abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:06:47 #101
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_58292068
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

sommige mannen zijn hoffelijk op een niet oprechte manier die puur bedoeld is om in een goed blaadje te komen

en sommige mannen hebben het van nature waardoor het gewoon goed voelt en heel attent juist...
Vandaag knalden we tegen elkaar aan omdat ik de deur voor haar open wilde houden, maar zij dacht dat ik er zelf doorheen wilde lopen.

Mja ik vind mezelf oprecht. Mensen die mij wat beter kennen weten dat ook, maar mensen die mij half-kennen kunnen nooit hun vinger op mij leggen en vinden mij vaak een slijmbal.

Hoe zou je het vinden als ik het zo zou regelen dat ik het menu bij aankomst al heb bepaald bij de Jap (van alles wat) en zij dus de prijzen nooit onder ogen krijgt? Dus niet dat ik dat uitgebreid ga vertellen maar dat ik dat gewoon al gefixt heb.

ja dit is toch de ideale plek om dit soort vrouw-dingen te vragen dus alvast dank voor antwoord
Confidence through competence
pi_58292072
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:04 schreef DarkElf het volgende:
ofzo, soms kan ik heel onduidelijk zijn terwijl het in mijn hoofd zo duidelijk is dan
Mag ik ook een kijkje in jouw hersenpannetje?

Steer je bent een topwijf!

* Bluezz gaat bijslapen dus nu al naar bed
pi_58292091
Oja, ik ben het eens met DE en PF. Met oprechte hoffelijkheid kan je volgens mij niet de mist ingaan. En als zij zo'n uptight bitch is die daar wel over valt moet je op zoek gaan naar een echte vrouw.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:08:12 #104
55709 Stereotomy
pi_58292097
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Wel een goed idee, tenzij ik hem heb uitgenodigd.
Hij mag het in ieder geval voorstellen
Ik heb heel duidelijk gezegd dat ik *haar* mee uit eten zou nemen. Alhoewel ik die hele zin in een hele wazige adrenalineblurr heb uitgesproken waarvan ik nog steeds niet weet hoe ik het uit m'n strot kreeg.
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:08:51 #105
55709 Stereotomy
pi_58292109
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Oja, ik ben het eens met DE en PF. Met oprechte hoffelijkheid kan je volgens mij niet de mist ingaan. En als zij zo'n uptight bitch is die daar wel over valt moet je op zoek gaan naar een echte vrouw.
Damn, hell yeah! Uptight bitches Vrouwen die vrouw durven en willen zijn.
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:09:13 #106
55709 Stereotomy
pi_58292114
Bloes, slaap lekker en geef Golfer een extra grote knuffel van me
pi_58292145
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:08 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb heel duidelijk gezegd dat ik *haar* mee uit eten zou nemen. Alhoewel ik die hele zin in een hele wazige adrenalineblurr heb uitgesproken waarvan ik nog steeds niet weet hoe ik het uit m'n strot kreeg.
Nou ik verwacht wel een beetje dat jij dan na een tijdje zegt "Hoi ober, mag ik de rekening " en dan kan zij nog meekijken evt en zeggen van HIER HEB JE DE HELFT
of niet

Als het echt heel vreselijk was, dan zou ik na het voorgerecht al de rekening vragen
Als ik als meisje uit eten was met een vreselijke gast
en ik heb het vol gehouden tot het dessert. Dan zou ik denk ik juist de helft betalen Als hij wel leuk is zou ik iets zeggen van: .. maar de volgende keer/ volgende week betaal ik !
pi_58292151
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vandaag knalden we tegen elkaar aan omdat ik de deur voor haar open wilde houden, maar zij dacht dat ik er zelf doorheen wilde lopen.

Mja ik vind mezelf oprecht. Mensen die mij wat beter kennen weten dat ook, maar mensen die mij half-kennen kunnen nooit hun vinger op mij leggen en vinden mij vaak een slijmbal.

Hoe zou je het vinden als ik het zo zou regelen dat ik het menu bij aankomst al heb bepaald bij de Jap (van alles wat) en zij dus de prijzen nooit onder ogen krijgt? Dus niet dat ik dat uitgebreid ga vertellen maar dat ik dat gewoon al gefixt heb.

ja dit is toch de ideale plek om dit soort vrouw-dingen te vragen dus alvast dank voor antwoord
Oh fijne situaties zijn dat (met die deur dus) en mensen die anderen niet kunnen lezen zijn gewoon niet zo gevoelig voor signalen. Hun probleem

Ja gut, vooraf betalen... nah zou ik niet doen op een eerste date... meestal kan je wel sturen welke kant iets opgaat door je eigen voorkeuren duidelijk te maken waardoor degene die mee gevraagd is een idee krijgt van t budget zeg maar

Later... wie weet .... kan je altijd nog zoiets doen...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58292165
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:08 schreef MinderMutsig het volgende:
idd.

dat is gewoon geen vrouwvrouw dan hoor...heb je niets aan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58292166
Meestal verloopt het betalen wel natuurlijk als het voor de rest ook leuk was,
maar ik heb niet zo vaak dates
pi_58292182
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Mag ik ook een kijkje in jouw hersenpannetje?

Steer je bent een topwijf!

* Bluezz gaat bijslapen dus nu al naar bed
weet niet hoe maar mijn hersenpan is geen verboden gebied hoor

slaap lekker!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:14:05 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58292219
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en dames, jullie mening graag, hoe vinden jullie het als de man op de eerste date het etentje betaalt?

Ik ben weliswaar geen dame, maar ik vind eigenlijk dat je het het wel moet aanbieden en dan is het aan het 'emancipatie-gehalte' van de dame om te beslissen of ze er op ingaat.
Alternatief is bijvoorbeeld om te zeggen dat allen drankjes voor jouw rekening zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_58292220
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Als ik je lang zou kennen
en jij mij dus zou ik het wel leuk vinden - maar dan zou je ook weten dat ik er niet van hou dat iemand anders dingen voor mij gaat bepalen en dat ik liever zelf nog een beetje de keuze heb. Bij sommige personen ben ik een ontzettend flexibel persoon maar de helft van de tijd loop ik een beetje te autisten.

Op de eerste date is het wel lief bedoeld maar een beetje, opdringerig of zo Zo van, ik weet hoe het moet laat mij het maar doen!
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:15:23 #114
55709 Stereotomy
pi_58292236
Nou, waar ik dus mee zit (zeg, hebben jullie al inmiddels door dat ik werkelijk een enorme controlfreak ben - voor situaties, niet zozeer voor mensen) is dat het goedkoopste menu, erg prima en avondvullend daar niet van, bij de Tepanyaki Jap 22,50 EUR is. Een hele schappelijke prijs. maar ik zou zo graag willen upgraden naar het menu van 35 EUR, en dat is denk ik, voor een lagerejaars studente die zij is, wel een beetje over the top om zelf te betalen.

ík kan het prima betalen en wil dat ook oprecht doen zonder dat ik iets terugverlang, maar ik wil niet dat vervelende gevoel bij haar opwekken dat ik splurge omdat ik een kusje van haar wil ofzo.
pi_58292241
Maar het kan natuurlijk ook super romantisch zijn

Vrouw in mooie lange gekleurde jurk, haren opgestoken en met een mooie collier. Man in pak. Schuift stoel aan. Ober komt alles brengen, vrouw krijgt haar perfecte menu en is diep onder de indruk, hij weet precies wat zij wil etc.

pi_58292266
euhm zulke situaties bestaan wel hoor....

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:16:44 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58292270
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

maar ik heb niet zo vaak dates
Als die kont in jouw FoBo de jouwe is kan ik mij dat nauwelijks voorstellen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:17:34 #118
55709 Stereotomy
pi_58292289
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Als ik je lang zou kennen
en jij mij dus zou ik het wel leuk vinden - maar dan zou je ook weten dat ik er niet van hou dat iemand anders dingen voor mij gaat bepalen en dat ik liever zelf nog een beetje de keuze heb. Bij sommige personen ben ik een ontzettend flexibel persoon maar de helft van de tijd loop ik een beetje te autisten.

Op de eerste date is het wel lief bedoeld maar een beetje, opdringerig of zo Zo van, ik weet hoe het moet laat mij het maar doen!
Opdringerigheid, check. Zal ik voor waken.

ik ben keilief ja
pi_58292294
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, waar ik dus mee zit (zeg, hebben jullie al inmiddels door dat ik werkelijk een enorme controlfreak ben - voor situaties, niet zozeer voor mensen) is dat het goedkoopste menu, erg prima en avondvullend daar niet van, bij de Tepanyaki Jap 22,50 EUR is. Een hele schappelijke prijs. maar ik zou zo graag willen upgraden naar het menu van 35 EUR, en dat is denk ik, voor een lagerejaars studente die zij is, wel een beetje over the top om zelf te betalen.

ík kan het prima betalen en wil dat ook oprecht doen zonder dat ik iets terugverlang, maar ik wil niet dat vervelende gevoel bij haar opwekken dat ik splurge omdat ik een kusje van haar wil ofzo.
Kijk gewoon hoe het loopt en als ze bijvoorbeeld dat ene menu kiest kun je altijd enthousiast zijn over die upgrade... enthousiasme is iets anders als opdringen en geen keus geven vind ik

maar goed, hoe een eventuele uptight femist erop reageert weet ik niet (geintje )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_58292298
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:15 schreef Stereotomy het volgende:

Hm, nou je zet natuurlijk wel meteen de toon. Als jij graag luxe uit eten gaat en je wil haar meenemen, dan doe je dat toch. (En 35 vind ik helemaal niet duur voor uit eten?) Ik ga met vrienden studenten/scholieren ook wel uit eten en dan is 18 euro voor een menu, zonder drankjes eigenlijk goedkoop. (iedereen kan het betalen, en de jeugd van tegenwoordig is wel koopkrachtig volgens mij) En dan met ouders doen we wel duurder (30/40/etc euro)
pi_58292327
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Opdringerigheid, check. Zal ik voor waken.

ik ben keilief ja
Als ik hoor uit eten dan denk ik stiekem:
yesss lekker kiezen wat ik eet vanavond en frietjes en ijs

Laatst was ik dus uit eten
maar wat ik niet wist was dat het een menu was dat vast stond
wel lekker, maar ik raakte lichtelijk in paniek
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:19:55 #122
55709 Stereotomy
pi_58292334
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar het kan natuurlijk ook super romantisch zijn

Vrouw in mooie lange gekleurde jurk, haren opgestoken en met een mooie collier. Man in pak. Schuift stoel aan. Ober komt alles brengen, vrouw krijgt haar perfecte menu en is diep onder de indruk, hij weet precies wat zij wil etc.

Oe. Waar kan ik tekenen?

Maareh, pak en jurk zijn bij de teppan jap niet zo slim, want hoewel je wel een schortje voorkrijgt (help, is dit handig?) spettert het vaak van de plaat.
pi_58292346
maar als ze jou dus echt leuk vind denkt ze misschien ook wel wat kan mij dat eten nou schelen
ik eet wel niet zo veel anders zie ik er dik uit in deze jurk
en anders word ik dik
etc
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:23:41 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58292410
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:19 schreef Stereotomy het volgende:

Maareh, pak en jurk zijn bij de teppan jap niet zo slim, want hoewel je wel een schortje voorkrijgt (help, is dit handig?) spettert het vaak van de plaat.
Bij de Jap inderdaad niet in pak gaan eten als je aan de teppan gaat.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 25 april 2008 @ 00:24:07 #125
55709 Stereotomy
pi_58292423
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Kijk gewoon hoe het loopt en als ze bijvoorbeeld dat ene menu kiest kun je altijd enthousiast zijn over die upgrade... enthousiasme is iets anders als opdringen en geen keus geven vind ik

maar goed, hoe een eventuele uptight femist erop reageert weet ik niet (geintje )
Ze is wel heel beleefd en timide, ik vrees dat ik haar niet aan de upgrade krijg. Maar je hebt gelijk, de vrouw de keus laten is óók hoffelijk en misschien wel de juiste manier. Ik kan nog altijd een extra voorgerecht opdringen.
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 00:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Hm, nou je zet natuurlijk wel meteen de toon. Als jij graag luxe uit eten gaat en je wil haar meenemen, dan doe je dat toch. (En 35 vind ik helemaal niet duur voor uit eten?) Ik ga met vrienden studenten/scholieren ook wel uit eten en dan is 18 euro voor een menu, zonder drankjes eigenlijk goedkoop. (iedereen kan het betalen, en de jeugd van tegenwoordig is wel koopkrachtig volgens mij) En dan met ouders doen we wel duurder (30/40/etc euro)
Ik wil haar natuurlijk wel verwennen (met eten) en ík vind 35 EUR absoluuuuuut niet duur. Maargoed, het is wel een eerste date, ook voor haar... haar ouders zullen vast genoeg verdienen, maar weet niet hoeveel en of ze daar geld van ontvangt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 25-04-2008 06:09:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')