abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58673086
Ja is ook als een compliment bedoelt voor Peters standaarden
A little bit hateful
pi_58673094
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 21:34 schreef Piej het volgende:

[..]

Hoe heb jij dit opgevat dan

Ik denk dat het gewoon hetzelfde is en het een compliment was voor Vero. Ze is een toffe meid en geen achterbakse, mannenverslindende meid...
Grappig eigenlijk dat een negatief woord bij ons een positief iets voor de Belgen is.. of? wat is het nou?
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_58673130
Idd grappig... Wist ik niet eens dat Del zo positief was in België

Ligt t trouwens aan mijn laptop dat het zo traag gaat of is het Fok!?
pi_58673145
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 21:37 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Grappig eigenlijk dat een negatief woord bij ons een positlief iets voor de Belgen is
Naja het is beide gevallen wel negatief op te vatten hoor.

Ik denk hier altijd aan:
Del = slet maar wel mooi
Den = mooie leeghoofd

En ik denk niet dat Peter een slet bedoelde, maar dommig gezien zijn opmerking over Vero's intelligentie.
A little bit hateful
pi_58673170
Kan me het niet voorstellen Piej..en ja Fok! is traag, heb er ook last van

Ahhhhwww reclame..
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_58673208
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 21:16 schreef rene90 het volgende:
Denk het ja....

Hmmm.....tja nu is Marion wel erg irritant bezig.
ik heb me de vorige aflevering al de pestpokken aan haar geergerd en het valt nu wel mee in verhouding

veronique en peter in finale!!!
gr gr
pi_58673219
Zouden Marion en Dominique het redden om in de finale te komen? Of gaat het Mark en Marlinde worden?
pi_58673243
hmzz weet niet wie ik die andere plek gun..
pi_58673266
Peter zei tegen Veronique. "Je bent niet zoeen hollandse blonde del"
Dus hij bedoelde del wel als een negatief woord, wat het in mijn ogen ook is
gr gr
pi_58673273
Mooi dat Peter en Veronique door zijn!

Nu moeten Mark en Marlinde nog afvallen. Het gaat ze nog steeds allemaal om de cultuur yeah, right
pi_58673327
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 21:42 schreef Piej het volgende:
Zouden Marion en Dominique het redden om in de finale te komen? Of gaat het Mark en Marlinde worden?
Ik denk Mark en Marlinde en dat ze ook gaan winnen. Zo houden ze tenminste peking express traditie instant. Ze zijn bijna het evenbeeld van de winnaars van vorig jaar. Al is mark dan wel wat knapper
A little bit hateful
pi_58673366
Die Mark is zeker niet lelijk
pi_58673370
Toen die vraag werd gesteld aan Peter en Veronique, "zijn er 2 hangmatten nodig" zag je Peter zo kijken naar Veronique van....en Vero maar snel ja graag...

Peter is misschien klein beetje verliefd haha.

En terecht want zoals je haar op TV ziet lijkt het me een erg leuke meid.

Alleen ik vroeg me eens af hoe het is voor die cameramensen, zo een gekloot volgens mij, ze vragen altijd of er ruimte is voor twee personen in die auto, maar er zit altijd een cameraman bij. Dus wanneer dat niet kan dan is dat jammer en moet de lift door? Lijkt me wel leuk om eens "achter de schermen" te zien.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_58673396
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 21:48 schreef rene90 het volgende:Alleen ik vroeg me eens af hoe het is voor die cameramensen, zo een gekloot volgens mij, ze vragen altijd of er ruimte is voor twee personen in die auto, maar er zit altijd een cameraman bij. Dus wanneer dat niet kan dan is dat jammer en moet de lift door? Lijkt me wel leuk om eens "achter de schermen" te zien.
Is dat niet al een keer uitgezonden?
pi_58673398
Idd Rene90... Zat ik laatst ook al over na te denken. Wie weet komt er ooit wel eens een achter de schermen. Misschien komen we het dan te weten.

@Liquidootje... Ik weet even niet meer wie de winnaars van vorig jaar waren
pi_58673429
Miranda Slabber en die ene gast van haar. Zijn naam weet ik niet meer
A little bit hateful
pi_58673448
NEEEEEE
pi_58673452
Het was te verwachten
pi_58673474
ohhhh fuck
A little bit hateful
pi_58673488
Zwoel knipoogje van Marlinde!
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_58673532
Nou onze reacties zijn duidelijk

die laatste reactie van Mark.. eeehmm man het ging toch om de cultuur en niet het winnen?
pi_58673592
nou ik vind het wel best zo hoor, die finale
gr gr
pi_58673595
Poll: Wie moet er winnen?
  • Peter en Veronique
  • Mark en Marlinde
  • geen voorkeur
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_58673626
    Tja, ik wil ze het voordeel van de twijfel geven. Jezelf lager inschatten en zeggen dat je van de cultuur wilt genieten. Maar als je merkt dat je de overwinning kunt behalen er wel voor gaan. Ik zou ze voor gek verklaren als ze het niet zouden doen.

Desalniettemin mag ik ze toch niet en vind ik ze ook niet helemaal loepzuiver...
    pi_58673643
    quote:
    Op woensdag 14 mei 2008 21:50 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Is dat niet al een keer uitgezonden?
    volgens mij stond dat op het forum van wieisdemol.com
    ik weet alleen niet meer welke reeks het was. De eerste? ik zal eens snuffeln
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')