Tja, het slaat echt nergens op. 30 minuten doen voor een vlag met 1 minuuttijdswinst. Ze hadden beter die vlaggen kunnen laten zitten en meteen naar die kathedraal kunnen rijden. Dan hadden ze 30 minuten langer gehad om die namen uit het hoofd te leren.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:24 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij was het niet eerlijk ook. P&V moesten al die opdrachten uitvoeren voor die vlaggen en verspilden zo 10 minuten om 1 minuut tijdswinst te krijgen. M&M kwamen dan aan, geen vlag meer, en konden meteen door zodat ze uiteindelijk maar 15 minuten later bij dat monument waren. Toen hoefden ze vervolgens ook maar twee vlaggen op te hijsen ipv 7.
Heb ik iets gemist of is dat niet eerlijk?
Exactly my thoughts, de tijdwinst per gewonnen vlag was veel te klein.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Tja, het slaat echt nergens op. 30 minuten doen voor een vlag met 1 minuuttijdswinst. Ze hadden beter die vlaggen kunnen laten zitten en meteen naar die kathedraal kunnen rijden. Dan hadden ze 30 minuten langer gehad om die namen uit het hoofd te leren.
Dat het idee van de vlaggen niet klopte, gaf het programma zelf al aan: alle vlaggen en dan nog een minimieme voordeel, dan klopt er iets niet. Ze hadden wel 10 minuten per vlag moeten krijgen ofzo.
Vind van niet. Het overgrote deel van de dag ging het om een opdracht om voor het laatste stukje tijdwinst te winnen. (En gezien de kleine laatste afstand kan elke minuut voorsprong beslissend zijn). Dan maakt het niet uit hoe lang je daar over doet, wie sneller is wint meer tijdwinst. Het enige waar ik een beetje een vraagteken bij zet is dat de koppels zelf hun vlaggen moesten hijsen. Dat scheelde toch wel een paar minuten voor PV. Maar of dat van invloed is geweest voor de vlag van 2 minuten is niet bekend. Ja, als PV geen namen meer hadden geweten dan misschien wel, maar P maakte gewoon een fout.quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:12 schreef Piles het volgende:
Conclusie: de productie heeft het eiindspel gewoon verprutst dus
Sorryquote:
Ja Veronique was echtquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:13 schreef Liquidootje het volgende:
Leek alsof Veronique was echt een engeltje was ja
Maar Vero is echt iemand die overal mee wegkomt denk ik. Ze is gewoon innemend dat niemand het haar kwalijk neemt en gewoon afschuift op nuchterheid.
trut
Nee. Marlinde was pas echt een schijnheilige tutje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |