ^^
Ik word ook gek van dat mensquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:43 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom reed de politie net zo langzaam en waarom stopten ze de speed-devils niet
Marion vergeet toch elke goede ding die Dominique doet en onthoudt alleen de irritatie momenten.
Marlinde die om wisselgeld roept
Heb je haar daarnet dan niet gezien bij het zwembad? Op die paard of met haar rozige kleurtje, blonde haren in een wittopje in een propeller vliegtijd?quote:
Ja......een ander hoofd zou enkel wel mogen........ ik blijf er bij dat ze waarschijnlijk van den vrouwen is......quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Heb je haar daarnet dan niet gezien bij het zwembad? Op die paard of met haar rozige kleurtje, blonde haren in een wittopje in een propeller vliegtijd?
Nee?
en strakke topjesquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Heb je haar daarnet dan niet gezien bij het zwembad? Op die paard of met haar rozige kleurtje, blonde haren in een wittopje in een propeller vliegtijd?
Nee?
Het grappige is dat Dominique zo lekker rustig blijft en daar baalt Marion nog maar extra meer vanquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Argh Marion, ik vind haar gemeen
Als het niet goed gaat loopt ze de he-le ganse dag te vitten en gaat het wel goed kan Dominique niet meer kapot en moet er geknuffeld worden.
Pfff ik zou opstappen geloof ik. Kutwijf.
Nou 3 weken met zo'n dooie doos..... ik vind dat Marion zich juist heel goed weet in te houden.......quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Argh Marion, ik vind haar gemeen
Als het niet goed gaat loopt ze de he-le ganse dag te vitten en gaat het wel goed kan Dominique niet meer kapot en moet er geknuffeld worden.
Pfff ik zou opstappen geloof ik. Kutwijf.
Na 3 weken weet je juist hoe ze is...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:50 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
[..]
Nou 3 weken met zo'n dooie doos..... ik vind dat Marion zich juist heel goed weet in te houden.......
Het is enkel en alleen door Marion dat ze zover zijn gekomen.......quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Na 3 weken weet je juist hoe ze is...
En om haar dan af te blijven maken
Ja, precies!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Na 3 weken weet je juist hoe ze is...
En om haar dan af te blijven maken
Ik hoop het echt! Wat een heks is het.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het grappige is dat Dominique zo lekker rustig blijft en daar baalt Marion nog maar extra meer van
Al denk ik dat Dominique marion nog een kopstoot geeft bij het knuffelen.. een keertje.. ooit.
Hij kan bv ergens staan, er wordt gebeld door één koppel, twee minuten later wordt ie gebeld door het andere koppel, dan heeft het eerste koppel twee minuten langerquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe kan hij nou voor beide koppels 5 minuten wachten op 1 plek? Of ze liggen toch niet zo dicht bijelkaar die twee koppels als de montage wil doen geloven.
Jah.. dat snapte ik ook niet en zat me de hele tijd af te vragen hoe dat zat..quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe kan hij nou voor beide koppels 5 minuten wachten op 1 plek? Of ze liggen toch niet zo dicht bijelkaar die twee koppels als de montage wil doen geloven.
Heb je haar proberen te versieren en blauwtje gelopen? Of is de vraag hoe je dit zo zeker weet beter?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:07 schreef Naamah het volgende:
[..]
En ergens wordt gezegd dat Veronique van de vrouwen is, kan je verzekeren dat dat niet zo is hoor!
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:20 schreef Naamah het volgende:
Ik ken haar een heel klein beetje in de verte, en dat is via haar vriend
Is toch lief...quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het een jeuk-koppel
Niet zonder elkaar kunnen, en de ander is zo perfect![]()
Huh, wat, ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:17 schreef Liquidootje het volgende:
Nee, maar piles doet zo meteen wel een stepbystep verslag.
Als Marion liever met iemand anders had geracet, dan had ze die vooraf moeten uitzoeken en zich samen moeten aanmelden. Maar ze zal wel niemand hebben die dat samen met haar had willen doen. Dus ze moet niet zeuren. Alsof het voor Dominique zo'n pretje is om met zo'n fanatieke oude draak te moeten racen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:34 schreef Koningin het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die geen problemen heeft met Mark en Marlinde...
Nou, Dominique zou mij misschien ook wel enigszins op de zenuwen gaan, ze is niet echt een sprekend iemand...
Ja maar dat ze dat tegen die dame zei was volgens mij meer zodat ze niet ging janken want ze stond op het punt!quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef funrider het volgende:
leuke serie volg al hele seizoen.
Veronique en Peter op paardmooi stukje tv.
Of hoe Marion Dominique tijdens eten afzeikt en dan daarna tegen die dame ernaast zegt 'lekker!'
Ik had er vanmorgen nog aan gedacht, maar ik was bijna van plan vanavond even een teras te pakken in deze winderige weertjequote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik had er vanmorgen nog aan gedacht, maar ik was bijna van plan vanavond even een teras te pakken in deze winderige weertje
Nu blijf ik lekker thuis![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:01 schreef Liquidootje het volgende:
Ik weet bijna niet wat meer jammerlijk is. Dat ze lesbisch zou zijn of dat ze een vriend heeft
Ok ik kijk geen peking express meer
quote:Ahhh! Peter! Haal je vinger eens weg![]()
quote:Het is volgens mij niet mijn vinger![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:24 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe wilt de koppel die er niet door is na zo'n intensieve iets tegen M&M strijden
Ja vast, maar ik als ik Dominique was dan had ik al lang in het gezicht van marion gespuugd. Zo praat je niet tegen iemand ook al ben je gestrest.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:23 schreef Piej het volgende:
Zenuwen en gedrevenheid zijn fataal voor het rekening houden met...
Geloof niet dat ze het zo gemeen bedoeld.
Del in het belgisch is zoiets als een slanke den in het nederlands toch?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:24 schreef Prinsesje4you het volgende:
Peter:en je bent geen Hollandse blonde del
Nog steeds. Als je 80 kilo hebt zitten slepen, roeien, rennen voor 2 uur langquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:26 schreef Piej het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgen ze wel nog een nacht rust denk ik zo... Als het niet is, is het een onbegonnen zaak...
quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:26 schreef Piej het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgen ze wel nog een nacht rust denk ik zo... Als het niet is, is het een onbegonnen zaak...
Nee hoor volgens mij niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:28 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Del in het belgisch is zoiets als een slanke den in het nederlands toch?
Tja, denk dat Dominique ook door heeft dat t de stress is. Ze kan veel hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja vast, maar ik als ik Dominique was dan had ik al lang in het gezicht van marion gespuugd. Zo praat je niet tegen iemand ook al ben je gestrest.
En maar afvragen waarom ze zo tegen ons zijquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:31 schreef Liquidootje het volgende:
Ja tuurlijk M&M. Eerst dingen roepen en dan vragen favors en dan mensen dicteren dat ze eerlijk moeten racen. Maar altijd blijven genieten hae
Nou ze is wel iets te gedreven hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:32 schreef Liquidootje het volgende:
Kijk dat is de marion die ik wel leuk vind. De ouderlijke moeder met echte interesse.
Hoe heb jij dit opgevat danquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:28 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Del in het belgisch is zoiets als een slanke den in het nederlands toch?
Grappig eigenlijk dat een negatief woord bij ons een positief iets voor de Belgen is.. of? wat is het nou?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:34 schreef Piej het volgende:
[..]
Hoe heb jij dit opgevat dan![]()
Ik denk dat het gewoon hetzelfde is en het een compliment was voor Vero. Ze is een toffe meid en geen achterbakse, mannenverslindende meid...
Naja het is beide gevallen wel negatief op te vatten hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:37 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk dat een negatief woord bij ons een positlief iets voor de Belgen is
ik heb me de vorige aflevering al de pestpokken aan haar geergerd en het valt nu wel mee in verhoudingquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:16 schreef rene90 het volgende:
Denk het ja....
Hmmm.....tja nu is Marion wel erg irritant bezig.
Ik denk Mark en Marlinde en dat ze ook gaan winnen. Zo houden ze tenminste peking express traditie instant. Ze zijn bijna het evenbeeld van de winnaars van vorig jaar. Al is mark dan wel wat knapperquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:42 schreef Piej het volgende:
Zouden Marion en Dominique het redden om in de finale te komen? Of gaat het Mark en Marlinde worden?
Is dat niet al een keer uitgezonden?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:48 schreef rene90 het volgende:Alleen ik vroeg me eens af hoe het is voor die cameramensen, zo een gekloot volgens mij, ze vragen altijd of er ruimte is voor twee personen in die auto, maar er zit altijd een cameraman bij. Dus wanneer dat niet kan dan is dat jammer en moet de lift door? Lijkt me wel leuk om eens "achter de schermen" te zien.
volgens mij stond dat op het forum van wieisdemol.comquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:50 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Is dat niet al een keer uitgezonden?
http://pekingexpress2006.(...)06/overig/index.htmlquote:De cameramannen van Peking Express
(...) Opnameleiding, technici, regisseurs, geluidsmannen en cameramannen.
Deze laatste twee hebben de loodzware taak om het koppel bijna zo'n 24 uur per dag te volgen. Voor hen ook niet de luxe die de overige crew soms wel heeft. Ook zij reizen, net als de kandidaten, als backpacker zonder luxe. Want het is onmogelijk om overal voor de crew luxe hotels te regelen.
Veel tijd om te slapen hebben ze niet, want zodra de koppels weer verder mogen met racen moeten zij weer klaarstaan en alles vastleggen, vaak tot 's avonds laat.
De cameraman en de geluidsman rennen mee achter de brommers en auto's aan, zitten achterop brommertjes, proppen zich achter of voor in de auto's waar ook de kandidaten in zitten en blijven de koppels volgen wanneer ze bij iemand te gast zijn tot het moment dat het koppel gaat slapen.
Ik vind het dan ook bewonderenswaardig dat ze elke keer weer met schitterende beelden en van goede kwaliteit terug komen.
Zeker als je bedenkt dat een camera tot zo'n 10 kilogram kan wegen. Met temperaturen van soms boven de 35 graden en dan weer bitterkoud en weinig slaap is dit een hels karwei.
De kandidaten moeten in het begin nog wennen aan hun nieuwe schaduwen, maar na een paar dagen zijn ze hier aan gewent en gedragen ze zich hetzelfde als ze zouden doen zonder camera.
Hierdoor ontstaat er echt een team. En de cameraman en geluidman racen even fanatiek mee. Want wanneer hun koppel afvalt, stopt ook hun taak.
En ook voor hen komt dit hard aan, natuurlijk willen zij ook de mooie dingen zien zoals Angkor Wat, de historische stad X'an in China en het hooggebergte in Tibet. En is het dus niet alleen balen voor het koppel wat bij een eliminatieronde afvalt maar ook voor hun camerateam.
Dit alles maakt Peking Express tot een bijzonder programma, een mix van avontuur, spanning, race elementen en reisprogramma in één. Een bijzonder programma om naar te kijken, zeker als je bedenkt onder welke omstandigheden de beelden soms tot stand gekomen zijn.
quote:Maar het is natuurlijk wel wat complexer dan wat je op tv ziet: als je een lift regelt, moet er plaats zijn voor drie mensen, ook voor de cameraman. Bovendien moet die dan eerst een shot kunnen nemen terwijl je instapt en vertrekt, en dan moet die auto weer stoppen om die cameraman te laten instappen, en dan pas kan je echt vertrekken. En als je ingehaald wordt door een ander koppel zie je dat soms pas doordat één van de busjes van de productie achter een auto racet.
en dan? tentje opzetten?quote:en blijven de koppels volgen wanneer ze bij iemand te gast zijn tot het moment dat het koppel gaat slapen.
ah er is dus altijd een productie camperachtig iets aanwezigquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:14 schreef avonne het volgende:
Dieter en Steven vertellen ook over de cameraman
http://www.maks.be/nieuws.php?id=8064
[..]
ja, ik heb een keer een filmpje er van gezien. Een camera man hield een eigen reisverslag bij.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
ah er is dus altijd een productie camperachtig iets aanwezig
http://www.planet.nl/plan(...)tid=920437/sc=2c45e4quote:Want vriendschap tussen kandidaat en crew wordt in Expeditie Robinson niet toegestaan. Van Westerloo: ‘Het is de crew verboden om met de kandidaten over hun privé leven te praten. Het moet voor de kandidaten duidelijk zijn dat de crew slechts registreert.’ Bij Peking Express worden om dezelfde reden cameraman en verslaggever geregeld van koppel verwisseld. Rooijkakkers: ‘Ze mogen geen team worden. De crewleden zoeken daarom ook zelf een slaapplaats en eten niet mee met de deelnemers.’
Waar haal je dit vandaan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:22 schreef Quyxz_ het volgende:
wow meer mensen stemmen op mark en marlinde dan op veronique en peter
Ik denk dat het komt omdat M&M deze aflevering de echte underdogs waren.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:22 schreef Quyxz_ het volgende:
wow meer mensen stemmen op mark en marlinde dan op veronique en peter
Nee was niks aan. Kijk maar niet meerquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:31 schreef Piles het volgende:
Was het spannend? Dan ga ik hem morgen nog ff terugkijken, heb het gemist gisteren.
Heb me zelfs ingehouden om niet hier te lezen
quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:32 schreef Gia het volgende:
Ben blij dat ik nu niet meer hoef te horen wat voor 'gevoel' Marion heeft. Dat is echt een stopwoordje voor haar.
"Dat is echt een superfijn gevoel"
"Dat is echt een heel vervelend gevoel"
Enz....
(Is er een smiley met een vinger in de keel of alleen de kotssmiley?)
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:11 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben bang dat M&M de finale gaan winnen. *braak*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom klik je er dan op...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:26 schreef Liquidootje het volgende:
laat die smiley dan ook weg uit de spoiler. Wat kut dan dat ik jouw voorkeur hebt onthouden
Bitch.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-05-2008 08:52:14 ]
Daar moeten we ons voor laten behandelenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Kut waarom klik ik uit automatisme op spoilers
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:50 schreef rene90 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er nog een reunie achtig iets voor peking express
oh zie dat er volgende week een 5jaar bestaan aflevering komt.
Mja nu begrijp ik wat jullie bedoelen met spoilers klikken. Ik gebruik dark_layout, niet bagger layout
[ Bericht 7% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-05-2008 08:52:26 ]A little bit hateful
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:50 schreef rene90 het volgende:Gebruik VERDOMME SPOILERS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Lul
[ Bericht 5% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-05-2008 08:52:37 ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:50 schreef rene90 het volgende:fucking kneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-05-2008 08:52:46 ]
Het is al op de Belg geweest, en hij staat nu ook wel op internet ergens denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:55 schreef Koningin het volgende:
Is die finale aflevering dan echt al ergens te zien??
Voor de zekerheid kijk ik niet naar de spoilers...vanavond laat ik me verassen wie gaat winnen.
Hé skatje, was jij niet aan het werk?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:29 schreef Montagui het volgende:
Het is spannender als je een favoriet koppel hebt, maar mij maakt het niet uit wie er wint, dus de spoilers boeien mij niet zo
Voor Eeeeeeeeggggbbbeeeerrt en Jozefien bedoel jequote:Op woensdag 21 mei 2008 20:55 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
[..]
Ik ben voor Egbert en Jozefien
Jaaa!! waar zijn ze? Moeten ze ook verstoppend de andere koppels inhalen ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor Eeeeeeeeggggbbbeeeerrt en Jozefien bedoel je
Ze staan vast nog bij dat tankstation, terwijl Jozefien allang een lift geregeld heeftquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jaaa!! waar zijn ze? Moeten ze ook verstoppend de andere koppels inhalen ?
Ik heb ook zoiets gehoord ja....quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Zei Peter nou 'Schatje' tegen V? Toen ze door moest lopen......
ik ben er wel van onder de indruk moet ik bekennen. Ik kan me me werkelijk niks voorstellen bij dit soort fanatisme.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:33 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Die grote kop van Peter blijkt nu toch nog nut te hebben...hij weet alles
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:43 schreef Piej het volgende:
Echt wat een geniale race... P en V zijn TOP!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
En nu wil ik weten hoe het tussen P & V is afgelopen![]()
Nee.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
Al ben ik nu wel overtuigd dat dit het laatste seizoen was
De kijkcijfers van de finale gaan zwaar tegenvallen ivm voetbal
Dat is dus zo heerlijk; Peter ie denkt dat ie zo slim is; maar uiteindelijk dus niet!! Fraai!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:24 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij was het niet eerlijk ook. P&V moesten al die opdrachten uitvoeren voor die vlaggen en verspilden zo 10 minuten om 1 minuut tijdswinst te krijgen. M&M kwamen dan aan, geen vlag meer, en konden meteen door zodat ze uiteindelijk maar 15 minuten later bij dat monument waren. Toen hoefden ze vervolgens ook maar twee vlaggen op te hijsen ipv 7.
Heb ik iets gemist of is dat niet eerlijk?
Nog een seizoen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |