Overigens wel prettig dat SBS, Veronica en Net5 nieuwe sites hebben en Programma Gemist is toegevoegd. Helaasch nog niet voor Peking Express, Tussen Oren en Het Blok maar dat kan niet lang meer duren volgens dit bericht.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:30 schreef Tabloid het volgende:
NET 5 wil wel meer ga werken met uitzending gemist, staat nu wel een kopje op de NET 5 site, net zoals sbs 6 en Veronica.
Nice! Leuk dat je komt melden!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:19 schreef sihida het volgende:
Inmiddels is Programma Gemist ook voor Peking Express beschikbaar.
Alle afleveringen van dit seizoen zijn terug te kijken, behalve die van gisteren.
Maar die van gisteren komt toch nog wel? Zeg ja!quote:Op donderdag 17 april 2008 19:19 schreef sihida het volgende:
Inmiddels is Programma Gemist ook voor Peking Express beschikbaar.
Alle afleveringen van dit seizoen zijn terug te kijken, behalve die van gisteren.
Oh ja, had ik jou daarom ooit niet uitgelachen?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar die van gisteren komt toch nog wel? Zeg ja!![]()
CarOnline is voor the lovely Miss Etams. Meid, wat leuheuk!![]()
nee, ze worden ook steeds leuker.
Mja, Mark en Marlinde hadden beloofd dat ze Marion en Dominique voor zouden laten, dus dat ze zelf 2de zouden worden. De eerste twee koppels moesten de proef spelen en Mark en Marlinde gingen daar uiteraard wel voor de winst, maar volgens mij wonnen toch echt Marion en Dominique.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:06 schreef CarOnline het volgende:
Ja dat was toen met die stopvlag toch?
Toen had ze ze daarmee gematst. En wonnen zij de proef
Ohhhhhh ja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Mja, Mark en Marlinde hadden beloofd dat ze Marion en Dominique voor zouden laten, dus dat ze zelf 2de zouden worden. De eerste twee koppels moesten de proef spelen en Mark en Marlinde gingen daar uiteraard wel voor de winst, maar volgens mij wonnen toch echt Marion en Dominique.
Was iets met woordjes leren, terwijl de andere met een kar iets weg moest brengen....
quote:Op 28 mei zendt NET5 (’s avonds laat) de laatste aflevering van Peking Express van dit siezoen uit. Na vijf seizoenen blikt de zender in een special terug op de mooiste, heftigste, ontroerendste en meest spraakmakende momenten uit 40.000 kilometer krankzinnige race langs vreemde landschappen en culturen.
De kijker mag vanaf morgen aangeven wat zijn/haar favoriete fragment en koppel is geweest. De fragmenten zijn verdeeld in vijf categorieën: racen met hindernissen, hilarische momenten, de grootste cultuurshock, verrassende ontmoetingen en sluwe listen. Per categorie is er keuze uit drie fragmenten.
Vijf jaar geleden ging de eerste Peking Express van start in Moskou. Sindsdien doorkruisten 41 koppels Rusland, Mongolië, China, Nepal, India, Vietnam, Laos, Cambodja, Tibet, Brazilië, Bolivia, Peru, Mexico, Nicaragua en Venezuela.
Het eerste seizoen met Reinierquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet iemand trouwens of de vorige seizoenen op dvd of iets te krijgen zijn? Lijkt me wel leuk dat een keer terug te zien.
Mijn vriendin heeft ze, paar weken terug nog de hele serie gekekenquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het eerste seizoen met Reinieriig wel. Dat was het iig, weet niet of het nog steeds te koop is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |