SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom klik je er dan op...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:26 schreef Liquidootje het volgende:
laat die smiley dan ook weg uit de spoiler. Wat kut dan dat ik jouw voorkeur hebt onthouden
Bitch.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-05-2008 08:52:14 ]
Daar moeten we ons voor laten behandelenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Kut waarom klik ik uit automatisme op spoilers
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:50 schreef rene90 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er nog een reunie achtig iets voor peking express
oh zie dat er volgende week een 5jaar bestaan aflevering komt.
Mja nu begrijp ik wat jullie bedoelen met spoilers klikken. Ik gebruik dark_layout, niet bagger layout
[ Bericht 7% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-05-2008 08:52:26 ]A little bit hateful
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:50 schreef rene90 het volgende:Gebruik VERDOMME SPOILERS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Lul
[ Bericht 5% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-05-2008 08:52:37 ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:50 schreef rene90 het volgende:fucking kneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door SaintOfKillers op 21-05-2008 08:52:46 ]
Het is al op de Belg geweest, en hij staat nu ook wel op internet ergens denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:55 schreef Koningin het volgende:
Is die finale aflevering dan echt al ergens te zien??
Voor de zekerheid kijk ik niet naar de spoilers...vanavond laat ik me verassen wie gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |