ah er is dus altijd een productie camperachtig iets aanwezigquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:14 schreef avonne het volgende:
Dieter en Steven vertellen ook over de cameraman
http://www.maks.be/nieuws.php?id=8064
[..]
ja, ik heb een keer een filmpje er van gezien. Een camera man hield een eigen reisverslag bij.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:16 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
ah er is dus altijd een productie camperachtig iets aanwezig
http://www.planet.nl/plan(...)tid=920437/sc=2c45e4quote:Want vriendschap tussen kandidaat en crew wordt in Expeditie Robinson niet toegestaan. Van Westerloo: ‘Het is de crew verboden om met de kandidaten over hun privé leven te praten. Het moet voor de kandidaten duidelijk zijn dat de crew slechts registreert.’ Bij Peking Express worden om dezelfde reden cameraman en verslaggever geregeld van koppel verwisseld. Rooijkakkers: ‘Ze mogen geen team worden. De crewleden zoeken daarom ook zelf een slaapplaats en eten niet mee met de deelnemers.’
Waar haal je dit vandaan?quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:22 schreef Quyxz_ het volgende:
wow meer mensen stemmen op mark en marlinde dan op veronique en peter
Ik denk dat het komt omdat M&M deze aflevering de echte underdogs waren.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:22 schreef Quyxz_ het volgende:
wow meer mensen stemmen op mark en marlinde dan op veronique en peter
Nee was niks aan. Kijk maar niet meerquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:31 schreef Piles het volgende:
Was het spannend? Dan ga ik hem morgen nog ff terugkijken, heb het gemist gisteren.
Heb me zelfs ingehouden om niet hier te lezen
quote:Op donderdag 15 mei 2008 07:32 schreef Gia het volgende:
Ben blij dat ik nu niet meer hoef te horen wat voor 'gevoel' Marion heeft. Dat is echt een stopwoordje voor haar.
"Dat is echt een superfijn gevoel"
"Dat is echt een heel vervelend gevoel"
Enz....
(Is er een smiley met een vinger in de keel of alleen de kotssmiley?)
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:11 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben bang dat M&M de finale gaan winnen. *braak*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom klik je er dan op...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:26 schreef Liquidootje het volgende:
laat die smiley dan ook weg uit de spoiler. Wat kut dan dat ik jouw voorkeur hebt onthouden
Bitch.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-05-2008 08:52:14 ]
Daar moeten we ons voor laten behandelenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Kut waarom klik ik uit automatisme op spoilers
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:50 schreef rene90 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er nog een reunie achtig iets voor peking express
oh zie dat er volgende week een 5jaar bestaan aflevering komt.
Mja nu begrijp ik wat jullie bedoelen met spoilers klikken. Ik gebruik dark_layout, niet bagger layout
[ Bericht 7% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-05-2008 08:52:26 ]A little bit hateful
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:50 schreef rene90 het volgende:Gebruik VERDOMME SPOILERS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Lul
[ Bericht 5% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-05-2008 08:52:37 ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:50 schreef rene90 het volgende:fucking kneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-05-2008 08:52:46 ]
Het is al op de Belg geweest, en hij staat nu ook wel op internet ergens denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:55 schreef Koningin het volgende:
Is die finale aflevering dan echt al ergens te zien??
Voor de zekerheid kijk ik niet naar de spoilers...vanavond laat ik me verassen wie gaat winnen.
Hé skatje, was jij niet aan het werk?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:29 schreef Montagui het volgende:
Het is spannender als je een favoriet koppel hebt, maar mij maakt het niet uit wie er wint, dus de spoilers boeien mij niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |