abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58541960
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Heb je haar daarnet dan niet gezien bij het zwembad? Op die paard of met haar rozige kleurtje, blonde haren in een wittopje in een propeller vliegtijd?

Nee?
en strakke topjes
gr gr
pi_58541970
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Argh Marion, ik vind haar gemeen
Als het niet goed gaat loopt ze de he-le ganse dag te vitten en gaat het wel goed kan Dominique niet meer kapot en moet er geknuffeld worden.
Pfff ik zou opstappen geloof ik. Kutwijf.
Het grappige is dat Dominique zo lekker rustig blijft en daar baalt Marion nog maar extra meer van

Al denk ik dat Dominique marion nog een kopstoot geeft bij het knuffelen.. een keertje.. ooit.
A little bit hateful
pi_58541971
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Argh Marion, ik vind haar gemeen
Als het niet goed gaat loopt ze de he-le ganse dag te vitten en gaat het wel goed kan Dominique niet meer kapot en moet er geknuffeld worden.
Pfff ik zou opstappen geloof ik. Kutwijf.
Nou 3 weken met zo'n dooie doos..... ik vind dat Marion zich juist heel goed weet in te houden.......
pi_58541983
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:50 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:

[..]

Nou 3 weken met zo'n dooie doos..... ik vind dat Marion zich juist heel goed weet in te houden.......
Na 3 weken weet je juist hoe ze is...
En om haar dan af te blijven maken
pi_58542005
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:51 schreef Piles het volgende:

[..]

Het is enkel en alleen door Marion dat ze zover zijn gekomen.......
pi_58542018
Ook niet echt handig om langer dan 5 minuten door te gaan met zoeken naar die positie.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_58542058
Hoe kan hij nou voor beide koppels 5 minuten wachten op 1 plek? Of ze liggen toch niet zo dicht bijelkaar die twee koppels als de montage wil doen geloven.
A little bit hateful
pi_58542113
Wel dus!
pi_58542128
Roos! Ik heb haar gemist
A little bit hateful
pi_58542142
L&R.
pi_58542144
Wat lult die Marion nou weer
pi_58542150
Hmm ik had het liefste Mark en Marlinde eruit... Raymond en Liesbeth boven Marion, maar niet boven dominique
A little bit hateful
pi_58542159
Wel apart dat de twee koppels die elkaar nog niet kenden bij de laatste drie zitten.
  woensdag 7 mei 2008 @ 22:02:05 #114
16245 CarOnline
met lange O
pi_58542217
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:51 schreef Piles het volgende:

[..]

Ja, precies!
En Marion is ook nog een heel stuk ouder en een gezin dus veel zelfstandiger, kom op, een beetje geduld met Dominique.
Geweldig dat ze zo kalm blijft, Marion zit zich dan echt op te vreten
Screw them.
We're going home.
pi_58542241
damn wat erger ik me de pest kk aan dat koppel met die rooie en dat andere vage mens echt hoor sorry maar euh
gr gr
  woensdag 7 mei 2008 @ 22:03:31 #116
16245 CarOnline
met lange O
pi_58542258
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:50 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Het grappige is dat Dominique zo lekker rustig blijft en daar baalt Marion nog maar extra meer van

Al denk ik dat Dominique marion nog een kopstoot geeft bij het knuffelen.. een keertje.. ooit.
Ik hoop het echt! Wat een heks is het.
Screw them.
We're going home.
pi_58542411
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe kan hij nou voor beide koppels 5 minuten wachten op 1 plek? Of ze liggen toch niet zo dicht bijelkaar die twee koppels als de montage wil doen geloven.
Hij kan bv ergens staan, er wordt gebeld door één koppel, twee minuten later wordt ie gebeld door het andere koppel, dan heeft het eerste koppel twee minuten langer lijkt me dan. Kan best. Hij staat er sowieso nooit langer dan 10 minuten na het eerste telefoontje.

Oh ja, Marion

Jammer dat Raymond & Liesbeth eruit zijn, nu all the way Peter & Veronique supporten
pi_58542479
Echt zonde van Raymond en Liesbeth. Zij kregen van alle koppels de meeste tegenslag te verduren maar bleven optimistisch waar Mark en Marlinde of Marion en Dominique allang hadden afgehaakt. Als de andere koppels ze niet zo naaiden telkens, hadden ze het denk ik beter gedaan.
  woensdag 7 mei 2008 @ 22:40:49 #119
105850 Fuente
mamamuts
pi_58543117
Ik ben zo blij dat L&R eruit zijn! Heb me ontzettend zitten ergeren aan dat domme gedoe van ze.
Ik hoop op een finale tussen Mark en Marline en Peter en Veronique!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_58543715
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef Liquidootje het volgende:
Jah.. dat snapte ik ook niet en zat me de hele tijd af te vragen hoe dat zat..

En ergens wordt gezegd dat Veronique van de vrouwen is, kan je verzekeren dat dat niet zo is hoor!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_58543782
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 23:07 schreef Naamah het volgende:

[..]

En ergens wordt gezegd dat Veronique van de vrouwen is, kan je verzekeren dat dat niet zo is hoor!
Heb je haar proberen te versieren en blauwtje gelopen? Of is de vraag hoe je dit zo zeker weet beter?
A little bit hateful
pi_58544023
Ik ken haar een heel klein beetje in de verte, en dat is via haar vriend
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_58545684
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 23:20 schreef Naamah het volgende:
Ik ken haar een heel klein beetje in de verte, en dat is via haar vriend

gr gr
pi_58547417
Ik weet bijna niet wat meer jammerlijk is. Dat ze lesbisch zou zijn of dat ze een vriend heeft

Ok ik kijk geen peking express meer
A little bit hateful
pi_58547476
Vond het een leuke aflevering. Dat bellen was echt stressen hoor. 8 mensen die je allemaal een andere kant opsturen, best frustrerend!
Peter en Veronique hebben echt geluk gehad met hun vrijgeleide.
Jammer van Liesbeth en Raymond, ze waren goed bezig.

Tja Marion, ze moet zich niet zo aanstellen en Dominique moet wat peper in haar kont duwen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')