Dus jij komt tot in haar kruisquote:Op donderdag 24 april 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ze is cute, lief, aardig, integer, creatief en heeft benen tot aan haar nek.
Lamenougewoon, heb de afgelopen weken alleen maar depri lopen zijn op donderdagavonden.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word alleen maar depressiever van dit gelukzalige gewauwelik wil ook
alleen op de donderdagavondenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lamenougewoon, heb de afgelopen weken alleen maar depri lopen zijn op donderdagavonden.
Beunken ook Euc via PM
Hoi! Daten?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word alleen maar depressiever van dit gelukzalige gewauwelik wil ook
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik je complimenteren met deze fantastische woordspeling.
Bedoelde het natuurlijk ook niet rot.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alleen op de donderdagavondenen alleen de afgelopen weken? ruilen? en ik laat je toch ook en gun het je van harte maar ik mag toch wel zeggen dat ik me zelf alleen steeds verder in het gat zie wegzakken omdat iedereen maar vrolijk rond dartelt behalve ik
MM, ik zal je eens wat in mijn hersenpannetje laten zien.quote:
quote:
Wel een goed idee, tenzij ik hem heb uitgenodigd.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en dames, jullie mening graag, hoe vinden jullie het als de man op de eerste date het etentje betaalt?
Ik vind het zelf namelijk erg horen, net als deuren opendoen en jas helpen uittrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |