Zij heeft het mooiste figuurtje die ik tot nu toe in 2008 heb gezien en benen tot aan haar nek. Mijn god, wat zou ik haar graag op de teppanyaki plaat willen gooien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar als ze jou dus echt leuk vind denkt ze misschien ook wel wat kan mij dat eten nou schelen
ik eet wel niet zo veel anders zie ik er dik uit in deze jurk
en anders word ik dik
etc
Bluezz is al te bedde en ik volg vrij snel haar voorbeeld.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:24 schreef latislos het volgende:
zeg bluess, je gaf me een 'uitdaging' waar je vervolgens niet meer op reageert....
Zeg, vertel eens over je eerste date met CF. And it better be good.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:24 schreef latislos het volgende:
zeg bluess, je gaf me een 'uitdaging' waar je vervolgens niet meer op reageert....
Oh maar het gaat niet om mij, 't is hoe *zij* zich erbij voelt....quote:en als die ¤90 kan schokken gewoon voor dat menu gaan
Geroosterde vis is heerlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
Zij heeft het mooiste figuurtje die ik tot nu toe in 2008 heb gezien en benen tot aan haar nek. Mijn god, wat zou ik haar graag op de teppanyaki plaat willen gooien.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Steer
De grote vraag is en blijft: MAAR WELK GEURTJE DOE JE OP??????????????????
niet te veel als je gaat etenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Steer
De grote vraag is en blijft: MAAR WELK GEURTJE DOE JE OP??????????????????
Dat zou ik dan weer niet doen, hoe lief de reden ook isquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe zou je het vinden als ik het zo zou regelen dat ik het menu bij aankomst al heb bepaald bij de Jap (van alles wat) en zij dus de prijzen nooit onder ogen krijgt? Dus niet dat ik dat uitgebreid ga vertellen maar dat ik dat gewoon al gefixt heb.
ja dit is toch de ideale plek om dit soort vrouw-dingen te vragen dus alvast dank voor antwoord![]()
Wellicht heb je gelijk hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet doen, hoe lief de reden ook is![]()
To much, to soon.
CUL SC is tof met toffe, open-minded en sexbeluste mensen. Welkom trouwens.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom heb ik altijd "ruzie" in [gam] en is hier iedereen wel gezellig
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als ik het zo zou regelen dat ik het menu bij aankomst al heb bepaald bij de Jap (van alles wat) en zij dus de prijzen nooit onder ogen krijgt? Dus niet dat ik dat uitgebreid ga vertellen maar dat ik dat gewoon al gefixt heb.
ja dit is toch de ideale plek om dit soort vrouw-dingen te vragen dus alvast dank voor antwoord![]()
Hiero.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
Steer wat super cool! en mega romantisch.. waar vind je die mannen nog
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, ik moet van Euc vragen of je Hyves hebt.
euc?quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
CUL SC is tof met toffe, open-minded en sexbeluste mensen. Welkom trouwens.![]()
Oh, ik moet van Euc vragen of je Hyves hebt.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
Dames, echt superbedankt voor jullie eerlijke input hoor.
Of alles flikkert van haar stokjes af en dan kan ik haar leren hoe ze met stokjes moet omgaan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
misschien is ze wel heel zenuwachtig en krijgt ze geen hap naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |