vraag ik me ook afquote:Op woensdag 2 april 2008 21:51 schreef Valandil het volgende:
Volgt er nu evengoed een eliminatie-etappe volgende week ?
Omdat "godverdomme" en wendy eruit zijn is er dus ergens een keer een eliminatie minder lijkt mij ?
Lijkt mij ook maar misschien niet volgende weekquote:
ik ben het met je eens hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef p-etr-a het volgende:
Jeetje, wat zijn jullie hier negatief over veel van de koppels. Jos en Loes zijn volgens mij hartstikke lief en vooral Loes had simpelweg een dipje waar ze nu weer bovenop is, Wendy zat er echt doorheen al langer dan deze aflevering en de manier waarop Bruno toegaf vond ik hartstikke goed gedaan, Raymond en Liesbeth werden ook ontzettend genaaid met die stenen en kozen voor een tijdstraf, dat is hun goed recht, Mark en Marlinde zijn gewoon een jong fris koppel en volgens mij is Marlinde zeker niet dom of naïef zoals iemand hier beweerde, Peter en Marion (ja die haal ik even van hun partners af) doen mee om te winnen en dat zul je merken ook, maar vooral Peter heeft zich er dan ook gigantisch op voorbereid en ik vind die gedrevenheid echt prijzenswaardig, Dominique is een stille kracht en Veronique een vrolijk type, dat goed kan meekomen met het fanatisme van Peter, alleen zo te zien volgende week toch iets relaxter blijkt dan hij.
Waarom zou je al deze mensen zo willen afkraken? Ze zitten in een compleet andere situatie dan normaal, je ziet nauwelijks iets van ze, en dan al zo neersabelen met die handel. Ik weet niet waarom ik me hier nu zo druk om maak trouwens want normaal heb ik geen moeite met mensen op tv afzeiken, maar op een of andere manier heb ik voor al deze mensen begrip.
Verder: leuke aflevering, jammer dat Wendy en Bruno ermee stopten. Ik denk inderdaad dat vroeg of laat een eliminatie geschrapt moet worden. Is ook niet zo erg.
Ja sorry! Kan heel slecht tegen jankende mensen, zeker als ze dan ook nog hun kind gaan benoemen.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:11 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind Marion irritant hoe ze praat, weet niet, altijd een beetje gehaast of achter adem ofzo.
Daar heeft Dominique dan weer geen last van![]()
Noekje! Slikken om de Etams
Volgende week ga je Lelli Kelly zeker óók nog leuk vinden
Zo ken ik je weerquote:Op donderdag 3 april 2008 09:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja sorry! Kan heel slecht tegen jankende mensen, zeker als ze dan ook nog hun kind gaan benoemen.
Marline is een kind, dat scheelt. Zij mag nog steeds lekker doodvallen!
Oh en Dominique heeft alleen maar last van Marion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |