abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58541960
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Heb je haar daarnet dan niet gezien bij het zwembad? Op die paard of met haar rozige kleurtje, blonde haren in een wittopje in een propeller vliegtijd?

Nee?
en strakke topjes
gr gr
pi_58541970
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Argh Marion, ik vind haar gemeen
Als het niet goed gaat loopt ze de he-le ganse dag te vitten en gaat het wel goed kan Dominique niet meer kapot en moet er geknuffeld worden.
Pfff ik zou opstappen geloof ik. Kutwijf.
Het grappige is dat Dominique zo lekker rustig blijft en daar baalt Marion nog maar extra meer van

Al denk ik dat Dominique marion nog een kopstoot geeft bij het knuffelen.. een keertje.. ooit.
A little bit hateful
pi_58541971
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Argh Marion, ik vind haar gemeen
Als het niet goed gaat loopt ze de he-le ganse dag te vitten en gaat het wel goed kan Dominique niet meer kapot en moet er geknuffeld worden.
Pfff ik zou opstappen geloof ik. Kutwijf.
Nou 3 weken met zo'n dooie doos..... ik vind dat Marion zich juist heel goed weet in te houden.......
pi_58541983
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:50 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:

[..]

Nou 3 weken met zo'n dooie doos..... ik vind dat Marion zich juist heel goed weet in te houden.......
Na 3 weken weet je juist hoe ze is...
En om haar dan af te blijven maken
pi_58542005
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:51 schreef Piles het volgende:

[..]

Het is enkel en alleen door Marion dat ze zover zijn gekomen.......
pi_58542018
Ook niet echt handig om langer dan 5 minuten door te gaan met zoeken naar die positie.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_58542058
Hoe kan hij nou voor beide koppels 5 minuten wachten op 1 plek? Of ze liggen toch niet zo dicht bijelkaar die twee koppels als de montage wil doen geloven.
A little bit hateful
pi_58542113
Wel dus!
pi_58542128
Roos! Ik heb haar gemist
A little bit hateful
pi_58542142
L&R.
pi_58542144
Wat lult die Marion nou weer
pi_58542150
Hmm ik had het liefste Mark en Marlinde eruit... Raymond en Liesbeth boven Marion, maar niet boven dominique
A little bit hateful
pi_58542159
Wel apart dat de twee koppels die elkaar nog niet kenden bij de laatste drie zitten.
  woensdag 7 mei 2008 @ 22:02:05 #114
16245 CarOnline
met lange O
pi_58542217
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:51 schreef Piles het volgende:

[..]

Ja, precies!
En Marion is ook nog een heel stuk ouder en een gezin dus veel zelfstandiger, kom op, een beetje geduld met Dominique.
Geweldig dat ze zo kalm blijft, Marion zit zich dan echt op te vreten
Screw them.
We're going home.
pi_58542241
damn wat erger ik me de pest kk aan dat koppel met die rooie en dat andere vage mens echt hoor sorry maar euh
gr gr
  woensdag 7 mei 2008 @ 22:03:31 #116
16245 CarOnline
met lange O
pi_58542258
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:50 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Het grappige is dat Dominique zo lekker rustig blijft en daar baalt Marion nog maar extra meer van

Al denk ik dat Dominique marion nog een kopstoot geeft bij het knuffelen.. een keertje.. ooit.
Ik hoop het echt! Wat een heks is het.
Screw them.
We're going home.
pi_58542411
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe kan hij nou voor beide koppels 5 minuten wachten op 1 plek? Of ze liggen toch niet zo dicht bijelkaar die twee koppels als de montage wil doen geloven.
Hij kan bv ergens staan, er wordt gebeld door één koppel, twee minuten later wordt ie gebeld door het andere koppel, dan heeft het eerste koppel twee minuten langer lijkt me dan. Kan best. Hij staat er sowieso nooit langer dan 10 minuten na het eerste telefoontje.

Oh ja, Marion

Jammer dat Raymond & Liesbeth eruit zijn, nu all the way Peter & Veronique supporten
pi_58542479
Echt zonde van Raymond en Liesbeth. Zij kregen van alle koppels de meeste tegenslag te verduren maar bleven optimistisch waar Mark en Marlinde of Marion en Dominique allang hadden afgehaakt. Als de andere koppels ze niet zo naaiden telkens, hadden ze het denk ik beter gedaan.
  woensdag 7 mei 2008 @ 22:40:49 #119
105850 Fuente
mamamuts
pi_58543117
Ik ben zo blij dat L&R eruit zijn! Heb me ontzettend zitten ergeren aan dat domme gedoe van ze.
Ik hoop op een finale tussen Mark en Marline en Peter en Veronique!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_58543715
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 21:56 schreef Liquidootje het volgende:
Jah.. dat snapte ik ook niet en zat me de hele tijd af te vragen hoe dat zat..

