quote:Ahhh! Peter! Haal je vinger eens weg![]()
quote:Het is volgens mij niet mijn vinger![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:24 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe wilt de koppel die er niet door is na zo'n intensieve iets tegen M&M strijden
Ja vast, maar ik als ik Dominique was dan had ik al lang in het gezicht van marion gespuugd. Zo praat je niet tegen iemand ook al ben je gestrest.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:23 schreef Piej het volgende:
Zenuwen en gedrevenheid zijn fataal voor het rekening houden met...
Geloof niet dat ze het zo gemeen bedoeld.
Del in het belgisch is zoiets als een slanke den in het nederlands toch?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:24 schreef Prinsesje4you het volgende:
Peter:en je bent geen Hollandse blonde del
Nog steeds. Als je 80 kilo hebt zitten slepen, roeien, rennen voor 2 uur langquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:26 schreef Piej het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgen ze wel nog een nacht rust denk ik zo... Als het niet is, is het een onbegonnen zaak...
quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:26 schreef Piej het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgen ze wel nog een nacht rust denk ik zo... Als het niet is, is het een onbegonnen zaak...
Nee hoor volgens mij niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:28 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Del in het belgisch is zoiets als een slanke den in het nederlands toch?
Tja, denk dat Dominique ook door heeft dat t de stress is. Ze kan veel hebben.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja vast, maar ik als ik Dominique was dan had ik al lang in het gezicht van marion gespuugd. Zo praat je niet tegen iemand ook al ben je gestrest.
En maar afvragen waarom ze zo tegen ons zijquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:31 schreef Liquidootje het volgende:
Ja tuurlijk M&M. Eerst dingen roepen en dan vragen favors en dan mensen dicteren dat ze eerlijk moeten racen. Maar altijd blijven genieten hae
Nou ze is wel iets te gedreven hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:32 schreef Liquidootje het volgende:
Kijk dat is de marion die ik wel leuk vind. De ouderlijke moeder met echte interesse.
Hoe heb jij dit opgevat danquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:28 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Del in het belgisch is zoiets als een slanke den in het nederlands toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |