abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58111095
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:30 schreef Tabloid het volgende:
NET 5 wil wel meer ga werken met uitzending gemist, staat nu wel een kopje op de NET 5 site, net zoals sbs 6 en Veronica.
Overigens wel prettig dat SBS, Veronica en Net5 nieuwe sites hebben en Programma Gemist is toegevoegd. Helaasch nog niet voor Peking Express, Tussen Oren en Het Blok maar dat kan niet lang meer duren volgens dit bericht.
pi_58118641
Inmiddels is Programma Gemist ook voor Peking Express beschikbaar.

Alle afleveringen van dit seizoen zijn terug te kijken, behalve die van gisteren.
pi_58118670
Fantastisch
  donderdag 17 april 2008 @ 19:31:53 #224
88233 Steve
Still the best.
pi_58118965
Oh tof, ik heb gisteren niet gekeken. Volgende ofzo dan eens inhalen.

Uitzending gemist. Te tof dat zo ongeveer alle zenders dat nu hebben. En een beetje reclame voor het programma maakt dan ook niet uit.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_58119114
quote:
Op donderdag 17 april 2008 19:19 schreef sihida het volgende:

Alle afleveringen van dit seizoen zijn terug te kijken, behalve die van gisteren.
Nice! Leuk dat je komt melden!
A little bit hateful
pi_58119564
quote:
Op donderdag 17 april 2008 19:19 schreef sihida het volgende:

Maar die van gisteren komt toch nog wel? Zeg ja!

CarOnline is voor the lovely Miss Etams. Meid, wat leuheuk!
nee, ze worden ook steeds leuker.
Go hard or go home
pi_58120230
quote:
Op donderdag 17 april 2008 19:54 schreef noekje het volgende:

[..]

Maar die van gisteren komt toch nog wel? Zeg ja!

CarOnline is voor the lovely Miss Etams. Meid, wat leuheuk!
nee, ze worden ook steeds leuker.
Oh ja, had ik jou daarom ooit niet uitgelachen?
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 18 april 2008 @ 08:36:13 #228
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_58129057
Cool!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_58130592
Mooi dat nu ook de afleveringen erop staan! Alleen gek dat de aflevering 7 van woensdag nog ontbreekt. Zitten inmiddels 2 dagen na uitzending. Zal hopelijk ook snel toegevoegd worden.

En voortaan met aflevering van volgende week ook de volgende dag worden toegevoegd hopelijk.
pi_58149243
Net een previewtje gezien (die jullie ook konden zien aan het einde van afgelopen aflevering).

Marlinde zit dan bij Peter en Veronique te zeuren dat ze eerste auto moesten krijgen omdat ze al 45 minuten op zo'n lift plaatst stond. Omdat dat wel zo eerlijk was.

Ik denk dat Dominique en ehm haar moeder die Mark en Marlinde nog gaan pakken. Ik meen mij te herinneren dat die Moeder Marlinde en Mark iets gegunt had tijdens een etappe. Die hebben ze nooit meer "een wederdienst" bewezen terwijl ze daar vaak genoeg de gelegenheid voor hadden.
A little bit hateful
  vrijdag 18 april 2008 @ 23:06:38 #231
16245 CarOnline
met lange O
pi_58149609
Ja dat was toen met die stopvlag toch?
Toen had ze ze daarmee gematst. En wonnen zij de proef
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 18 april 2008 @ 23:39:46 #232
3542 Gia
User under construction
pi_58150538
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 23:06 schreef CarOnline het volgende:
Ja dat was toen met die stopvlag toch?
Toen had ze ze daarmee gematst. En wonnen zij de proef
Mja, Mark en Marlinde hadden beloofd dat ze Marion en Dominique voor zouden laten, dus dat ze zelf 2de zouden worden. De eerste twee koppels moesten de proef spelen en Mark en Marlinde gingen daar uiteraard wel voor de winst, maar volgens mij wonnen toch echt Marion en Dominique.

Was iets met woordjes leren, terwijl de andere met een kar iets weg moest brengen....
  vrijdag 18 april 2008 @ 23:44:47 #233
16245 CarOnline
met lange O
pi_58150646
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 23:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Mja, Mark en Marlinde hadden beloofd dat ze Marion en Dominique voor zouden laten, dus dat ze zelf 2de zouden worden. De eerste twee koppels moesten de proef spelen en Mark en Marlinde gingen daar uiteraard wel voor de winst, maar volgens mij wonnen toch echt Marion en Dominique.

Was iets met woordjes leren, terwijl de andere met een kar iets weg moest brengen....
Ohhhhhh ja, je hebt gelijk
Screw them.
We're going home.
pi_58227697
Kijkers bepalen inhoud slotaflevering Peking Express
quote:
Op 28 mei zendt NET5 (’s avonds laat) de laatste aflevering van Peking Express van dit siezoen uit. Na vijf seizoenen blikt de zender in een special terug op de mooiste, heftigste, ontroerendste en meest spraakmakende momenten uit 40.000 kilometer krankzinnige race langs vreemde landschappen en culturen.

De kijker mag vanaf morgen aangeven wat zijn/haar favoriete fragment en koppel is geweest. De fragmenten zijn verdeeld in vijf categorieën: racen met hindernissen, hilarische momenten, de grootste cultuurshock, verrassende ontmoetingen en sluwe listen. Per categorie is er keuze uit drie fragmenten.
Vijf jaar geleden ging de eerste Peking Express van start in Moskou. Sindsdien doorkruisten 41 koppels Rusland, Mongolië, China, Nepal, India, Vietnam, Laos, Cambodja, Tibet, Brazilië, Bolivia, Peru, Mexico, Nicaragua en Venezuela.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_58227966
SUPER

Al kan je dat "van dit seizoen" misschien wel wegstrepen.
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:41:45 #236
211083 Angelof9
I must go first
pi_58228406
Kent iemand het typetje "Lauren" van Catherina Tate? Want dat is twee druppels water Liesbeth. Ik verwacht steeds dat ze "Am I bothered??" zal zeggen!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_58228516
5 seizoenen al?!
A little bit hateful
pi_58229553
Weet iemand trouwens of de vorige seizoenen op dvd of iets te krijgen zijn? Lijkt me wel leuk dat een keer terug te zien.
pi_58229868
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet iemand trouwens of de vorige seizoenen op dvd of iets te krijgen zijn? Lijkt me wel leuk dat een keer terug te zien.
Het eerste seizoen met Reinier iig wel. Dat was het iig, weet niet of het nog steeds te koop is.
sig verwijderd door FA
pi_58230234
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 16:39 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Het eerste seizoen met Reinier iig wel. Dat was het iig, weet niet of het nog steeds te koop is.
Mijn vriendin heeft ze, paar weken terug nog de hele serie gekeken

Don't give me that fucking bullshit Hans!
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')