En ergens wordt gezegd dat Veronique van de vrouwen is, kan je verzekeren dat dat niet zo is hoor!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_58543782
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 23:07 schreef Naamah het volgende:

[..]

En ergens wordt gezegd dat Veronique van de vrouwen is, kan je verzekeren dat dat niet zo is hoor!
Heb je haar proberen te versieren en blauwtje gelopen? Of is de vraag hoe je dit zo zeker weet beter?
A little bit hateful
pi_58544023
Ik ken haar een heel klein beetje in de verte, en dat is via haar vriend
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_58545684
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 23:20 schreef Naamah het volgende:
Ik ken haar een heel klein beetje in de verte, en dat is via haar vriend

gr gr
pi_58547417
Ik weet bijna niet wat meer jammerlijk is. Dat ze lesbisch zou zijn of dat ze een vriend heeft

Ok ik kijk geen peking express meer
A little bit hateful
pi_58547476
Vond het een leuke aflevering. Dat bellen was echt stressen hoor. 8 mensen die je allemaal een andere kant opsturen, best frustrerend!
Peter en Veronique hebben echt geluk gehad met hun vrijgeleide.
Jammer van Liesbeth en Raymond, ze waren goed bezig.

Tja Marion, ze moet zich niet zo aanstellen en Dominique moet wat peper in haar kont duwen!
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:25:44 #126
3542 Gia
User under construction
pi_58548500
Wat waren ze dom bezig met dat belspel. Na 5 minuten of zo ga je toch weer bellen! Je loopt toch niet eerst naar de vorige plek om dan tot de conclusie te komen dat hij al weer weg is en dan pas te bellen. Dit had allemaal veel sneller gekund.

En wat heb ik me weer zitten ergeren aan die k*tMarion. Een beetje gaan zitten vitten op Dominique omdat ze 2 tellen bezig is met een lange broek aan te trekken. Als ze nu zelf een beetje om een paard had kunnen zitten, dan had je die etappe gewonnen.

En iemand zei eerder dat het dankzij Marion was dat ze zover gekomen zijn? Nou, daar ben ik het niet mee eens. Dominique is misschien niet zo fanatiek, maar als het nodig is staat ze wel haar mannetje. En dan is het ineens 'Oh wat goed van je!'
Maar wel leuke tv dat ze zo rustig blijft.
Marion: Maar wat had jij dan in een partner gezocht!
Geen antwoord en Marion vreet zich op. Ze gaat nog net niet slaan, lijkt het wel. Dát zou pas lachen zijn, wordt ze gediskwalificeerd.

Maar goed, ik ben geheel voor Peter en Veronique.
pi_58548559
Vergeet niet dat Dominique een keer alleen een elliminatie etappe heeft gedaan terwijl Marion lag te kotsen. En raadt eens wat. Ze zitten er nog steeds in.
A little bit hateful
  donderdag 8 mei 2008 @ 11:56:59 #128
211083 Angelof9
I must go first
pi_58551451
Ik begrijp ook niet dat Marion maar door blijgt zagen over dingen die er niet toe doen. Wat maakt het nou uit wat Dominique liever had gewild in een partner? Zou ze spontaan veranderen dan, als ze dat wist?
Ik kan Marion wel vertellen wat Dominique liever had gewild: iemand die haar niet continue bekritiseert.

Ik begreep ook al niet waarom die lui niet na 5 minuten weer meteen gingen bellen!

En ik kan M&M steeds minder uitstaan! Ik hoop echt dat ze niet in de finale komen.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_58552207
Volgens mij ben ik de enige die geen problemen heeft met Mark en Marlinde...

Nou, Dominique zou mij misschien ook wel enigszins op de zenuwen gaan, ze is niet echt een sprekend iemand...
pi_58552264
Mark En marlinde zijn een leuk koppel!! , alleen wat Marlinda aan haar gezicht gedaan (voor ons links, voor haar rechts)

Marion.... arme dominque
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
pi_58552341
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:37 schreef Treezz het volgende:
Mark En marlinde zijn een leuk koppel!! ,
Ik vind het een jeuk-koppel
Niet zonder elkaar kunnen, en de ander is zo perfect
pi_58552469
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:40 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik vind het een jeuk-koppel
Niet zonder elkaar kunnen, en de ander is zo perfect
Is toch lief...
En mark is ... Marlinda heeft goeie smaak
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
pi_58553143
Ja maar Marlinde haar ogen staan wel te ver uit elkaar hoor
gr gr
pi_58560635
Liesbeth en Raymond.. het was zo'n simpel koppel, echt heerlijk gewoon. Dat accent van Liesbeth en die simpele redenaties en opmerkingen.. ik zal het missen .

Het leek net of Peter Veronique een beetje leuk vond ofzo, of ben ik de enige die me het een beetje opviel? Niet gek hoor, daar niet van..

En Marion.. wat is zij vervelend met dr gebleekte tanden.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 18:54:32 #135
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_58580428
Is de uitzending van afgelopen woensdag nog ergens te zien??
Ik was bij het programeren van de videorecorder vergeten dat het 1,5 uur duurt ipv 1 uur
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_58580803
Nee, maar piles doet zo meteen wel een stepbystep verslag.
A little bit hateful
pi_58580825
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 19:17 schreef Liquidootje het volgende:
Nee, maar piles doet zo meteen wel een stepbystep verslag.
Huh, wat, ik

Maar wat dachten jullie van http://www.net5.nl/web/show/id=111717/langid=43/media=9109/page=1
  zaterdag 10 mei 2008 @ 08:57:33 #138
3542 Gia
User under construction
pi_58590108
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:34 schreef Koningin het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die geen problemen heeft met Mark en Marlinde...

Nou, Dominique zou mij misschien ook wel enigszins op de zenuwen gaan, ze is niet echt een sprekend iemand...
Als Marion liever met iemand anders had geracet, dan had ze die vooraf moeten uitzoeken en zich samen moeten aanmelden. Maar ze zal wel niemand hebben die dat samen met haar had willen doen. Dus ze moet niet zeuren. Alsof het voor Dominique zo'n pretje is om met zo'n fanatieke oude draak te moeten racen.
pi_58612219
Mark en Marlinde vind ik top haha leuk meisie ook haha.

Leuk even dat ik dit topic weer ben tegen gekomen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_58640024
Opvallend was de lofzang op Liesbeth en Raymond. Dat was wel een aardig afscheid voor ze, door de programmamakers. Verder vond ik het maar een erg saaie aflevering

Nou, volgende keer maar weer beter, hoop ik.
pi_58661308
leuke serie volg al hele seizoen.

Veronique en Peter op paard mooi stukje tv.
Of hoe Marion Dominique tijdens eten afzeikt en dan daarna tegen die dame ernaast zegt 'lekker!'
  woensdag 14 mei 2008 @ 11:28:54 #142
16245 CarOnline
met lange O
pi_58661786
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:04 schreef funrider het volgende:
leuke serie volg al hele seizoen.

Veronique en Peter op paard mooi stukje tv.
Of hoe Marion Dominique tijdens eten afzeikt en dan daarna tegen die dame ernaast zegt 'lekker!'
Ja maar dat ze dat tegen die dame zei was volgens mij meer zodat ze niet ging janken want ze stond op het punt!
Screw them.
We're going home.
pi_58670582
vanavond weer
gr gr
pi_58670761
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:32 schreef Quyxz_ het volgende:
vanavond weer
Ik had er vanmorgen nog aan gedacht, maar ik was bijna van plan vanavond even een teras te pakken in deze winderige weertje

Nu blijf ik lekker thuis
A little bit hateful
pi_58671281
wie van jullie wilt eigenlijk zelf wel eens meedoen aan peking express en waarom, wat zal je tactiek dan zijn en hoe denk je te kunnen gaan winnen. Met een eigen partner of ga je met een nieuwe die je daar toegewezen zal krijgen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_58671305
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:41 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik had er vanmorgen nog aan gedacht, maar ik was bijna van plan vanavond even een teras te pakken in deze winderige weertje

Nu blijf ik lekker thuis
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 08:01 schreef Liquidootje het volgende:
Ik weet bijna niet wat meer jammerlijk is. Dat ze lesbisch zou zijn of dat ze een vriend heeft

Ok ik kijk geen peking express meer

gr gr
pi_58671413
how can i stay mad at my little precious
A little bit hateful
pi_58671694
voor de finale zelfs
A little bit hateful
pi_58672113
spanning ende sensatie

Begint goed deze aflevering

Damn, die stier zat in de buik van de paarden te prikken, zeg