Je zou verwachten dat het zo'n mooi rotterdams popje met te grote oorbellen en te veel make-up dat zou zeggen.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:58 schreef shinydiscoball het volgende:
wat hadduuh die doelstelling voor deze etappuuh, daarom moesten we ff knalluuh, maar we zijn nu tweeduuuh
Die koppen erbij maakt het nog irritanter inderdaad. Ik kan ze echt niet uitstaanquote:Op woensdag 16 april 2008 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat het zo'n mooi rotterdams popje met te grote oorbellen en te veel make-up dat zou zeggen.
Maar hier zie je toch twee voorbeelden van ieeeuw.
Denk je dat hij ut met z'n schoonzus doet?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:02 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Die koppen erbij maakt het nog irritanter inderdaad. Ik kan ze echt niet uitstaan
Ik dacht in het begin dat ze een stel waren. Maargoed wie weet, ze zijn er wel types voorquote:Op woensdag 16 april 2008 21:04 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
[..]
Denk je dat hij ut met z'n schoonzus doet?
Dat heb ik met Liesbeth's accent. Alle woorden zo langgerekt en zeueueurderiiiiiiiig.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:55 schreef Liquidootje het volgende:
Ik begin mark en marlindes nasale accentjes irritant te vinden
Dat is een gegeven. Ik vond het niet nodig om dat nog aan te kaartenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat heb ik met Liesbeth's accent. Alle woorden zo langgerekt en zeueueurderiiiiiiiig.
Dat betwijfel ik....die Peter, die leest nog jommeke en woont bij z'n moeder...quote:Op woensdag 16 april 2008 21:09 schreef Liquidootje het volgende:
wat is dat nu weer voor een vraag
Die twee zijn net zo a-seksueel als mark en marlinde.
Nouja eigenlijk bedacht ik me net, ik vind ze kleffer dan Mark & Marlinde.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:09 schreef Liquidootje het volgende:
wat is dat nu weer voor een vraag
Die twee zijn net zo a-seksueel als mark en marlinde.
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:16 schreef Liquidootje het volgende:
Je hoeft geen seks te hebben om seksueel en mensen te zijn hoor.
Bij peter zie ik hem nog naar hete negerinnen zoeken op zijn computer. Alleen al hoe hij veronique aanbid op zijn eigen manier. Die man is zo geil als wat.
Bij mark en marlinde heb ik meer het gevoel van. Mark heeft een odol. Marlinde trekt een vies gezicht en zegt "Oh schat plas hem even weg. bah bah". Mark: "Oh jeej, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik vind het een vrij afzichtelijk gezicht".
Liesbeth en Raymond vinden zichzelf al te lelijk om te masturberen laat staan dat je die twee hoor kreunen: OOohhh lekkuuurr, haaarrrduuhh!
Nu ze ontdooit is welquote:Op woensdag 16 april 2008 21:25 schreef shinydiscoball het volgende:
En ik vind Dominique idd wel ok eigenlijk
Maar als ie ze wel betrapt had dan maakte het niks uit op welke plaats ze nou zouden komenquote:Op woensdag 16 april 2008 21:28 schreef Liquidootje het volgende:
Ik begrijp niet waarom Peter zo gefocust is op het betrappen van J&H. Als ze maar niet als laatste binnen zijn is alles goed.
Graag. Ik snap niet hoe bepaald werd wie won...quote:Op woensdag 16 april 2008 21:25 schreef Liquidootje het volgende:
Wat begreep je niet? Zal ik het uitleggen?
quote:Op woensdag 16 april 2008 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Graag. Ik snap niet hoe bepaald werd wie won...
Boeie hij wist dat hij voor lag op dominque en loes. Gaat ie ook nog kostbare tijd opofferen om in een bus rond te kijken.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:30 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Maar als ie ze wel betrapt had dan maakte het niks uit op welke plaats ze nou zouden komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |