Ooow, dieet-chick.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik zie af en toe iets langskomen wat ik niet helemaal snap eigenlijk maar goed... ik ben een simpel mens misschien en heb zoiets: waar maak je je druk om.
Euc reageert af en toe wel alsof hij PMS heeft, andersquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
Sommige hetzes tegen Euc onder invloed van Oestrogeen en Progesteron zijn dus iets té, naar mijn Testeronische mening.
Ik moest toch vaker in cul komenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje
Ik heb je gemist
PF hier, wat een pret
In CUL is het leukquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik moest toch vaker in cul komen
Is daar de dieetclub niet voor?quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In CUL is het leukPraten over eten enzo
't was zezelliequote:Op vrijdag 25 april 2008 01:03 schreef octopussy het volgende:
PF hier ook zie ik...hoi![]()
Ik heb wel weer lekker een avondje geroddeld met CF, Lein, Lianne en LastbutnotleastLatislos. Ben nu echt bijgepraat![]()
en nu schlaffen gehen![]()
mit meiner favorite Deutscher ja
weet ik dat?quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:39 schreef ColdFeet het volgende:
Vette drukte hier, DE. Ik ben echt benieuwd hoe jij eruit ziet (van mij weet je dat al)
Ik was op tijd voor de trein. Alleen reed die niet meerquote:
Geen idee. Maar ik ga zo zoetjes aan mn bedje maar opzoeken. Weltrusten allemaal! En CF, de pizza was tof! Net als je filmpjequote:Op vrijdag 25 april 2008 01:44 schreef MissHobje het volgende:
Ns is altijd irri als het juist rustig is.. why
trustenquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik ga zo zoetjes aan mn bedje maar opzoeken. Weltrusten allemaal! En CF, de pizza was tof! Net als je filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |