er is natuurlijk een verschil tussen "zich zelf aan doen" en gedwongen worden het te doen. Als je niet aan de eliminatieproef mee doet moet je naar huis.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wij denken altijd dat het volledig in de regie is gezet (en bij veel dingen is dat ook zo). Maar bij deze reality survival-shows gebeuren er vaker gevaarlijke dingen die de teams meestal zichzelf aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Een beetje zoals dat Maria-beeld dat ze in het begin mee moesten slepenquote:Op woensdag 30 april 2008 20:47 schreef amaranta het volgende:
dominique is gewoon een 'blok aan het been'
zoiets jaquote:Op woensdag 30 april 2008 20:49 schreef Naamah het volgende:
[..]
Een beetje zoals dat Maria-beeld dat ze in het begin mee moesten slepen
Hij is echt een koning. Gewoon hoe hij deed tijdens die beelden die naderhand zijn opgenomen.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb er weer zin an en Raymond is koning!!
Inderdaad slim van Peter, echt goed gespeeld. Ik wist vorige week niet meer voor wie ik eigenlijk moest zijn, maar nu weer wel.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:55 schreef p-etr-a het volgende:
Het was gewoon heel slim van Peter!
Ik hoop dat volgende week Mark en Marlinde eruit vliegen. Die twee ben ik zó beu. Marlinde was helemaal nergens zonder Mark en ik vond ze allebei wat ondankbaar tegenover hun medespelers. Raymond deed heus wel zijn best bij die proef, er stond voor hem immers ook een amulet op het spel. Dan moet je niet zo verontwaardigd gaan doen.
Ik dacht altjd dat jij een man was maar volgens mij ben jij een vrouw?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:09 schreef Liquidootje het volgende:
Ja heerlijk he. Ik kon het gisteren niet meekijken, maar had het van maandag al gezien van de belg. Die peter is zo cute
Marlinde om te kotsen en nee. Raymond deed echt niet zijn best. Het enige wat hij zei was: Oh wat is het goor. Oh dit is niet te eten. Vies he. Ja vies!
Marion laatste opmerkingen richting dominique
Zooo zielig voor dominique
Gewoon man. Hetero man zelfs nog.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik dacht altjd dat jij een man was maar volgens mij ben jij een vrouw?
Liquidootje is een....?
Ow oke. Hoi man.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Gewoon man. Hetero man zelfs nog.
Maar als ik net5 kijk, dan komen er op fok vrouwelijke schrijfsel uit mijn vingers en gniffelende klanken uit mijn keel.
OK, want dit is dan wel een ernstige opmerkingquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Gewoon man. Hetero man zelfs nog.
Maar als ik net5 kijk, dan komen er op fok vrouwelijke schrijfsel uit mijn vingers en gniffelende klanken uit mijn keel.
quote:Die peter is zo cute![]()
Kom op, dat beschrijft Peter toch volledig!quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:48 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK, want dit is dan wel een ernstige opmerking
[..]![]()
en hoe vond je het?quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:11 schreef avonne het volgende:
ohoh, he-le-maal vergeten te kijken
ga ik nu doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |