Hm, okquote:Op woensdag 16 april 2008 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze moesten bananen leveren aan de dorp bewoners in een zo snel mogelijke tijd.
Elke trosbanaan is 1 bonus minuut.
M&M deed er 45 minuten langer over om alle trossen te leveren, maar had ook veel meer banen
R&L had nog 12 bananen extra dus 45 +12 = 57 minuten verschil tussen het "voltooien".
M&M hadden nog 61 banenen en hadden de proef dus gewonnen met 4 minuten.
Co volgens mijnquote:Op woensdag 16 april 2008 21:40 schreef amaranta het volgende:
Hoe noemt Marlinde haar vriend? Koos of ziets?
Ja dat was het, ik hoorde het vandaag ook voor het eerst.quote:
volgens mij werd net in dit topic duidelijk dat je ergens de belgische versie online kon kijkenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:09 schreef Remzz het volgende:
HD recorder was vol na drie kwarier PE
Erg handig van Net 5 de enige zender waar je niets bij online kunt kijken zend ook niet ff een herhaling uit
En anders wel via de nieuwsgroepen te krijgen, maar daar mag ik niet naar linkenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
volgens mij werd net in dit topic duidelijk dat je ergens de belgische versie online kon kijken
Nee, da's haar accent. Ze zei :Kom eens -> Ko es ->Koosquote:Op woensdag 16 april 2008 21:40 schreef amaranta het volgende:
Hoe noemt Marlinde haar vriend? Koos of ziets?
Op Usenet zijn alle afleveringen te vinden.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:09 schreef Remzz het volgende:
HD recorder was vol na drie kwarier PE
Erg handig van Net 5 de enige zender waar je niets bij online kunt kijken zend ook niet ff een herhaling uit
Als Raymond en Liesbeth een beetje brains zouden hebben gehad, zouden ze bij die Engelstalige chauffeur een paar Spaanse standaardzinnen hebben losgekregen en opgeschreven (te beginnen met "kunt u ons een lift geven naar X".quote:Op donderdag 17 april 2008 10:20 schreef Hik het volgende:
Vind het niets dat Liesbeth en Raymond er nog steeds in zitten. Ze zijn niet echt vervelend, maar het irriteert me zó dat ze er echt geen woord recht Spaans uitkrijgen. Van mij mogen zij er nu écht uit.
Overigens is het wel een algemene trend bij de deelnemers (niet alleen in dit seizoen!) om de locale bevolking de schuld te geven als ze hen niet verstaan. Lekker makkelijk...![]()
En nog één keer: dat eiland heet géén Ooméétéépe!
Overigens wel prettig dat SBS, Veronica en Net5 nieuwe sites hebben en Programma Gemist is toegevoegd. Helaasch nog niet voor Peking Express, Tussen Oren en Het Blok maar dat kan niet lang meer duren volgens dit bericht.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:30 schreef Tabloid het volgende:
NET 5 wil wel meer ga werken met uitzending gemist, staat nu wel een kopje op de NET 5 site, net zoals sbs 6 en Veronica.
Nice! Leuk dat je komt melden!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:19 schreef sihida het volgende:
Inmiddels is Programma Gemist ook voor Peking Express beschikbaar.
Alle afleveringen van dit seizoen zijn terug te kijken, behalve die van gisteren.
Maar die van gisteren komt toch nog wel? Zeg ja!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:19 schreef sihida het volgende:
Inmiddels is Programma Gemist ook voor Peking Express beschikbaar.
Alle afleveringen van dit seizoen zijn terug te kijken, behalve die van gisteren.
Oh ja, had ik jou daarom ooit niet uitgelachen?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar die van gisteren komt toch nog wel? Zeg ja!![]()
CarOnline is voor the lovely Miss Etams. Meid, wat leuheuk!![]()
nee, ze worden ook steeds leuker.
Mja, Mark en Marlinde hadden beloofd dat ze Marion en Dominique voor zouden laten, dus dat ze zelf 2de zouden worden. De eerste twee koppels moesten de proef spelen en Mark en Marlinde gingen daar uiteraard wel voor de winst, maar volgens mij wonnen toch echt Marion en Dominique.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:06 schreef CarOnline het volgende:
Ja dat was toen met die stopvlag toch?
Toen had ze ze daarmee gematst. En wonnen zij de proef
Ohhhhhh ja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Mja, Mark en Marlinde hadden beloofd dat ze Marion en Dominique voor zouden laten, dus dat ze zelf 2de zouden worden. De eerste twee koppels moesten de proef spelen en Mark en Marlinde gingen daar uiteraard wel voor de winst, maar volgens mij wonnen toch echt Marion en Dominique.
Was iets met woordjes leren, terwijl de andere met een kar iets weg moest brengen....
quote:Op 28 mei zendt NET5 (’s avonds laat) de laatste aflevering van Peking Express van dit siezoen uit. Na vijf seizoenen blikt de zender in een special terug op de mooiste, heftigste, ontroerendste en meest spraakmakende momenten uit 40.000 kilometer krankzinnige race langs vreemde landschappen en culturen.
De kijker mag vanaf morgen aangeven wat zijn/haar favoriete fragment en koppel is geweest. De fragmenten zijn verdeeld in vijf categorieën: racen met hindernissen, hilarische momenten, de grootste cultuurshock, verrassende ontmoetingen en sluwe listen. Per categorie is er keuze uit drie fragmenten.
Vijf jaar geleden ging de eerste Peking Express van start in Moskou. Sindsdien doorkruisten 41 koppels Rusland, Mongolië, China, Nepal, India, Vietnam, Laos, Cambodja, Tibet, Brazilië, Bolivia, Peru, Mexico, Nicaragua en Venezuela.
Het eerste seizoen met Reinierquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet iemand trouwens of de vorige seizoenen op dvd of iets te krijgen zijn? Lijkt me wel leuk dat een keer terug te zien.
Mijn vriendin heeft ze, paar weken terug nog de hele serie gekekenquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het eerste seizoen met Reinieriig wel. Dat was het iig, weet niet of het nog steeds te koop is.
Je weet niet wat je mist manquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:18 schreef shinydiscoball het volgende:
Jammer, dat is net het seizoen wat ik niet gezien heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Ik heb serie 1 ook nooit gezien maar vanochtend wel een promo op YouTube met Reinier. Hij zo te schreeuwen van: ''Drive Klootzak!''quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:56 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ze, paar weken terug nog de hele serie gekeken
Don't give me that fucking bullshit Hans!
De bekendste quote uit PEquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik heb serie 1 ook nooit gezien maar vanochtend wel een promo op YouTube met Reinier. Hij zo te schreeuwen van: ''Drive Klootzak!''
Wordt tijd dat je vriendin een torrent maakt en snel een beetje.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:56 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ze, paar weken terug nog de hele serie gekeken
Don't give me that fucking bullshit Hans!
Nieuwsgroepenquote:Op woensdag 23 april 2008 09:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wordt tijd dat je vriendin een torrent maakt en snel een beetje.
Dan kijk ik toch maarquote:Op woensdag 23 april 2008 20:43 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Hey zeg de een beetje gezellig straks zit ik in mijn uppie
Ze ziet er goed uit, mar ik haat haarquote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Ik kijk ook. Ik heb zo'n hekel aan Marlinde vandaag.
Tegan is ook zo'n wijf geloof ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze ziet er goed uit, mar ik haat haar
Typisch geval van DD...domme doosquote:Op woensdag 23 april 2008 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze ziet er goed uit, mar ik haat haar
zie sigquote:Op woensdag 23 april 2008 21:06 schreef Liquidootje het volgende:
Leukste vind ik nog steeds hoe dominique gewoon twee rugzakken had. Best wel sterk voor zo'n herbivoor.
Treez ga ff lekker wieberen..... Ben je familie of zo?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:03 schreef Treezz het volgende:
Mark en marlinde door.. (
mijn favorieten )
De enige die heel wat puntje erbij gesprokkeld hebben zijn toch wel Loes en Jos. Vooral Loes.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:13 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Marion verliest net ook een aantal punten bij me....dacht dat ze zo onvervaart was.....
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:16 schreef Remzz het volgende:
De twee grootste sufkutten als eerste door, hebben echt nog 0 leuke televisie opgeleverd die Raymond en Liesbeth.
Marlinde is ook behoorlijk gedaald in mijn achting, gezeik van haar over die lift en dan vooral de manier waarop. Laatste drie koppels hadden het idd allemaal verdient om door te gaan.
Stoer, ik vond het maar een watje. En de eerste afleveringen zo kankeren op het doorzettingsvermogen van Dominique! Ze is een zeur.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:30 schreef Angelof9 het volgende:
Als Veronique en Dominique nou een team waren, dan was ik zeker voor hen!
Maar ik vond het wel stoer hoe Marion die mijn in ging hoor. terwijl ze het in eerste instantie ech niet durfde.
jos en loes liggen eruitquote:Op donderdag 24 april 2008 11:49 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het gister gemist.
Wie zit er nu wel nog in en wie niet???
De aflevering van gisteren (8) is inmiddels te bekijken via de Net5 sitequote:Op donderdag 24 april 2008 11:49 schreef Koningin het volgende:
Ik heb het gister gemist.
Wie zit er nu wel nog in en wie niet???
Daar kon ik dus gister ook nummer 8 niet vinden, maar dan ga ik nog eens kijken.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:31 schreef funrider het volgende:
[..]
De aflevering van gisteren (8) is inmiddels te bekijken via de Net5 site. Gek genoeg ontbreekt nog steeds aflevering 7 van vorige week
.
Wij denken altijd dat het volledig in de regie is gezet (en bij veel dingen is dat ook zo). Maar bij deze reality survival-shows gebeuren er vaker gevaarlijke dingen die de teams meestal zichzelf aan doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:26 schreef avonne het volgende:
ik vond de mijn opdracht wel erg vaag. De uitslag is makkelijk te manipuleren voor de regie ook.
Zowiezo vind ik het niet jofel als deelnemers bewust in gevaarlijke situaties worden gebracht zonder beschermingsmaatregelen.
Wat dat betreft was Dominique misschien wel eerder verstandig dan bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |