Tja, het slaat echt nergens op. 30 minuten doen voor een vlag met 1 minuuttijdswinst. Ze hadden beter die vlaggen kunnen laten zitten en meteen naar die kathedraal kunnen rijden. Dan hadden ze 30 minuten langer gehad om die namen uit het hoofd te leren.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:24 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij was het niet eerlijk ook. P&V moesten al die opdrachten uitvoeren voor die vlaggen en verspilden zo 10 minuten om 1 minuut tijdswinst te krijgen. M&M kwamen dan aan, geen vlag meer, en konden meteen door zodat ze uiteindelijk maar 15 minuten later bij dat monument waren. Toen hoefden ze vervolgens ook maar twee vlaggen op te hijsen ipv 7.
Heb ik iets gemist of is dat niet eerlijk?
Exactly my thoughts, de tijdwinst per gewonnen vlag was veel te klein.quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Tja, het slaat echt nergens op. 30 minuten doen voor een vlag met 1 minuuttijdswinst. Ze hadden beter die vlaggen kunnen laten zitten en meteen naar die kathedraal kunnen rijden. Dan hadden ze 30 minuten langer gehad om die namen uit het hoofd te leren.
Dat het idee van de vlaggen niet klopte, gaf het programma zelf al aan: alle vlaggen en dan nog een minimieme voordeel, dan klopt er iets niet. Ze hadden wel 10 minuten per vlag moeten krijgen ofzo.
Vind van niet. Het overgrote deel van de dag ging het om een opdracht om voor het laatste stukje tijdwinst te winnen. (En gezien de kleine laatste afstand kan elke minuut voorsprong beslissend zijn). Dan maakt het niet uit hoe lang je daar over doet, wie sneller is wint meer tijdwinst. Het enige waar ik een beetje een vraagteken bij zet is dat de koppels zelf hun vlaggen moesten hijsen. Dat scheelde toch wel een paar minuten voor PV. Maar of dat van invloed is geweest voor de vlag van 2 minuten is niet bekend. Ja, als PV geen namen meer hadden geweten dan misschien wel, maar P maakte gewoon een fout.quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:12 schreef Piles het volgende:
Conclusie: de productie heeft het eiindspel gewoon verprutst dus
Sorryquote:
Ja Veronique was echtquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:13 schreef Liquidootje het volgende:
Leek alsof Veronique was echt een engeltje was ja
Maar Vero is echt iemand die overal mee wegkomt denk ik. Ze is gewoon innemend dat niemand het haar kwalijk neemt en gewoon afschuift op nuchterheid.
trut
Nee. Marlinde was pas echt een schijnheilige tutje.
Rot op.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:07 schreef Pwn_zoon het volgende:
AUB nog wat meer mensen stemmen op Reinier & Clarinca als favoriete koppel!!
http://www.net5.nl/web/show/id=114656/langid=43
Vooral voor het frament "Come on Drive, Klootzak!"![]()
http://www.net5.nl/web/show/id=114901/langid=43
ps. je kunt je Cookies deleten en dan weer opnieuw stemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Nee, maar dat deed ie niet zo vals als dat Peter het deed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:32 schreef Liquidootje het volgende:
Ehm dat gedeelte waar Mark continue het woordje Peter in de mond nam vergeet je gewoon even snel he.
Jaaa dat was smerig... maar ook heel slim....quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:58 schreef R00sje het volgende:
Wie legde de rugzak van Liesbeth achterin de kofferbak om er vervolgens snel vandoor te gaan om de vrijgeleide te winnen....
Was ook vrij 'sneaky', vind je ook niet?
Maar steekt hij dat dan onder bankenquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:58 schreef R00sje het volgende:
Wie legde de rugzak van Liesbeth achterin de kofferbak om er vervolgens snel vandoor te gaan om de vrijgeleide te winnen....
Was ook vrij 'sneaky', vind je ook niet?
P&V waren idd meer met het spel bezig dan M&M. Maar dat ze de laatste 2 dagen alles perfect hebben gedaan is niet waar. Ze hadden net als M&M ook met scooters/motoren moeten gaan in het laatste gedeelte, met auto's weet je dat je vast komt te staan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:43 schreef sieske het volgende:
ja, ik vond het ook hartstikke jammer voor P&V. Al hebben ze wel een fantastische reis gemaakt, maar zij hadden er veel harder voor gewerkt en hebben alles op de twee laatste dagen perfect gedaan. Maar ja, niets aan te doen.
7 minuten i.p.v. 3 minuten voorsprong, ofwel 4 minuten meer voorsprong. Tegen 5 minuten later gearriveerd dan Mark en Marlinde, dus nog steeds 1 minuut te laat. Wie maakt er hier nu de rekenfout, mister econometriequote:Op donderdag 22 mei 2008 17:39 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Verder maakte P twee rekenfouten:
- bij de proef met de benzine
- in de nabeschouwing. Het verschil was 5 minuten volgens V. Als P&V de proef met de namen van de generaals hadden gewonnen hadden ze een voorsprong van 7 minuten gehad ipv 3 en dus Peking Express gewonnen!
Ik dacht dat ze dat bedoelde, maar ze bedoelde dus blijkbaar 8 minuten later gearriveerd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:00 schreef miura het volgende:
[..]
7 minuten i.p.v. 3 minuten voorsprong, ofwel 4 minuten meer voorsprong. Tegen 5 minuten later gearriveerd dan Mark en Marlinde, dus nog steeds 1 minuut te laat. Wie maakt er hier nu de rekenfout, mister econometrie
downloaden via usenet of gewoon op site?quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:08 schreef Liquidootje het volgende:
Oh ja, dat is morgen he. Ik zie dat het ook al te downloaden is, maar het is nu vrij laat, dus ik kijk morgen ook wel mee!
Wat?!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:41 schreef Remzz het volgende:
Waarom het vanavond trouwens pas om half 12 begint is me echt een raadsel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |