Dan kijk ik toch maarquote:Op woensdag 23 april 2008 20:43 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Hey zeg de een beetje gezellig straks zit ik in mijn uppie
Ze ziet er goed uit, mar ik haat haarquote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Ik kijk ook. Ik heb zo'n hekel aan Marlinde vandaag.
Tegan is ook zo'n wijf geloof ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze ziet er goed uit, mar ik haat haar
Typisch geval van DD...domme doosquote:Op woensdag 23 april 2008 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze ziet er goed uit, mar ik haat haar
zie sigquote:Op woensdag 23 april 2008 21:06 schreef Liquidootje het volgende:
Leukste vind ik nog steeds hoe dominique gewoon twee rugzakken had. Best wel sterk voor zo'n herbivoor.
Treez ga ff lekker wieberen..... Ben je familie of zo?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:03 schreef Treezz het volgende:
Mark en marlinde door.. (
mijn favorieten )
De enige die heel wat puntje erbij gesprokkeld hebben zijn toch wel Loes en Jos. Vooral Loes.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:13 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Marion verliest net ook een aantal punten bij me....dacht dat ze zo onvervaart was.....
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:16 schreef Remzz het volgende:
De twee grootste sufkutten als eerste door, hebben echt nog 0 leuke televisie opgeleverd die Raymond en Liesbeth.
Marlinde is ook behoorlijk gedaald in mijn achting, gezeik van haar over die lift en dan vooral de manier waarop. Laatste drie koppels hadden het idd allemaal verdient om door te gaan.
Stoer, ik vond het maar een watje. En de eerste afleveringen zo kankeren op het doorzettingsvermogen van Dominique! Ze is een zeur.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:30 schreef Angelof9 het volgende:
Als Veronique en Dominique nou een team waren, dan was ik zeker voor hen!
Maar ik vond het wel stoer hoe Marion die mijn in ging hoor. terwijl ze het in eerste instantie ech niet durfde.
jos en loes liggen eruitquote:Op donderdag 24 april 2008 11:49 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het gister gemist.
Wie zit er nu wel nog in en wie niet???
De aflevering van gisteren (8) is inmiddels te bekijken via de Net5 sitequote:Op donderdag 24 april 2008 11:49 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het gister gemist.
Wie zit er nu wel nog in en wie niet???
Daar kon ik dus gister ook nummer 8 niet vinden, maar dan ga ik nog eens kijken.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:31 schreef funrider het volgende:
[..]
De aflevering van gisteren (8) is inmiddels te bekijken via de Net5 site. Gek genoeg ontbreekt nog steeds aflevering 7 van vorige week
.
Wij denken altijd dat het volledig in de regie is gezet (en bij veel dingen is dat ook zo). Maar bij deze reality survival-shows gebeuren er vaker gevaarlijke dingen die de teams meestal zichzelf aan doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
ik vond de mijn opdracht wel erg vaag. De uitslag is makkelijk te manipuleren voor de regie ook.
Zowiezo vind ik het niet jofel als deelnemers bewust in gevaarlijke situaties worden gebracht zonder beschermingsmaatregelen.
Wat dat betreft was Dominique misschien wel eerder verstandig dan bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |