quote:Op donderdag 24 april 2008 19:23 schreef Isabeau het volgende:latislos
Maar ik heb mezelf nog een keer gespotAlleen Liejannuh niet
en ze was nog wel zo opvallend met haar roze shirt.
[ afbeelding ]
heb jij geen stethoscoop thuis liggen dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:35 schreef Isabeau het volgende:
ARGHHHH!!! Ik kàn er niet tegen als je mensen hoort fluisteren, dat gesis en zo. Brrrr. Ga of wat verder weg staan of praat normaal
geen idee.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:53 schreef Tezz het volgende:
Misschien stel ik nu een hele domme en beledigende vraag (bij voorbaat excuses), maar who the f*ck zijn Monika & Rik????
Hmmm het enige wat ik kan doen is je een virtueel glaasje wijn en een knuffel geven Nyn!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:11 schreef AKnynke het volgende:
lekker los!
Ik ben weer terug uit Aken, en ben nu werkelijkwaar doodop. Nu wou ik dat er een leuke vent in m'n keuken stond te koken, me een glaasje wijn inschonk, en lekker tegen me aankroop vanavond.
in plaats daarvan zal ik zo m'n eigen maaltje koken, en zit ik vanavond in m'n eentje op de bank. Nu eerst zo het nette jurkje uit, en de trainingsbroek aan!
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmmm het enige wat ik kan doen is je een virtueel glaasje wijn en een knuffel geven Nyn!
OMFG.............quote:Op donderdag 24 april 2008 20:29 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz] gooit ff wat [url=http://i3.photobucket.com/albums/y96/xanderjohn/ysl.jpg]lekkers[/url in de SC voor nynk
Mijn prive fotoquote:Op donderdag 24 april 2008 20:29 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz] gooit ff wat [url=http://i3.photobucket.com/albums/y96/xanderjohn/ysl.jpg]lekkers[/url in de SC voor nynk
Het koken en de wijn moet nog wel lukken. De rest niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:11 schreef AKnynke het volgende:
lekker los!
Ik ben weer terug uit Aken, en ben nu werkelijkwaar doodop. Nu wou ik dat er een leuke vent in m'n keuken stond te koken, me een glaasje wijn inschonk, en lekker tegen me aankroop vanavond.
in plaats daarvan zal ik zo m'n eigen maaltje koken, en zit ik vanavond in m'n eentje op de bank. Nu eerst zo het nette jurkje uit, en de trainingsbroek aan!
Ach, ik ben toch moe, aan eentje heb ik wel genoeg!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
OMFG.............
Nyn....wil je delen misschien??![]()
En ik ben zo moe dat ik nu pas zie dat het 1 en dezelfde is.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch moe, aan eentje heb ik wel genoeg!
O jee, is dat nog steeds zo'n soap met elkaar? Sterkte met die twee danquote:Op donderdag 24 april 2008 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Pfff, Monika & Rik staan nu al zeker een uur op de gang te praten.
Maar goed, dan kan ik fijn wat andere dingen doen
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
he! jij hebt al een manspersoon, hebberd
Een echte kerel dus.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef Tezz het volgende:
Eentje die snurkend op de bank ligt met een Al Bundy handje in zijn slobberige trainingsbroek.
Ja die ja, de liefde van je levenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Eentje die snurkend op de bank ligt met een Al Bundy handje in zijn slobberige trainingsbroek.
Hihihiquote:
Neem een fles wijn mee naar bed en pak een goed boek!!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:45 schreef AKnynke het volgende:
Men, k verveel me. Er is niets op tv, niemand ommee te kletsen. saaaaai!
Maar hij kruipt al bij mij in bed vannacht!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hihihi
Het relativeert wel weer enigszins.
Maar goed, ik sta niet voor mezelf of mijn huwelijk in als de YSL-jongen spontaan naakt in mijn bed kruipt.
Doe mij die lekkere vent maar, dan verveel ik me niet meer!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Neem een fles wijn mee naar bed en pak een goed boek!!
(maar ik deel je mening, hier is het ook saaaaaaaaaaai)
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hihihi
Het relativeert wel weer enigszins.
Maar goed, ik sta niet voor mezelf of mijn huwelijk in als de YSL-jongen spontaan naakt in mijn bed kruipt.
Het is je van harte gegund!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar hij kruipt al bij mij in bed vannacht!
k ga zo maar frasier kijkenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:45 schreef AKnynke het volgende:
Men, k verveel me. Er is niets op tv, niemand ommee te kletsen. saaaaai!
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het is je van harte gegund!
Ik kruip gewoon lekker tegen mijn eigen Al Bundy aan
Mail hem ffquote:Op donderdag 24 april 2008 21:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Doe mij die lekkere vent maar, dan verveel ik me niet meer!Zullen we heb uitnodigen voor onze vrouwenmeet?
K ga m'n best doen!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mail hem ffNeem aan dat hij heel makkelijk te vinden is
Natuurlijk! Waar anders??quote:Op donderdag 24 april 2008 21:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K ga m'n best doen!Maarre, dan slaapt hij dus wel bij mij in bed he!
De Italiaan die langs de Movies zit, da's een errug leuke tent. En dan vooral bij al je gangen specialiteit van de kok kiezen, je wordt superverwend. Inlcusief gitaarspelende Italiaan aan je tafeltje.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
STUITER![]()
![]()
Maar serieus, een leuk romantisch niet al te romantisch casual maar niet te casual lekker maar niet te duur maar ook niet te cheap leuk restaurantje in Eindhoven, suggesties?
Ja, van al die drama dronken avonden dat ik op mijn toetsenbord zat te knagen dat ik het lef niet had om haar mee uit te vragen.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Steer
Maarreh, is dat die toneelspeelster waar je mee gaat deeten?
* Stereotomy koffiedik kijktquote:Op donderdag 24 april 2008 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
*pruttel*
Op Euc- kan je lang wachten, die heeft 48 uur aan z'n broek zittenquote:Op donderdag 24 april 2008 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
And if all else fails, kunnen we nog altijd naar Sizzling, he Euc?
Zou jij daar je meid mee naartoe nemen?
Yokohama, met Teppan-Yaki, is ook een optie:
Wat vinden jullie hiervan?
Goedzo.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Eucie moet zich niet zo op de kast laten jagen, 't is een leuke gozer![]()
Ja, soms komt het natuurlijk wat hautain over als je gaan namedroppen maar die gast heeft er zelf erg hard voor gewerkt en ik heb er respect voor.![]()
Ik PM hem wel ff.
Ze is cute, lief, aardig, integer, creatief en heeft benen tot aan haar nek.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:09 schreef golfer het volgende:
Steer, je weet toch dat je voordat je een date maakt, je eerst even het te daten materiaal ter goedkeuring moet voorstellen aan Ome golfer.
Dus jij komt tot in haar kruisquote:Op donderdag 24 april 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ze is cute, lief, aardig, integer, creatief en heeft benen tot aan haar nek.
Lamenougewoon, heb de afgelopen weken alleen maar depri lopen zijn op donderdagavonden.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word alleen maar depressiever van dit gelukzalige gewauwelik wil ook
alleen op de donderdagavondenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lamenougewoon, heb de afgelopen weken alleen maar depri lopen zijn op donderdagavonden.
Beunken ook Euc via PM
Hoi! Daten?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word alleen maar depressiever van dit gelukzalige gewauwelik wil ook
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik je complimenteren met deze fantastische woordspeling.
Bedoelde het natuurlijk ook niet rot.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alleen op de donderdagavondenen alleen de afgelopen weken? ruilen? en ik laat je toch ook en gun het je van harte maar ik mag toch wel zeggen dat ik me zelf alleen steeds verder in het gat zie wegzakken omdat iedereen maar vrolijk rond dartelt behalve ik
MM, ik zal je eens wat in mijn hersenpannetje laten zien.quote:
quote:
Wel een goed idee, tenzij ik hem heb uitgenodigd.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en dames, jullie mening graag, hoe vinden jullie het als de man op de eerste date het etentje betaalt?
Ik vind het zelf namelijk erg horen, net als deuren opendoen en jas helpen uittrekken.
Vandaag knalden we tegen elkaar aan omdat ik de deur voor haar open wilde houden, maar zij dacht dat ik er zelf doorheen wilde lopen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sommige mannen zijn hoffelijk op een niet oprechte manier die puur bedoeld is om in een goed blaadje te komen
en sommige mannen hebben het van nature waardoor het gewoon goed voelt en heel attent juist...
Mag ik ook een kijkje in jouw hersenpannetje?quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:04 schreef DarkElf het volgende:
ofzo, soms kan ik heel onduidelijk zijn terwijl het in mijn hoofd zo duidelijk is dan
Ik heb heel duidelijk gezegd dat ik *haar* mee uit eten zou nemen. Alhoewel ik die hele zin in een hele wazige adrenalineblurr heb uitgesproken waarvan ik nog steeds niet weet hoe ik het uit m'n strot kreeg.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Wel een goed idee, tenzij ik hem heb uitgenodigd.
Hij mag het in ieder geval voorstellen
Damn, hell yeah! Uptight bitchesquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Oja, ik ben het eens met DE en PF.Met oprechte hoffelijkheid kan je volgens mij niet de mist ingaan. En als zij zo'n uptight bitch is die daar wel over valt moet je op zoek gaan naar een echte vrouw.
Nou ik verwacht wel een beetje dat jij dan na een tijdje zegt "Hoi ober, mag ik de rekeningquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb heel duidelijk gezegd dat ik *haar* mee uit eten zou nemen. Alhoewel ik die hele zin in een hele wazige adrenalineblurr heb uitgesproken waarvan ik nog steeds niet weet hoe ik het uit m'n strot kreeg.
Oh fijne situaties zijn datquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vandaag knalden we tegen elkaar aan omdat ik de deur voor haar open wilde houden, maar zij dacht dat ik er zelf doorheen wilde lopen.![]()
![]()
Mja ik vind mezelf oprecht. Mensen die mij wat beter kennen weten dat ook, maar mensen die mij half-kennen kunnen nooit hun vinger op mij leggen en vinden mij vaak een slijmbal.
Hoe zou je het vinden als ik het zo zou regelen dat ik het menu bij aankomst al heb bepaald bij de Jap (van alles wat) en zij dus de prijzen nooit onder ogen krijgt? Dus niet dat ik dat uitgebreid ga vertellen maar dat ik dat gewoon al gefixt heb.
ja dit is toch de ideale plek om dit soort vrouw-dingen te vragen dus alvast dank voor antwoord![]()
idd.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Oja, ik ben het eens met DE en PF.Met oprechte hoffelijkheid kan je volgens mij niet de mist ingaan. En als zij zo'n uptight bitch is die daar wel over valt moet je op zoek gaan naar een echte vrouw.
weet niet hoe maar mijn hersenpan is geen verboden gebied hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag ik ook een kijkje in jouw hersenpannetje?![]()
Steer je bent een topwijf!![]()
* Bluezz gaat bijslapendus nu al naar bed
Ik ben weliswaar geen dame, maar ik vind eigenlijk dat je het het wel moet aanbieden en dan is het aan het 'emancipatie-gehalte' van de dame om te beslissen of ze er op ingaat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en dames, jullie mening graag, hoe vinden jullie het als de man op de eerste date het etentje betaalt?
Als ik je lang zou kennenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als ik het zo zou regelen dat ik het menu bij aankomst al heb bepaald bij de Jap (van alles wat) en zij dus de prijzen nooit onder ogen krijgt? Dus niet dat ik dat uitgebreid ga vertellen maar dat ik dat gewoon al gefixt heb.
ja dit is toch de ideale plek om dit soort vrouw-dingen te vragen dus alvast dank voor antwoord![]()
Als die kont in jouw FoBo de jouwe is kan ik mij dat nauwelijks voorstellen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar ik heb niet zo vaak dates
Opdringerigheid, check.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als ik je lang zou kennen
en jij mij dus zou ik het wel leuk vinden - maar dan zou je ook weten dat ik er niet van hou dat iemand anders dingen voor mij gaat bepalen en dat ik liever zelf nog een beetje de keuze heb. Bij sommige personen ben ik een ontzettend flexibel persoon maar de helft van de tijd loop ik een beetje te autisten.
Op de eerste date is het wel lief bedoeld maar een beetje, opdringerig of zoZo van, ik weet hoe het moet laat mij het maar doen!
Kijk gewoon hoe het loopt en als ze bijvoorbeeld dat ene menu kiest kun je altijd enthousiast zijn over die upgrade... enthousiasme is iets anders als opdringen en geen keus geven vind ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, waar ik dus mee zit (zeg, hebben jullie al inmiddels door dat ik werkelijk een enorme controlfreak ben - voor situaties, niet zozeer voor mensen) is dat het goedkoopste menu, erg prima en avondvullend daar niet van, bij de Tepanyaki Jap 22,50 EUR is. Een hele schappelijke prijs. maar ik zou zo graag willen upgraden naar het menu van 35 EUR, en dat is denk ik, voor een lagerejaars studente die zij is, wel een beetje over the top om zelf te betalen.
ík kan het prima betalen en wil dat ook oprecht doen zonder dat ik iets terugverlang, maar ik wil niet dat vervelende gevoel bij haar opwekken dat ik splurge omdat ik een kusje van haar wil ofzo.
Hm, nou je zet natuurlijk wel meteen de toon. Als jij graag luxe uit eten gaat en je wil haar meenemen, dan doe je dat toch. (En 35 vind ik helemaal niet duur voor uit eten?) Ik ga met vrienden studenten/scholieren ook wel uit eten en dan is 18 euro voor een menu, zonder drankjes eigenlijk goedkoop. (iedereen kan het betalen, en de jeugd van tegenwoordig is wel koopkrachtig volgens mij) En dan met ouders doen we wel duurder (30/40/etc euro)quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, waar ik dus mee zit (zeg, hebben jullie al inmiddels door dat ik werkelijk een enorme controlfreak ben - voor situaties, niet zozeer voor mensen) is dat het goedkoopste menu, erg prima en avondvullend daar niet van, bij de Tepanyaki Jap 22,50 EUR is. Een hele schappelijke prijs. maar ik zou zo graag willen upgraden naar het menu van 35 EUR, en dat is denk ik, voor een lagerejaars studente die zij is, wel een beetje over the top om zelf te betalen.
ík kan het prima betalen en wil dat ook oprecht doen zonder dat ik iets terugverlang, maar ik wil niet dat vervelende gevoel bij haar opwekken dat ik splurge omdat ik een kusje van haar wil ofzo.
Als ik hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Opdringerigheid, check.Zal ik voor waken.
![]()
ik ben keilief ja![]()
Oe. Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar het kan natuurlijk ook super romantisch zijn
Vrouw in mooie lange gekleurde jurk, haren opgestoken en met een mooie collier. Man in pak. Schuift stoel aan. Ober komt alles brengen, vrouw krijgt haar perfecte menu en is diep onder de indruk, hij weet precies wat zij wiletc.
Bij de Jap inderdaad niet in pak gaan eten als je aan de teppan gaat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Maareh, pak en jurk zijn bij de teppan jap niet zo slim, want hoewel je wel een schortje voorkrijgt (help, is dit handig?) spettert het vaak van de plaat.
Ze is wel heel beleefd en timide, ik vrees dat ik haar niet aan de upgrade krijg. Maar je hebt gelijk, de vrouw de keus laten is óók hoffelijk en misschien wel de juiste manier. Ik kan nog altijd een extra voorgerecht opdringen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kijk gewoon hoe het loopt en als ze bijvoorbeeld dat ene menu kiest kun je altijd enthousiast zijn over die upgrade... enthousiasme is iets anders als opdringen en geen keus geven vind ik
maar goed, hoe een eventuele uptight femist erop reageert weet ik niet(geintje
)
Ik wil haar natuurlijk wel verwennen (met eten) en ík vind 35 EUR absoluuuuuut niet duur. Maargoed, het is wel een eerste date, ook voor haar... haar ouders zullen vast genoeg verdienen, maar weet niet hoeveel en of ze daar geld van ontvangt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hm, nou je zet natuurlijk wel meteen de toon. Als jij graag luxe uit eten gaat en je wil haar meenemen, dan doe je dat toch. (En 35 vind ik helemaal niet duur voor uit eten?) Ik ga met vrienden studenten/scholieren ook wel uit eten en dan is 18 euro voor een menu, zonder drankjes eigenlijk goedkoop. (iedereen kan het betalen, en de jeugd van tegenwoordig is wel koopkrachtig volgens mij) En dan met ouders doen we wel duurder (30/40/etc euro)
Zij heeft het mooiste figuurtje die ik tot nu toe in 2008 heb gezien en benen tot aan haar nek. Mijn god, wat zou ik haar graag op de teppanyaki plaat willen gooien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar als ze jou dus echt leuk vind denkt ze misschien ook wel wat kan mij dat eten nou schelen
ik eet wel niet zo veel anders zie ik er dik uit in deze jurk
en anders word ik dik
etc
Bluezz is al te bedde en ik volg vrij snel haar voorbeeld.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:24 schreef latislos het volgende:
zeg bluess, je gaf me een 'uitdaging' waar je vervolgens niet meer op reageert....
Zeg, vertel eens over je eerste date met CF. And it better be good.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:24 schreef latislos het volgende:
zeg bluess, je gaf me een 'uitdaging' waar je vervolgens niet meer op reageert....
Oh maar het gaat niet om mij, 't is hoe *zij* zich erbij voelt....quote:en als die ¤90 kan schokken gewoon voor dat menu gaan
Geroosterde vis is heerlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
Zij heeft het mooiste figuurtje die ik tot nu toe in 2008 heb gezien en benen tot aan haar nek. Mijn god, wat zou ik haar graag op de teppanyaki plaat willen gooien.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Steer
De grote vraag is en blijft: MAAR WELK GEURTJE DOE JE OP??????????????????
niet te veel als je gaat etenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Steer
De grote vraag is en blijft: MAAR WELK GEURTJE DOE JE OP??????????????????
Dat zou ik dan weer niet doen, hoe lief de reden ook isquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Wellicht heb je gelijk hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet doen, hoe lief de reden ook is![]()
To much, to soon.
CUL SC is tof met toffe, open-minded en sexbeluste mensen. Welkom trouwens.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom heb ik altijd "ruzie" in [gam] en is hier iedereen wel gezellig
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hiero.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
Steer wat super cool! en mega romantisch.. waar vind je die mannen nog
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, ik moet van Euc vragen of je Hyves hebt.
euc?quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
CUL SC is tof met toffe, open-minded en sexbeluste mensen. Welkom trouwens.![]()
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
Dames, echt superbedankt voor jullie eerlijke input hoor.
Of alles flikkert van haar stokjes af en dan kan ik haar leren hoe ze met stokjes moet omgaan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
misschien is ze wel heel zenuwachtig en krijgt ze geen hap naar binnen
Ik ga mijn leuter achterna en naar bed.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dames, echt superbedankt voor jullie eerlijke input hoor. Ik ben echt een hork met dit soort dingen (dat krijg je als je een 4-jarige relatie achter de rug hebt, bent het totaal verleerd) en wil graag hoffelijk kunnen zijn zonder feminista's aan mijn broek te krijgen.
of misschien zegt zequote:Op vrijdag 25 april 2008 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of alles flikkert van haar stokjes af en dan kan ik haar leren hoe ze met stokjes moet omgaan.![]()
![]()
![]()
stereo, je mental image, wat doe je!
gohquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
tip: volgende keer de kachel aanzetten
Euc zegt net dat ie dat heul niet gezegd heeft johquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euc is onze topchefkok (Librije, *** ) die erg goed is in ijsscheppen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wie/wat/hoe waar is Euc?
iemand die zichzelf een ban aangesmeert heeft en nu meecommuniceert via msnquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wie/wat/hoe waar is Euc?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euc is onze topchefkok (Librije, *** ) die erg goed is in ijsscheppen.
Wat ben je toch een schatjequote:Op vrijdag 25 april 2008 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
Maar even door de *duidelijkheid*, er was iets interessanters in de planning maar de benodigdheden daarvoor waren om 22:00 uur al uit het huis meegenomen dus hij kón niets anders.
Ik zie af en toe iets langskomen wat ik niet helemaal snap eigenlijk maar goed... ik ben een simpel mens misschien en heb zoiets: waar maak je je druk om.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
Sommige hetzes tegen Euc onder invloed van Oestrogeen en Progesteron zijn dus iets té, naar mijn Testeronische mening.
oeh meteen wegsluizenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, m'n date is de 28e. Stufi komt 21 binnen. Oooooow.
oh ja gut weet ik veel johquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ík heb geen stufi meer. Zij wel.
Ooow, dieet-chick.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik zie af en toe iets langskomen wat ik niet helemaal snap eigenlijk maar goed... ik ben een simpel mens misschien en heb zoiets: waar maak je je druk om.
Euc reageert af en toe wel alsof hij PMS heeft, andersquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
Sommige hetzes tegen Euc onder invloed van Oestrogeen en Progesteron zijn dus iets té, naar mijn Testeronische mening.
Ik moest toch vaker in cul komenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje
Ik heb je gemist
PF hier, wat een pret
In CUL is het leukquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik moest toch vaker in cul komen
Is daar de dieetclub niet voor?quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In CUL is het leukPraten over eten enzo
't was zezelliequote:Op vrijdag 25 april 2008 01:03 schreef octopussy het volgende:
PF hier ook zie ik...hoi![]()
Ik heb wel weer lekker een avondje geroddeld met CF, Lein, Lianne en LastbutnotleastLatislos. Ben nu echt bijgepraat![]()
en nu schlaffen gehen![]()
mit meiner favorite Deutscher ja
weet ik dat?quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:39 schreef ColdFeet het volgende:
Vette drukte hier, DE. Ik ben echt benieuwd hoe jij eruit ziet (van mij weet je dat al)
Ik was op tijd voor de trein. Alleen reed die niet meerquote:
Geen idee. Maar ik ga zo zoetjes aan mn bedje maar opzoeken. Weltrusten allemaal! En CF, de pizza was tof! Net als je filmpjequote:Op vrijdag 25 april 2008 01:44 schreef MissHobje het volgende:
Ns is altijd irri als het juist rustig is.. why
trustenquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik ga zo zoetjes aan mn bedje maar opzoeken. Weltrusten allemaal! En CF, de pizza was tof! Net als je filmpje
quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:06 schreef ColdFeet het volgende:
Kleur. Zal 's kijken of ik m een keer o youtube zet
geloof dat hij even ging slapen en dan om vijf uur verder ofzo?quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:52 schreef ColdFeet het volgende:
Omdat ie morgen tentamen had, toch?
als we ff ons best doen...quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:58 schreef ColdFeet het volgende:
Wat denk je, krijgen we t topic nog vol vanavond?
vet beschaafd nog wel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 03:02 schreef ColdFeet het volgende:
nope... Ik krijg allemaal vet beschaafde mensen te eten zaterdagZondag it is, dus.
komen er veel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 03:06 schreef ColdFeet het volgende:
ik weet het nog niet, we hebben weinig tijd. Maar het zijn mensen uit onze kerkwe hebben een soort running dinner.
de avocado gevuld met oa. rivierkreeftesvlees en tomaat.. dressing van sherryazijn oa met een tikkie koriander erop is erg lekker en heeeeel simpel en snel klaar...quote:Op vrijdag 25 april 2008 03:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ik geloof 8. Voor het voorgerecht. Jij nog goede ideeen? Weinig tijd voor de voorbereidingen
pff huiliequote:Op vrijdag 25 april 2008 03:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ha, ik vrees dat mijn mister protesteert als ik rivierkreeftjes voorstel... Een stukkie zalm houdt ie ternauwernood binnen, zeg maar.
mannen zijn hardleers, dat zijn idd altijd meerjarenplannenquote:Op vrijdag 25 april 2008 03:14 schreef ColdFeet het volgende:
nogal. Maar ik boek langzaam vooruitgang
Succes met je tentamen, en vooral: gefeliciteerd met je date!quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:07 schreef Stereotomy het volgende:
't wordt de Teppan.Ik zal het probleem nu uit mijn systeem zetten.
Fijne wijk woon jij!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen.
Vanmorgen om kwart voor zeven (een kwartier voor ik op sta) stond er een junk voor de deur. Hij moet mijn boevenbuurman hebben. Geen probleem, ieder zijn eigen sores, maar die hufter komt met de auto, laat de motor lopen en gaat toeteren en fluiten als zijn homeboy hem zijn dagelijkse shotje niet geeft. Ik hoop dat ie een overdosis neemt.
Ik ben dus helemaal geen stadsmens. Ik weet nog dat ik de eerste keer bij mijn broer op visite ging toen ie verhuisd was naar Amsterdam. We gingen een stukje wandelen en ik riep heel vrolijk 'hoi' tegen iedere voorbijganger. Hij lag helemaal in een deuk natuurlijk en al die mensen keken mij vreemd aan.....quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ach het valt best mee hoor. Ik woon midden in het centrum, dan vraag je ook om lawaai, maar afentoe is het gewoon verevelend. Ik heb vrij weinig last van mijn bovenbuurman trouwens. Hij zit regelmatig in een kliniek en toen mijn fiets een keer gejat was heeft hij em terug gegeven aan mij.
Ik wou dat ik me aangesproken kon voelenquote:
wrs, hoop dat je nog garantie erop hebtquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:08 schreef Tezz het volgende:
En ik ben al een half uur naar de stofzuiger aan het kijken, maar dat ding veroerd geen vin. Zou ie stuk zijn?? ?
ah toch, was er al bang voor... is op zich geen probleem maar t wordt altijd zo een bende bij me als ik die dingen rooster...quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
DE, roosteren. De tomatentruc werkt niet bij paprika's.
Had al speciaal extra gehaaldquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
Dat denk ik ook wel, maar dan moet je wel rekening houden met wat vruchtvlees-verlies. En een scherp mes gebruiken.
Hij is waarschijnlijk schor omdat hij jou al sinds zonopgang uit je bedje probeert te kukelen. Dat is zijn taak he, mensen wekken bij zonsopgang.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:09 schreef DarkElf het volgende:
en die schorre haan de nek omdraaien die hier al de hele tijd aan het Kukelekuen is....
Oke. Nu moet ik het vragen. Wat is SOG??? Ik zie die term met enige regelmaat voorbij vliegen en ik lach vrolijk mee, maar geen flauw idee wat het is.............quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:27 schreef octopussy het volgende:
MoggeLekker weertje buiten
dat nodigt uit tot SOG
Hmmm dat zou een goed plan geweest zijn, ware het niet dat ik morgen een druk reeds volgepland dagje heb....quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:30 schreef AKnynke het volgende:
Heeft er iemand zin om morgen mee te gaan winkelen in Maastricht? K zou met m'n zusje gaan, maar die ligt nu ziekjes op bed.
K denk dat t in m'n eentje winkelen wordt, want er is helemaal niemand in het zuiden dit weekend!
een soeppie ( ja, ik heb iets met soepquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:27 schreef Tezz het volgende:
Wat ga je maken met de paprika's DE?
Studie-Ontwijkend-Gedrag.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke. Nu moet ik het vragen. Wat is SOG??? Ik zie die term met enige regelmaat voorbij vliegen en ik lach vrolijk mee, maar geen flauw idee wat het is.............
De wat?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Karrel, ga jij ook naar de stoere-mannen-tieten-wijven-kouwe-pils-laffe-hamburgers-meet?
Ik heb ook iets met soep! Staat hier ook regelmatig op het menu!quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een soeppie ( ja, ik heb iets met soep)
gele paprika en zongedroogde tomaat velouté noemen ze het...
(uitje fruiten, paprika's in stukjes en ontveld meebakken, kippenbouillon erop... 10-15 min doorkoken..stukje gember schillen en raspen, tomaatjes fijnsnijden, de paprika's daarna pureren met de gember de tomaatjes tikkie creme fraiche en een groot deel van de bouillon.. tot je de goeie dikte hebt zeg maar....nog even op smaak brengen met peper en zout. en dan nog wat gedroogde tomaatjes erover als je de soep serveert)
Leek me erg lekker
Oh ja die term kende ik toch wel vaag ja..........WOG-gen doe ik ook met grote regelmaat....quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Studie-Ontwijkend-Gedrag.Ik ben nu aan het Woggen. Werk-ontwijkend-gedrag
Ja lekker he? en allemaal vers dus gezondquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb ook iets met soep! Staat hier ook regelmatig op het menu!
Klinkt goed, minus de gember dan. Dat staat bij mij op de lijst van verboden ingredienten. Ik vind het echt zooooooooo vies!
ik ben dól op shoppen maar Maastricht is helaas niet om de hoekquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:30 schreef AKnynke het volgende:
Heeft er iemand zin om morgen mee te gaan winkelen in Maastricht? K zou met m'n zusje gaan, maar die ligt nu ziekjes op bed.
K denk dat t in m'n eentje winkelen wordt, want er is helemaal niemand in het zuiden dit weekend!
Doet ie het al? Misschien moet je hem een rotschop verkopen. Maar niet te duur he?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:08 schreef Tezz het volgende:
En ik ben al een half uur naar de stofzuiger aan het kijken, maar dat ding veroerd geen vin. Zou ie stuk zijn?? ?
Ja ik kwam er achter dat er van mij ook enige actie vereist wordt en dat stofzuigers in de regel niet uit zichzelf het werk doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Doet ie het al? Misschien moet je hem een rotschop verkopen. Maar niet te duur he?
Ik dacht dat dat een fabeltje was. Vond het al stoffig worden terwijl ik toch keurig elke week de stofzuiger uit de kast haalde.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik kwam er achter dat er van mij ook enige actie vereist wordt en dat stofzuigers in de regel niet uit zichzelf het werk doen.
Dus heel gek, toen ik op het aan-knopje duwde met mijn voet en de stofzuigerslang in mijn hand nam, ging hij warempel stof op zuigen.
Deze kwaliteitsmeet:quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
De wat?
Goedemorgen trouwens!
Het bruist heh, in dat mannen topic. Dolle boel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deze kwaliteitsmeet:
CUL SC Mannen-bier-babes-BBQ-bijeenkomst
Leuk hoor
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:27 schreef octopussy het volgende:
MoggeLekker weertje buiten
dat nodigt uit tot SOG
klinkt okquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:23 schreef AKnynke het volgende:
mm, ik denk dat ik naar Belgie ga het weekend!M'n ouders en jongste zusje gaan daar kamperen, en ik heb toch geen zak te doen. Vanavond weg, zondag terug, leuke dingen doen, dat is best okay!
winkelen kan volgend weekend ook wel weer!
mm klinkt apartquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi, ik ben er nog wel en zo, maar ik heb mijn handen vol aan een hoogzwangere ex-au pair van mijn ouders (voor Tezzom het wat makkelijker te maken
).
hoe is t weer daar? Ze willen naar gent/brugge ofzo. Ze hebben nog geen idee waar ze de caravan neer zetten namelijk!quote:
Ja dat stond er eerst toch niet, of wel???quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
dat let op policy en algemene voorwaarden boven het reageervlak doet me dneken aan mn tentamen dat gaat over overeenkomsten en algemene voorwaarden enzo
Thx voor de toelichting Isa....quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi, ik ben er nog wel en zo, maar ik heb mijn handen vol aan een hoogzwangere ex-au pair van mijn ouders (voor Tezzom het wat makkelijker te maken
).
temp is prima, tis wat heiig maar de zon schijnt wel alleen niet zo hard dus..quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hoe is t weer daar? Ze willen naar gent/brugge ofzo. Ze hebben nog geen idee waar ze de caravan neer zetten namelijk!
Hobbelse!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
Succes, Memento! En Nynke, veel plezier.
Ik ga zometeen even naar de stad hobbelen om 'The curious incident of the dog in the nighttime' te kopen voor iemand die vanavond komt eten. Ik bent het iedereen aan het aanraden
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:25 schreef octopussy het volgende:Motorrijden
alleen heeft mijn moeder mijn motor op het moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |