Hé skatje, was jij niet aan het werk?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:29 schreef Montagui het volgende:
Het is spannender als je een favoriet koppel hebt, maar mij maakt het niet uit wie er wint, dus de spoilers boeien mij niet zo
Voor Eeeeeeeeggggbbbeeeerrt en Jozefien bedoel jequote:Op woensdag 21 mei 2008 20:55 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
[..]
Ik ben voor Egbert en Jozefien
Jaaa!! waar zijn ze? Moeten ze ook verstoppend de andere koppels inhalen ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor Eeeeeeeeggggbbbeeeerrt en Jozefien bedoel je
Ze staan vast nog bij dat tankstation, terwijl Jozefien allang een lift geregeld heeftquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jaaa!! waar zijn ze? Moeten ze ook verstoppend de andere koppels inhalen ?
Ik heb ook zoiets gehoord ja....quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Zei Peter nou 'Schatje' tegen V? Toen ze door moest lopen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben er wel van onder de indruk moet ik bekennen. Ik kan me me werkelijk niks voorstellen bij dit soort fanatisme.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:33 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Die grote kop van Peter blijkt nu toch nog nut te hebben...hij weet alles
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:43 schreef Piej het volgende:
Echt wat een geniale race... P en V zijn TOP!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
En nu wil ik weten hoe het tussen P & V is afgelopen![]()
Nee.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
Al ben ik nu wel overtuigd dat dit het laatste seizoen was
De kijkcijfers van de finale gaan zwaar tegenvallen ivm voetbal
Dat is dus zo heerlijk; Peter ie denkt dat ie zo slim is; maar uiteindelijk dus niet!! Fraai!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:24 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij was het niet eerlijk ook. P&V moesten al die opdrachten uitvoeren voor die vlaggen en verspilden zo 10 minuten om 1 minuut tijdswinst te krijgen. M&M kwamen dan aan, geen vlag meer, en konden meteen door zodat ze uiteindelijk maar 15 minuten later bij dat monument waren. Toen hoefden ze vervolgens ook maar twee vlaggen op te hijsen ipv 7.
Heb ik iets gemist of is dat niet eerlijk?
Nog een seizoen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |