abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58812661

Acht koppels uit Nederland en België racen tegen elkaar tijdens een helse tocht door Mexico, Nicaragua en Venezuela. Deze landen hebben alle een revolutionair verleden, of heden. Nieuw dit jaar is dat de deelnemers de eerste etappes in twee teams van vier koppels worden onderverdeeld. Ze zijn dus voor het eerst in de historie van Peking Express helemaal van elkaar afhankelijk. Peking Express: de Revolutie Route wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en Roos van Acker en begint op woensdag 5 maart om 20.30 uur op NET 5.

De kandidaten

Vorige delen:
Peking Express 2008 #1: Speculeren!
Peking Express 2008 #2: Go Twins *O*
Peking Express 2008 #3: Met weer twee afvallers...
Peking Express #4

De OP

De finale is gestreden, dus weer een serie klaar
pi_58812720
Volgende week:

5 jaar Peking Express: 40.000 duizend kilometer krankzinnige race…

5 jaar geleden ging de eerste Peking Express van start in Moskou. Sindsdien doorkruisten 41 koppels Rusland, Mongolië, China, Nepal, India, Vietnam, Laos, Cambodja, Tibet, Brazilië, Bolivië, Peru, Mexico, Nicaragua en Venezuela.

In de laatste aflevering van de 5de reeks, op 28 mei blikken we terug op de mooiste, heftigste, ontroerendste en meest spraakmakende momenten uit 40.000 kilometer krankzinnige race langs vreemde landschappen en culturen.

Vergeten door welke landen alle Peking Express seizoenen liepen en wie de koppels waren? Bekijk dan nu snel de trailers van alle Peking Express seizoenen:
http://www.net5.nl/web/show/id=114656/langid=43

Vinden jullie 40.000 duizend ook zo veel?
pi_58812824
Ik wil wel nog een peking express!
pi_58813900
40.000 is 1 keer de wereld rond
gr gr
pi_58813999
tvp.
pi_58814235
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:24 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij was het niet eerlijk ook. P&V moesten al die opdrachten uitvoeren voor die vlaggen en verspilden zo 10 minuten om 1 minuut tijdswinst te krijgen. M&M kwamen dan aan, geen vlag meer, en konden meteen door zodat ze uiteindelijk maar 15 minuten later bij dat monument waren. Toen hoefden ze vervolgens ook maar twee vlaggen op te hijsen ipv 7.
Heb ik iets gemist of is dat niet eerlijk?
Tja, het slaat echt nergens op. 30 minuten doen voor een vlag met 1 minuuttijdswinst. Ze hadden beter die vlaggen kunnen laten zitten en meteen naar die kathedraal kunnen rijden. Dan hadden ze 30 minuten langer gehad om die namen uit het hoofd te leren.

Dat het idee van de vlaggen niet klopte, gaf het programma zelf al aan: alle vlaggen en dan nog een minimieme voordeel, dan klopt er iets niet. Ze hadden wel 10 minuten per vlag moeten krijgen ofzo.
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:07:50 #7
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_58814399
Ik las dat het idee oorspronkelijk was om de kandidaten vlaggen met 'si' en 'no' erop te laten verkopen, maar dit bleek veel te riskant te zijn. Daarom is de opdracht veranderd (welke weet ik niet). Dit heeft wel uitgemaakt, denk ik. Jammer dat het vrij saaie stel gewonnen heeft.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
  donderdag 22 mei 2008 @ 07:10:19 #8
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_58816430
Mark en Marlinda
Spannende finale, jammer dat het op het eind zo snel voorbij was...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_58816466
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 07:10 schreef appelsientje het volgende:
Mark en Marlinda
jij
A little bit hateful
pi_58816623
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:

Tja, het slaat echt nergens op. 30 minuten doen voor een vlag met 1 minuuttijdswinst. Ze hadden beter die vlaggen kunnen laten zitten en meteen naar die kathedraal kunnen rijden. Dan hadden ze 30 minuten langer gehad om die namen uit het hoofd te leren.

Dat het idee van de vlaggen niet klopte, gaf het programma zelf al aan: alle vlaggen en dan nog een minimieme voordeel, dan klopt er iets niet. Ze hadden wel 10 minuten per vlag moeten krijgen ofzo.
Exactly my thoughts, de tijdwinst per gewonnen vlag was veel te klein.

En de koppels moesten zelf hun vlaggen hijsen, dus als je er meer hebt is dat een nadeel ?

Terugblik volgende week, omg ik zat me in die halve seconde dat ze in beeld was alweer te irriteren aan dat ADHD-wijf. Ik heb serieus een of 2 afleveringen niet gekeken toen zij er nog in zaten

Graag weer een nieuw seizoen , maar dan niet op woensdag !
pi_58816684
Ik vond het ook erg onverdiend. P&V hadden zoveel voordeel bij de opdrachten, die viel eigenlijk in het niets met de eigenlijke bonus wat ze daarvoor kregen...
Één slimme zet (de scooters) in het programma zorgt ervoor dat ze het dan ook gewoon winnen.
Wat ik jammer vond dat het uiteindelijk gewoon van punt A naar punt B liften was en diegene die het eerst was, heeft gewonnen, erg makkelijk.

Volgende week ook: EEEEEGBEEEEEEEEEEEEERT!!!!!
pi_58816762
Conclusie: de productie heeft het eiindspel gewoon verprutst dus
pi_58816919
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 08:12 schreef Piles het volgende:
Conclusie: de productie heeft het eiindspel gewoon verprutst dus
Vind van niet. Het overgrote deel van de dag ging het om een opdracht om voor het laatste stukje tijdwinst te winnen. (En gezien de kleine laatste afstand kan elke minuut voorsprong beslissend zijn). Dan maakt het niet uit hoe lang je daar over doet, wie sneller is wint meer tijdwinst. Het enige waar ik een beetje een vraagteken bij zet is dat de koppels zelf hun vlaggen moesten hijsen. Dat scheelde toch wel een paar minuten voor PV. Maar of dat van invloed is geweest voor de vlag van 2 minuten is niet bekend. Ja, als PV geen namen meer hadden geweten dan misschien wel, maar P maakte gewoon een fout.

En tja, men zal toch moeten toegeven dat na verschillende briljante acties van P in eerdere afleveringen de laatste actie van M toch de briljantste is.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_58816980
Vind van wel. De laatste aflevering hadden ze in 3 stukken verdeeld. Twee delen om bijna een voordeel te halen in het einde. Eerste deel had M&M de tijdwinst gewonnen 30min. Tweede deel had P&V de tijdwinst gewonnen 30min. Derde deel had P&V tijd winst gewonnen van 2 min, door veel meer te moeten doen

Maar goed, zover ik peking express heb gezien winnen altijd de teams die rot zijn. Traditie.
A little bit hateful
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:40:51 #15
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_58817012
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 07:22 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

jij
Sorry Maar ik mag die Peter gewoon niet....
En Tja Mark is een naamgenoot dus ik was vanaf het begin al voor hen

Volgens mij komt er geen making of... dat is wel jammer..
pi_58817033
Marknaamgenoot?

Nog een reden om op jou te kotsen

Geen making-of maar morgen wel 5 jarig bestaan.
A little bit hateful
pi_58819161
ja, ik vond het ook hartstikke jammer voor P&V. Al hebben ze wel een fantastische reis gemaakt, maar zij hadden er veel harder voor gewerkt en hebben alles op de twee laatste dagen perfect gedaan. Maar ja, niets aan te doen.
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:56:54 #18
211083 Angelof9
I must go first
pi_58819472
Wat ik ook miste is die vragen die de ex-kandidaten op het eind altijd stellen. Dat was er nu niet bij. Wel jammer.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_58819747
Wat een prachtig programma is het toch, echt genoten van elke aflevering . Ik had het Peter en Veronique echt veel meer gegund dan Mark en Marlinde. Hoe Mark, Peter en Veronique trouwens consequent alleen 'Peter' noemde
pi_58819874
Leek alsof Veronique was echt een engeltje was ja

Maar Vero is echt iemand die overal mee wegkomt denk ik. Ze is gewoon innemend dat niemand het haar kwalijk neemt en gewoon afschuift op nuchterheid.

trut
Nee. Marlinde was pas echt een schijnheilige tutje.
A little bit hateful
pi_58819929
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:13 schreef Liquidootje het volgende:
Leek alsof Veronique was echt een engeltje was ja

Maar Vero is echt iemand die overal mee wegkomt denk ik. Ze is gewoon innemend dat niemand het haar kwalijk neemt en gewoon afschuift op nuchterheid.

trut
Nee. Marlinde was pas echt een schijnheilige tutje.
Ja Veronique was echt , vooral omdat ze ook echt slim was(algemene intelligentie ook) i.t.t. Marlinde, alleen al de manier hoe ze praatte
pi_58820501
Ik zag Marlinde hier laatst in de supermarkt, dat gezicht stond gewoon precies hetzelfde Beetje domme uitstraling. Veronique is idd echt
pi_58820643
Wat kocht ze? Dummy's Cherry en The Story?

Oh en waar was dat, dan kan ik haar hyves opzoeken
http://www.netonline.be/a(...)detail.asp?art=45272

Die belgen ook. Naam, achternaam en woonplaats er even bij in een algemene nieuwsbericht
A little bit hateful
pi_58820808
Zij liep naar binnen en ik net naar buiten dus ik weet niet wat ze kocht. Het was in Amsterdam.
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:49:11 #25
3185 Adelante
To let it go now
pi_58820849
Ben in deze serie afgehaakt omdat het gelijkviel met vele belangrijke voetbalwedstrijden op woensdag Maar ga volgende week wel kijken naar het mega-overzicht en lachen om Reinier.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:02:40 #26
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_58822566
Ook dat met die namen vd. generaals was oneerlijk.
Art zei dat men doorging totdat een koppel geen namen meer wist.
Peter gaf 1 verkeerd antwoord (een corporaal), maar wist wel nog 10 namen.
En dan issie opeens af, terwijl deze spelregel interpretatie niet was vemeld
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:07:47 #27
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_58822682
AUB nog wat meer mensen stemmen op Reinier & Clarinca als favoriete koppel!!

Vooral voor het frament "Come on Drive, Klootzak!"
http://www.net5.nl/web/show/id=114901/langid=43

ps. je kunt je Cookies deleten en dan weer opnieuw stemmen
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_58824319
Vond dat met die namen van generaals inderdaad ook wat oneerlijk. Had het eerlijker gevonden als beide teams afzonderlijk alle namen die ze hadden onthouden op moesten schrijven en dat er dan gekeken zou worden wie de meeste namen juist had.
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:19:51 #29
211083 Angelof9
I must go first
pi_58824356
Reinier & Clarinca zijn helemaal niet mijn favoriete koppel!
pi_58824403
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:07 schreef Pwn_zoon het volgende:
AUB nog wat meer mensen stemmen op Reinier & Clarinca als favoriete koppel!!

Vooral voor het frament "Come on Drive, Klootzak!"
http://www.net5.nl/web/show/id=114901/langid=43

ps. je kunt je Cookies deleten en dan weer opnieuw stemmen
Rot op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A little bit hateful
pi_58824665
Nou ik was voor niemand want ik vond beide koppels irritant maar Peter, pfoei, die werd echt met de minuut irritanter!
Continue afgeven op het andere koppel, vreselijk. Je kan ook gewoon blij voor jezelf zijn, maar nee, hij zei alleen maar hoe erg het andere koppel het zal vinden. Wat zullen ze balen en meer van die strekking. Dus na de 2e reclame was ik voor M&M en die hebben gewonnen, lekker puh.
En Peter maakt 'op zeker' geen fouten... uhuh
Enne lekker suf om een korporaal te noemen ipv generaals

Vind dat ze beide goed gestreden hadden, laatste zet was alleen voor M&M en dat is jammer voor Veronique. Nou ja, vooruit.. en voor Peter.
Screw them.
We're going home.
pi_58824693
Ehm dat gedeelte waar Mark continue het woordje Peter in de mond nam vergeet je gewoon even snel he.
A little bit hateful
pi_58825001
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:32 schreef Liquidootje het volgende:
Ehm dat gedeelte waar Mark continue het woordje Peter in de mond nam vergeet je gewoon even snel he.
Nee, maar dat deed ie niet zo vals als dat Peter het deed.
Plus vorige week al met Marion, echt zielig om dáár je lol aan te ontlenen. Het stapelt he, ergernis.
Screw them.
We're going home.
pi_58825124

Ok jij ergert aan Peter die openlijk tactische plannetjes verzint en daarvan geniet.

Ik erger mij aan de schijnheiligheid van Mark en Marlinde continue verwijzend naar de gedrevenheid van Peter. Oh ja ze zouden vast wel genieten. Geweldig. Wie gaf ze een pas met de rooie vlag en werd daarna totaal vergeten. Wie ging zeuren bij elke stop dat ze al heel lang wachten en dus eigenlijk als eerste aan de beurt mochten. Wie ging bananen bakken door de plek van Raymond en Liesbeth bijna af te pakken.

Oh en op jouw "zielig-reden" in te haken. Wie kon niet wachten om het gezich van peter te zien toen ze sneller dan marion en dominique in het vliegtuig stapte. Juist!!

oh ik haat mark en marlinde niet echt heel erg hoor
Een beetje maar
A little bit hateful
pi_58825370
Wie legde de rugzak van Liesbeth achterin de kofferbak om er vervolgens snel vandoor te gaan om de vrijgeleide te winnen....

Was ook vrij 'sneaky', vind je ook niet?
  donderdag 22 mei 2008 @ 15:04:15 #36
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_58825485
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:58 schreef R00sje het volgende:
Wie legde de rugzak van Liesbeth achterin de kofferbak om er vervolgens snel vandoor te gaan om de vrijgeleide te winnen....

Jaaa dat was smerig... maar ook heel slim....
Peter was gewoon (vind ik dan irritant.. maar wel goed in het spel.... maar die stress en kansberekeningen daar werd ik echt helemaal gek van.
pi_58825535
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:58 schreef R00sje het volgende:

Maar steekt hij dat dan onder banken
Het gaat mij meer om de schijnheilig en leeghoofdigheid dan sneakyness.

Damn ik denk dat niemand van jullie survivor kijkt he
A little bit hateful
pi_58825780
Ja, het was wel slim inderdaad.
Alleen ergerde ik me wel aan hem (je bent dus niet de enige ), daarom vond ik het ook zo leuk dat hij twee fouten maakte in de finale. Eerst met die rekenfout en vervolgens met het opnoemen van de namen, vooral omdat hij vantevoren zei dat het niet fout kon gaan, hij moest immers dagelijks dit soort berekeningen maken .
pi_58829380
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:43 schreef sieske het volgende:
ja, ik vond het ook hartstikke jammer voor P&V. Al hebben ze wel een fantastische reis gemaakt, maar zij hadden er veel harder voor gewerkt en hebben alles op de twee laatste dagen perfect gedaan. Maar ja, niets aan te doen.
P&V waren idd meer met het spel bezig dan M&M. Maar dat ze de laatste 2 dagen alles perfect hebben gedaan is niet waar. Ze hadden net als M&M ook met scooters/motoren moeten gaan in het laatste gedeelte, met auto's weet je dat je vast komt te staan.

Verder maakte P twee rekenfouten:
- bij de proef met de benzine
- in de nabeschouwing. Het verschil was 5 minuten volgens V. Als P&V de proef met de namen van de generaals hadden gewonnen hadden ze een voorsprong van 7 minuten gehad ipv 3 en dus Peking Express gewonnen!
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:49:42 #40
211083 Angelof9
I must go first
pi_58829584
Die benzineproef is alsnog gewonnen, dus dat hij daar die fout maakte doet er niet toe. Die generaal-proef was een beetje vaag, maar ja, zelf een fout gemaakt dus doet er ook niet toe. Wat ik niet eerlijk vond is dat M&M geen tijd hoefden te besteden aan de vlag-proeven,terwijl P&V maar 1 luizig minuutje voorsprong kregen voor al hun werk. Ze hadden of het tijdsvoordeel groter moeten maken, of het andere koppel ook de opdracht moeten laten uitvoeren voordat ze verder mochten.
pi_58829825
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:39 schreef mrbombastic het volgende:

[..]
Verder maakte P twee rekenfouten:
- bij de proef met de benzine
- in de nabeschouwing. Het verschil was 5 minuten volgens V. Als P&V de proef met de namen van de generaals hadden gewonnen hadden ze een voorsprong van 7 minuten gehad ipv 3 en dus Peking Express gewonnen!
7 minuten i.p.v. 3 minuten voorsprong, ofwel 4 minuten meer voorsprong. Tegen 5 minuten later gearriveerd dan Mark en Marlinde, dus nog steeds 1 minuut te laat. Wie maakt er hier nu de rekenfout, mister econometrie
pi_58830596
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:00 schreef miura het volgende:

[..]

7 minuten i.p.v. 3 minuten voorsprong, ofwel 4 minuten meer voorsprong. Tegen 5 minuten later gearriveerd dan Mark en Marlinde, dus nog steeds 1 minuut te laat. Wie maakt er hier nu de rekenfout, mister econometrie
Ik dacht dat ze dat bedoelde, maar ze bedoelde dus blijkbaar 8 minuten later gearriveerd.

[ Bericht 8% gewijzigd door mrbombastic op 22-05-2008 19:09:52 ]
pi_58862302
Heb het vanmiddag pas bekeken, erg jammer en onterecht dat Peter en Veronique hebben verloren, baalde wel flink
Zag het al aankomen toen alles zo perfect ging, zo'n finale moet altijd spannend gemaakt worden, dus degenen met wie het super loopt verliezen uiteindelijk
Wel bedankt degene die de nep-spoiler had geplaatst, ik was er niet helemaal van overtuigd, maar een klein beetje twijfel zorgde toch nog voor iets van spanning
pi_58953691
5 jaar Peking Express compilatie was echt grappig
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_58953864
nou ik ben benieuwd vanavond
gr gr
pi_58953933
Oh ja, dat is morgen he. Ik zie dat het ook al te downloaden is, maar het is nu vrij laat, dus ik kijk morgen ook wel mee!
A little bit hateful
pi_58953995
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:08 schreef Liquidootje het volgende:
Oh ja, dat is morgen he. Ik zie dat het ook al te downloaden is, maar het is nu vrij laat, dus ik kijk morgen ook wel mee!
downloaden via usenet of gewoon op site?
want ik mis morgen waarschijnlijk het eerste half uur omdat ik dan pers briefing aan het kijken ben
gr gr
pi_58954061
usenet. Tenminste ik denk dat het dat is. Er staat s05sp. Dat zal wel de special zijn.
A little bit hateful
pi_58957283
Waarom het vanavond trouwens pas om half 12 begint is me echt een raadsel
pi_58957470
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 09:41 schreef Remzz het volgende:
Waarom het vanavond trouwens pas om half 12 begint is me echt een raadsel
Wat?!
Dat wordt dus downloaden
pi_58957748
Ze willen het echt helemaal kapot maken de serie. Ze hebben er namelijk geen zin meer in het organiseren etc dus willen ze zo de kijkcijfers beinvloeden zodat het niet meer op de buis komt.
A little bit hateful
pi_58958935
hmm tipje. Voor mensen die seizoenen 1 tot zoveel nog willen kijken....
Dan de 5jaar episode niet downloaden of kijken vanavond
A little bit hateful
pi_58970565
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:59 schreef Liquidootje het volgende:
hmm tipje. Voor mensen die seizoenen 1 tot zoveel nog willen kijken....
Dan de 5jaar episode niet downloaden of kijken vanavond
Ik wil seizoen 1 nog wel een keer zien, maar ga toch kijken
pi_58971266
Ja vanavond half 12 pas.

Maja ik ben toch ent klaar met examens dus ik kan doen wat ik wil en ga dus ook lekker kijken.
gr gr
pi_58973480
WTF, die beltoon van 'Egbeeerrrttt' werd genoemd. Ze bedoelen toch niet die van mij hè
pi_58976908
Whehe leuk om weer terug te zien, de ergenissen komen meteen weer terug bij het zien van die Pippi Langkous
pi_58978744
Het was best leuk, maar viel die Egbert nou op de grond toen Roos binnen kwam?

Damn wat is die gast toch vaag
gr gr
pi_58979227

klopt, hij ging op z'n bek.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_58980166
Was leuk wel heel apart dat het tot 1 uur duurde enzo... en één keer werd de reclame geskipt ?
  donderdag 29 mei 2008 @ 09:37:47 #60
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_58981474
Waar was het beste moment: de discussie van Reinier, Elias en Hans.

"Don't give me that fucking bullshit, Hans"
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_58985438
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 01:38 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
klopt, hij ging op z'n bek.
gr gr
pi_58985529
Reinier
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_58989095
Wat deed Egbert in vredesnaam op dat krukje voor hij viel?
pi_58989396
Geen idee, maar bij hem je toch verwachten dat ie ergens op ingehaakt zat
A little bit hateful
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:20:26 #65
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_58991093
Aan het wachten tot het strijkijzer heet genoeg was denk ik.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_59080541
Beetje alles teruggekeken de laatste tijd! Toch wel een erg leuke serie met leuke kandidaten en terechte winnaars!
pi_59083475
Ik heb de samenvattende aflevering gemist, was op vakantie.
Eens even kijken of ik die nog ergens kan vinden...
pi_59083553
Wat een slecht verkapte manier van vragen.
Maar omdat jij de koningin bent
http://www.net5.nl/web/show/id=111717/langid=43
A little bit hateful
pi_61888550
Nog steeds geen aankondiging van een nieuw seizoen.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:52:11 #70
3185 Adelante
To let it go now
pi_61889036
volgens mij pas voorjaar 2009 weer, ze skippen een seizoen als het ware...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61889447
Ik hoop wel dat ze weer een nieuw seizoen gaan maken.
gr gr
pi_61891038
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:52 schreef Adelante het volgende:
volgens mij pas voorjaar 2009 weer, ze skippen een seizoen als het ware...
Is steeds in het voorjaar (laatste paar keer toch iig)

Maaaaaaar ik heb er een hard hoofd in...
pi_61892335
Het duurt wel lang voor ze met een nieuw seizoen komen.
pi_61907155
Ik denk dat Kanakna even wacht met het brengen van het nieuwe seizoen, omdat het anders een beetje een uitgemolken concept wordt.
pi_61907284
Loopt meestal over van expeditie robinson naar peking express toch?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')