quote:Op donderdag 24 april 2008 19:23 schreef Isabeau het volgende:latislos
Maar ik heb mezelf nog een keer gespotAlleen Liejannuh niet
en ze was nog wel zo opvallend met haar roze shirt.
[ afbeelding ]
heb jij geen stethoscoop thuis liggen dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:35 schreef Isabeau het volgende:
ARGHHHH!!! Ik kàn er niet tegen als je mensen hoort fluisteren, dat gesis en zo. Brrrr. Ga of wat verder weg staan of praat normaal
geen idee.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:53 schreef Tezz het volgende:
Misschien stel ik nu een hele domme en beledigende vraag (bij voorbaat excuses), maar who the f*ck zijn Monika & Rik????
Hmmm het enige wat ik kan doen is je een virtueel glaasje wijn en een knuffel geven Nyn!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:11 schreef AKnynke het volgende:
lekker los!
Ik ben weer terug uit Aken, en ben nu werkelijkwaar doodop. Nu wou ik dat er een leuke vent in m'n keuken stond te koken, me een glaasje wijn inschonk, en lekker tegen me aankroop vanavond.
in plaats daarvan zal ik zo m'n eigen maaltje koken, en zit ik vanavond in m'n eentje op de bank. Nu eerst zo het nette jurkje uit, en de trainingsbroek aan!
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmmm het enige wat ik kan doen is je een virtueel glaasje wijn en een knuffel geven Nyn!
OMFG.............quote:Op donderdag 24 april 2008 20:29 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz] gooit ff wat [url=http://i3.photobucket.com/albums/y96/xanderjohn/ysl.jpg]lekkers[/url in de SC voor nynk
Mijn prive fotoquote:Op donderdag 24 april 2008 20:29 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz] gooit ff wat [url=http://i3.photobucket.com/albums/y96/xanderjohn/ysl.jpg]lekkers[/url in de SC voor nynk
Het koken en de wijn moet nog wel lukken. De rest niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:11 schreef AKnynke het volgende:
lekker los!
Ik ben weer terug uit Aken, en ben nu werkelijkwaar doodop. Nu wou ik dat er een leuke vent in m'n keuken stond te koken, me een glaasje wijn inschonk, en lekker tegen me aankroop vanavond.
in plaats daarvan zal ik zo m'n eigen maaltje koken, en zit ik vanavond in m'n eentje op de bank. Nu eerst zo het nette jurkje uit, en de trainingsbroek aan!
Ach, ik ben toch moe, aan eentje heb ik wel genoeg!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
OMFG.............
Nyn....wil je delen misschien??![]()
En ik ben zo moe dat ik nu pas zie dat het 1 en dezelfde is.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch moe, aan eentje heb ik wel genoeg!
O jee, is dat nog steeds zo'n soap met elkaar? Sterkte met die twee danquote:Op donderdag 24 april 2008 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Pfff, Monika & Rik staan nu al zeker een uur op de gang te praten.
Maar goed, dan kan ik fijn wat andere dingen doen
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
he! jij hebt al een manspersoon, hebberd
Een echte kerel dus.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef Tezz het volgende:
Eentje die snurkend op de bank ligt met een Al Bundy handje in zijn slobberige trainingsbroek.
Ja die ja, de liefde van je levenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Eentje die snurkend op de bank ligt met een Al Bundy handje in zijn slobberige trainingsbroek.
Hihihiquote:
Neem een fles wijn mee naar bed en pak een goed boek!!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:45 schreef AKnynke het volgende:
Men, k verveel me. Er is niets op tv, niemand ommee te kletsen. saaaaai!
Maar hij kruipt al bij mij in bed vannacht!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hihihi
Het relativeert wel weer enigszins.
Maar goed, ik sta niet voor mezelf of mijn huwelijk in als de YSL-jongen spontaan naakt in mijn bed kruipt.
Doe mij die lekkere vent maar, dan verveel ik me niet meer!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Neem een fles wijn mee naar bed en pak een goed boek!!
(maar ik deel je mening, hier is het ook saaaaaaaaaaai)
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hihihi
Het relativeert wel weer enigszins.
Maar goed, ik sta niet voor mezelf of mijn huwelijk in als de YSL-jongen spontaan naakt in mijn bed kruipt.
Het is je van harte gegund!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar hij kruipt al bij mij in bed vannacht!
k ga zo maar frasier kijkenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:45 schreef AKnynke het volgende:
Men, k verveel me. Er is niets op tv, niemand ommee te kletsen. saaaaai!
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het is je van harte gegund!
Ik kruip gewoon lekker tegen mijn eigen Al Bundy aan
Mail hem ffquote:Op donderdag 24 april 2008 21:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Doe mij die lekkere vent maar, dan verveel ik me niet meer!Zullen we heb uitnodigen voor onze vrouwenmeet?
K ga m'n best doen!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mail hem ffNeem aan dat hij heel makkelijk te vinden is
Natuurlijk! Waar anders??quote:Op donderdag 24 april 2008 21:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K ga m'n best doen!Maarre, dan slaapt hij dus wel bij mij in bed he!
De Italiaan die langs de Movies zit, da's een errug leuke tent. En dan vooral bij al je gangen specialiteit van de kok kiezen, je wordt superverwend. Inlcusief gitaarspelende Italiaan aan je tafeltje.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
STUITER![]()
![]()
Maar serieus, een leuk romantisch niet al te romantisch casual maar niet te casual lekker maar niet te duur maar ook niet te cheap leuk restaurantje in Eindhoven, suggesties?
Ja, van al die drama dronken avonden dat ik op mijn toetsenbord zat te knagen dat ik het lef niet had om haar mee uit te vragen.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Steer
Maarreh, is dat die toneelspeelster waar je mee gaat deeten?
* Stereotomy koffiedik kijktquote:Op donderdag 24 april 2008 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
*pruttel*
Op Euc- kan je lang wachten, die heeft 48 uur aan z'n broek zittenquote:Op donderdag 24 april 2008 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
And if all else fails, kunnen we nog altijd naar Sizzling, he Euc?
Zou jij daar je meid mee naartoe nemen?
Yokohama, met Teppan-Yaki, is ook een optie:
Wat vinden jullie hiervan?
Goedzo.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Eucie moet zich niet zo op de kast laten jagen, 't is een leuke gozer![]()
Ja, soms komt het natuurlijk wat hautain over als je gaan namedroppen maar die gast heeft er zelf erg hard voor gewerkt en ik heb er respect voor.![]()
Ik PM hem wel ff.
Ze is cute, lief, aardig, integer, creatief en heeft benen tot aan haar nek.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:09 schreef golfer het volgende:
Steer, je weet toch dat je voordat je een date maakt, je eerst even het te daten materiaal ter goedkeuring moet voorstellen aan Ome golfer.
Dus jij komt tot in haar kruisquote:Op donderdag 24 april 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ze is cute, lief, aardig, integer, creatief en heeft benen tot aan haar nek.
Lamenougewoon, heb de afgelopen weken alleen maar depri lopen zijn op donderdagavonden.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word alleen maar depressiever van dit gelukzalige gewauwelik wil ook
alleen op de donderdagavondenquote:Op donderdag 24 april 2008 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lamenougewoon, heb de afgelopen weken alleen maar depri lopen zijn op donderdagavonden.
Beunken ook Euc via PM
Hoi! Daten?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word alleen maar depressiever van dit gelukzalige gewauwelik wil ook
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik je complimenteren met deze fantastische woordspeling.
Bedoelde het natuurlijk ook niet rot.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alleen op de donderdagavondenen alleen de afgelopen weken? ruilen? en ik laat je toch ook en gun het je van harte maar ik mag toch wel zeggen dat ik me zelf alleen steeds verder in het gat zie wegzakken omdat iedereen maar vrolijk rond dartelt behalve ik
MM, ik zal je eens wat in mijn hersenpannetje laten zien.quote:
quote:
Wel een goed idee, tenzij ik hem heb uitgenodigd.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en dames, jullie mening graag, hoe vinden jullie het als de man op de eerste date het etentje betaalt?
Ik vind het zelf namelijk erg horen, net als deuren opendoen en jas helpen uittrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |