Grappig eigenlijk dat een negatief woord bij ons een positief iets voor de Belgen is.. of? wat is het nou?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:34 schreef Piej het volgende:
[..]
Hoe heb jij dit opgevat dan![]()
Ik denk dat het gewoon hetzelfde is en het een compliment was voor Vero. Ze is een toffe meid en geen achterbakse, mannenverslindende meid...
Naja het is beide gevallen wel negatief op te vatten hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:37 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk dat een negatief woord bij ons een positlief iets voor de Belgen is
ik heb me de vorige aflevering al de pestpokken aan haar geergerd en het valt nu wel mee in verhoudingquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:16 schreef rene90 het volgende:
Denk het ja....
Hmmm.....tja nu is Marion wel erg irritant bezig.
Ik denk Mark en Marlinde en dat ze ook gaan winnen. Zo houden ze tenminste peking express traditie instant. Ze zijn bijna het evenbeeld van de winnaars van vorig jaar. Al is mark dan wel wat knapperquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:42 schreef Piej het volgende:
Zouden Marion en Dominique het redden om in de finale te komen? Of gaat het Mark en Marlinde worden?
Is dat niet al een keer uitgezonden?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:48 schreef rene90 het volgende:Alleen ik vroeg me eens af hoe het is voor die cameramensen, zo een gekloot volgens mij, ze vragen altijd of er ruimte is voor twee personen in die auto, maar er zit altijd een cameraman bij. Dus wanneer dat niet kan dan is dat jammer en moet de lift door? Lijkt me wel leuk om eens "achter de schermen" te zien.
volgens mij stond dat op het forum van wieisdemol.comquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:50 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Is dat niet al een keer uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |