en strakke topjesquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Heb je haar daarnet dan niet gezien bij het zwembad? Op die paard of met haar rozige kleurtje, blonde haren in een wittopje in een propeller vliegtijd?
Nee?
Het grappige is dat Dominique zo lekker rustig blijft en daar baalt Marion nog maar extra meer vanquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Argh Marion, ik vind haar gemeen
Als het niet goed gaat loopt ze de he-le ganse dag te vitten en gaat het wel goed kan Dominique niet meer kapot en moet er geknuffeld worden.
Pfff ik zou opstappen geloof ik. Kutwijf.
Nou 3 weken met zo'n dooie doos..... ik vind dat Marion zich juist heel goed weet in te houden.......quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Argh Marion, ik vind haar gemeen
Als het niet goed gaat loopt ze de he-le ganse dag te vitten en gaat het wel goed kan Dominique niet meer kapot en moet er geknuffeld worden.
Pfff ik zou opstappen geloof ik. Kutwijf.
Na 3 weken weet je juist hoe ze is...quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:50 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
[..]
Nou 3 weken met zo'n dooie doos..... ik vind dat Marion zich juist heel goed weet in te houden.......
Het is enkel en alleen door Marion dat ze zover zijn gekomen.......quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Na 3 weken weet je juist hoe ze is...
En om haar dan af te blijven maken
Ja, precies!quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Na 3 weken weet je juist hoe ze is...
En om haar dan af te blijven maken
Ik hoop het echt! Wat een heks is het.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het grappige is dat Dominique zo lekker rustig blijft en daar baalt Marion nog maar extra meer van
Al denk ik dat Dominique marion nog een kopstoot geeft bij het knuffelen.. een keertje.. ooit.
Hij kan bv ergens staan, er wordt gebeld door één koppel, twee minuten later wordt ie gebeld door het andere koppel, dan heeft het eerste koppel twee minuten langerquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe kan hij nou voor beide koppels 5 minuten wachten op 1 plek? Of ze liggen toch niet zo dicht bijelkaar die twee koppels als de montage wil doen geloven.
Jah.. dat snapte ik ook niet en zat me de hele tijd af te vragen hoe dat zat..quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe kan hij nou voor beide koppels 5 minuten wachten op 1 plek? Of ze liggen toch niet zo dicht bijelkaar die twee koppels als de montage wil doen geloven.
Heb je haar proberen te versieren en blauwtje gelopen? Of is de vraag hoe je dit zo zeker weet beter?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:07 schreef Naamah het volgende:
[..]
En ergens wordt gezegd dat Veronique van de vrouwen is, kan je verzekeren dat dat niet zo is hoor!
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:20 schreef Naamah het volgende:
Ik ken haar een heel klein beetje in de verte, en dat is via haar vriend
Is toch lief...quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het een jeuk-koppel
Niet zonder elkaar kunnen, en de ander is zo perfect![]()
Huh, wat, ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:17 schreef Liquidootje het volgende:
Nee, maar piles doet zo meteen wel een stepbystep verslag.
Als Marion liever met iemand anders had geracet, dan had ze die vooraf moeten uitzoeken en zich samen moeten aanmelden. Maar ze zal wel niemand hebben die dat samen met haar had willen doen. Dus ze moet niet zeuren. Alsof het voor Dominique zo'n pretje is om met zo'n fanatieke oude draak te moeten racen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:34 schreef Koningin het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die geen problemen heeft met Mark en Marlinde...
Nou, Dominique zou mij misschien ook wel enigszins op de zenuwen gaan, ze is niet echt een sprekend iemand...
Ja maar dat ze dat tegen die dame zei was volgens mij meer zodat ze niet ging janken want ze stond op het punt!quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef funrider het volgende:
leuke serie volg al hele seizoen.
Veronique en Peter op paardmooi stukje tv.
Of hoe Marion Dominique tijdens eten afzeikt en dan daarna tegen die dame ernaast zegt 'lekker!'
Ik had er vanmorgen nog aan gedacht, maar ik was bijna van plan vanavond even een teras te pakken in deze winderige weertjequote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik had er vanmorgen nog aan gedacht, maar ik was bijna van plan vanavond even een teras te pakken in deze winderige weertje
Nu blijf ik lekker thuis![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:01 schreef Liquidootje het volgende:
Ik weet bijna niet wat meer jammerlijk is. Dat ze lesbisch zou zijn of dat ze een vriend heeft
Ok ik kijk geen peking express meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |