SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie ik net jaquote:Op woensdag 16 april 2008 20:53 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Wedden....Dominique verdwaald in het grote bos.....
Wiet kinderarbeit en kinderprostitutie. Nederlanders die wonen en rijden in een niet westerse land zijn dat altijd.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:56 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
Die nederlanders zakenmannen?? M'n hoela......die waren hun plantage's aan het bezoeken...die linker kon niet lachuh
Als dat zo is, dan heb ik het gemistquote:Op woensdag 16 april 2008 20:55 schreef Liquidootje het volgende:
Of heeft ie het al gezegd?
Je zou verwachten dat het zo'n mooi rotterdams popje met te grote oorbellen en te veel make-up dat zou zeggen.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:58 schreef shinydiscoball het volgende:
wat hadduuh die doelstelling voor deze etappuuh, daarom moesten we ff knalluuh, maar we zijn nu tweeduuuh
Die koppen erbij maakt het nog irritanter inderdaad. Ik kan ze echt niet uitstaanquote:Op woensdag 16 april 2008 21:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat het zo'n mooi rotterdams popje met te grote oorbellen en te veel make-up dat zou zeggen.
Maar hier zie je toch twee voorbeelden van ieeeuw.
Denk je dat hij ut met z'n schoonzus doet?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:02 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Die koppen erbij maakt het nog irritanter inderdaad. Ik kan ze echt niet uitstaan
Ik dacht in het begin dat ze een stel waren. Maargoed wie weet, ze zijn er wel types voorquote:Op woensdag 16 april 2008 21:04 schreef Boris_Bruidsuiker het volgende:
[..]
Denk je dat hij ut met z'n schoonzus doet?
Dat heb ik met Liesbeth's accent. Alle woorden zo langgerekt en zeueueurderiiiiiiiig.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:55 schreef Liquidootje het volgende:
Ik begin mark en marlindes nasale accentjes irritant te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |