abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57790718

Acht koppels uit Nederland en België racen tegen elkaar tijdens een helse tocht door Mexico, Nicaragua en Venezuela. Deze landen hebben alle een revolutionair verleden, of heden. Nieuw dit jaar is dat de deelnemers de eerste etappes in twee teams van vier koppels worden onderverdeeld. Ze zijn dus voor het eerst in de historie van Peking Express helemaal van elkaar afhankelijk. Peking Express: de Revolutie Route wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en Roos van Acker en begint op woensdag 5 maart om 20.30 uur op NET 5.

De kandidaten

Vorige delen:
Peking Express 2008 #1: Speculeren!
Peking Express 2008 #2: Go Twins *O*

De OP
  woensdag 2 april 2008 @ 21:59:52 #2
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_57790832
en......verder
pi_57790841
En weer een week wachten
pi_57790869
Bijna alle belgen eruit trouwens. bijzonder. Of had ik dat al gezegd. Vorige reply helemaal weg omdat iemand net het topic sloot met zijn domme reactie.
A little bit hateful
pi_57790871
Hoi. Ik mis Dieter en Steven.
pi_57791470
tvp
  woensdag 2 april 2008 @ 22:19:00 #7
88233 Steve
Still the best.
pi_57791586
Wat slap om te stoppen als het heel even tegenzit.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 2 april 2008 @ 22:58:44 #8
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_57793133
Ik vind het allemaal wel weer sterk in beeld gebracht, er lijkt weer meer aandacht voor de culturele achtergrond te zijn. Wel jammer, het grote contrast tussen de sterke en de zwakke koppels. Die Belgen deden ook niets anders dan bekvechten, ik hoop dat ze iets geleerd hebben van deze reis.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_57793510
quote:
Op woensdag 2 april 2008 21:51 schreef Valandil het volgende:
Volgt er nu evengoed een eliminatie-etappe volgende week ?

Omdat "godverdomme" en wendy eruit zijn is er dus ergens een keer een eliminatie minder lijkt mij ?
vraag ik me ook af
gr gr
pi_57793859
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:11 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

vraag ik me ook af
Lijkt mij ook maar misschien niet volgende week

Ik ergerde me vandaag eigenlijk alleen ècht aan het koppel dat er inmiddels uitligt

Next: de moedertjes.

Dan heb ik wel sympathie voor elk van de overgebleven koppels
pi_57793915
Ik heb echt wel iets tegen ieder koppel. Behalve misschien Peter en Veronique.
pi_57794001
Jeetje, wat zijn jullie hier negatief over veel van de koppels. Jos en Loes zijn volgens mij hartstikke lief en vooral Loes had simpelweg een dipje waar ze nu weer bovenop is, Wendy zat er echt doorheen al langer dan deze aflevering en de manier waarop Bruno toegaf vond ik hartstikke goed gedaan, Raymond en Liesbeth werden ook ontzettend genaaid met die stenen en kozen voor een tijdstraf, dat is hun goed recht, Mark en Marlinde zijn gewoon een jong fris koppel en volgens mij is Marlinde zeker niet dom of naïef zoals iemand hier beweerde, Peter en Marion (ja die haal ik even van hun partners af) doen mee om te winnen en dat zul je merken ook, maar vooral Peter heeft zich er dan ook gigantisch op voorbereid en ik vind die gedrevenheid echt prijzenswaardig, Dominique is een stille kracht en Veronique een vrolijk type, dat goed kan meekomen met het fanatisme van Peter, alleen zo te zien volgende week toch iets relaxter blijkt dan hij.
Waarom zou je al deze mensen zo willen afkraken? Ze zitten in een compleet andere situatie dan normaal, je ziet nauwelijks iets van ze, en dan al zo neersabelen met die handel. Ik weet niet waarom ik me hier nu zo druk om maak trouwens want normaal heb ik geen moeite met mensen op tv afzeiken, maar op een of andere manier heb ik voor al deze mensen begrip.

Verder: leuke aflevering, jammer dat Wendy en Bruno ermee stopten. Ik denk inderdaad dat vroeg of laat een eliminatie geschrapt moet worden. Is ook niet zo erg.
pi_57794233
Oh ik baal, ben tijdens de reclame in slaap gevallen!
Heb nog wel het einde gezien, weinig gemist geloof ik?
Screw them.
We're going home.
pi_57794430
Tuurlijk zijn al die deelnemers stuk voor stuk gewoon normale/toffe mensen (buiten PE), maar de enige reden dat ik programma's kijk is om de belachelijke acties van die mensen te bekritiseren. Als ik zelf mee zou doen zou ik het ook jammer vinden dat mensen zo over mij praten, hoewel ik natuurlijk ook net zo goed die dingen zou doen. Zonder dat zou voor mij het hele plezier van televiesiekijken weg zijn.
pi_57794560
Gemist
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_57796849
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef p-etr-a het volgende:
Jeetje, wat zijn jullie hier negatief over veel van de koppels. Jos en Loes zijn volgens mij hartstikke lief en vooral Loes had simpelweg een dipje waar ze nu weer bovenop is, Wendy zat er echt doorheen al langer dan deze aflevering en de manier waarop Bruno toegaf vond ik hartstikke goed gedaan, Raymond en Liesbeth werden ook ontzettend genaaid met die stenen en kozen voor een tijdstraf, dat is hun goed recht, Mark en Marlinde zijn gewoon een jong fris koppel en volgens mij is Marlinde zeker niet dom of naïef zoals iemand hier beweerde, Peter en Marion (ja die haal ik even van hun partners af) doen mee om te winnen en dat zul je merken ook, maar vooral Peter heeft zich er dan ook gigantisch op voorbereid en ik vind die gedrevenheid echt prijzenswaardig, Dominique is een stille kracht en Veronique een vrolijk type, dat goed kan meekomen met het fanatisme van Peter, alleen zo te zien volgende week toch iets relaxter blijkt dan hij.
Waarom zou je al deze mensen zo willen afkraken? Ze zitten in een compleet andere situatie dan normaal, je ziet nauwelijks iets van ze, en dan al zo neersabelen met die handel. Ik weet niet waarom ik me hier nu zo druk om maak trouwens want normaal heb ik geen moeite met mensen op tv afzeiken, maar op een of andere manier heb ik voor al deze mensen begrip.

Verder: leuke aflevering, jammer dat Wendy en Bruno ermee stopten. Ik denk inderdaad dat vroeg of laat een eliminatie geschrapt moet worden. Is ook niet zo erg.
ik ben het met je eens hoor
Ik had die 10 kilo ook weggekieperd, en Bruno en Wendy, was mooi om te zien dat ze in feite voor elkaar kiezen en niet voor de buitenwereld (in dit geval een stom spelletje). En Jos en Loes vind ik eigenlijk heel relaxt. Ze zitten wel af en toe te puffen en te zuchten, maar net zo makkelijk gaan ze een boterhammetje eten als de de verkeerde weg wordt in geslagen. Ze zitten niet zo met het "moeten winnen" en beschouwen het meer dan andere koppels als een levenservaring, als onderdeel van een heel leven. Vandaar ook de ups en downs, omdat het continue afgezet wordt tegen het leven dat ze thuis hebben. Eigenlijk is het ook heel leuk dat de meest ambitieuze mensen (Marion en Peter) geen blinde en egoïstische ambitie hebben en elkaars felste tegenstanders zijn, maar elkaar juist respecteren daarin en de beste vrienden worden.

(tevens tvp )
pi_57796860
Trouwens, Roos mag haar haar wel eens wassen
  donderdag 3 april 2008 @ 06:28:36 #18
3542 Gia
User under construction
pi_57797188
Ik vind het serieus jammer dat Marion en Dominique geen 5 kg stenen kregen. Die waren werkelijk nergens gekomen en dan was Marion niet zo in haar sas geweest met Dominique.
Wat betreft Raymond en Liesbeth, tja, groot gelijk. Als de regels zijn dat je daar tijdstraf voor krijgt, had ik dat ook gedaan. Maar stel dat er diskwalificatie op had gestaan!
Petje af overigens voor de huisvrouwen. Grote klasse!

Verder ben ik helemaal voor Mark en Marlinde. Dat gezeur van die andere twee koppels dat ze niet met hun mee mochten slaat echt nergens op. Andersom zouden ze het ook niet doen. Daarbij wordt het met zessen ook wel wat krapjes, zeker met al die bagage.
pi_57797424
Ik zou ook niemand meenemen, dikke doei! Stel je voor dat die lift helemaal doorrijdt tot het eindpunt, dan kan je elkaar bij die trap gaan verdringen enzo. Waarom zou je daarvoor kiezen? Leuk als je vrienden hebt in het spel, maar Mark en Marlinde hadden nog geen enkel amulet en die andere twee koppels zijn hun sterkste rivalen.
  donderdag 3 april 2008 @ 08:39:54 #20
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_57797816
Was een leuke aflevering gisteren

Was volgens mij voor het eerst dat er een koppel uitviel (vrijwillig)
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_57798082
Oeh, hoe die Raymond viel. Zo op dat blote hoofdje van hem. Ik vond het zielig. Groot gelijk dat ze de stenen wegflikkerden. Zij gaan het niet redden.

Wendy en Bruno, boehoe en godverdomme. Had het wel verwacht dat ze eruit zouden stappen. Nu lag de bal bij Wendy maar als ze door waren gegaan dan had ik het Bruno ook wel zien doen. Die heeft ook het incasseringsvermogen van een mandarijntje. Ik ga z'n getier wel missen. Moest echt hardop lachen als die weer begon.

Mark en Marline, en Dat was het wel.

Josje en Loes, ik moest slikken toen ik ze op de koffieplantage zag aankomen. Josje die emotioneel werd en Loes die later aan tafel ging huilen. Ik vind ze niks aan maar mijn oogjes werden waterig.

Marion en Domique, ooh wat is die Marion fanatiek. Het irriteert me maar ik heb er ook respect voor. Wel knap, hoor zoals zij blijft rennen.

Peter en Veronique, go go go.
Go hard or go home
pi_57798105
Ik vind Marion irritant fanatiek, en Peter leuk fanatiek. Waarom weet ik niet eigenlijk
pi_57798223
Ik vind Marion irritant hoe ze praat, weet niet, altijd een beetje gehaast of achter adem ofzo.
Daar heeft Dominique dan weer geen last van

Noekje! Slikken om de Etams
Volgende week ga je Lelli Kelly zeker óók nog leuk vinden

Ik moet wel toegeven dat ik de Etams wel waardeer om hun uithoudingsvermogen. Die canyon door en dan ook nog met 5 kilo extra bagage. Bruno en Wendy lukte het niet terwijl ze een stuk jonger zijn.
Kan me echt indenken dat je er na zo'n tocht ff doorheen zit.
Screw them.
We're going home.
pi_57798402
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:11 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind Marion irritant hoe ze praat, weet niet, altijd een beetje gehaast of achter adem ofzo.
Daar heeft Dominique dan weer geen last van

Noekje! Slikken om de Etams
Volgende week ga je Lelli Kelly zeker óók nog leuk vinden
Ja sorry! Kan heel slecht tegen jankende mensen, zeker als ze dan ook nog hun kind gaan benoemen.
Marline is een kind, dat scheelt. Zij mag nog steeds lekker doodvallen!

Oh en Dominique heeft alleen maar last van Marion.
Go hard or go home
pi_57798644
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:22 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja sorry! Kan heel slecht tegen jankende mensen, zeker als ze dan ook nog hun kind gaan benoemen.
Marline is een kind, dat scheelt. Zij mag nog steeds lekker doodvallen!

Oh en Dominique heeft alleen maar last van Marion.
Zo ken ik je weer
Screw them.
We're going home.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')