Ach, ik ben toch moe, aan eentje heb ik wel genoeg!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
OMFG.............
Nyn....wil je delen misschien??![]()
En ik ben zo moe dat ik nu pas zie dat het 1 en dezelfde is.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch moe, aan eentje heb ik wel genoeg!
O jee, is dat nog steeds zo'n soap met elkaar? Sterkte met die twee danquote:Op donderdag 24 april 2008 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Pfff, Monika & Rik staan nu al zeker een uur op de gang te praten.
Maar goed, dan kan ik fijn wat andere dingen doen
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
he! jij hebt al een manspersoon, hebberd
Een echte kerel dus.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef Tezz het volgende:
Eentje die snurkend op de bank ligt met een Al Bundy handje in zijn slobberige trainingsbroek.
Ja die ja, de liefde van je levenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Eentje die snurkend op de bank ligt met een Al Bundy handje in zijn slobberige trainingsbroek.
Hihihiquote:
Neem een fles wijn mee naar bed en pak een goed boek!!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:45 schreef AKnynke het volgende:
Men, k verveel me. Er is niets op tv, niemand ommee te kletsen. saaaaai!
Maar hij kruipt al bij mij in bed vannacht!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hihihi
Het relativeert wel weer enigszins.
Maar goed, ik sta niet voor mezelf of mijn huwelijk in als de YSL-jongen spontaan naakt in mijn bed kruipt.
Doe mij die lekkere vent maar, dan verveel ik me niet meer!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Neem een fles wijn mee naar bed en pak een goed boek!!
(maar ik deel je mening, hier is het ook saaaaaaaaaaai)
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hihihi
Het relativeert wel weer enigszins.
Maar goed, ik sta niet voor mezelf of mijn huwelijk in als de YSL-jongen spontaan naakt in mijn bed kruipt.
Het is je van harte gegund!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar hij kruipt al bij mij in bed vannacht!
k ga zo maar frasier kijkenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:45 schreef AKnynke het volgende:
Men, k verveel me. Er is niets op tv, niemand ommee te kletsen. saaaaai!
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het is je van harte gegund!
Ik kruip gewoon lekker tegen mijn eigen Al Bundy aan
Mail hem ffquote:Op donderdag 24 april 2008 21:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Doe mij die lekkere vent maar, dan verveel ik me niet meer!Zullen we heb uitnodigen voor onze vrouwenmeet?
K ga m'n best doen!quote:Op donderdag 24 april 2008 21:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mail hem ffNeem aan dat hij heel makkelijk te vinden is
Natuurlijk! Waar anders??quote:Op donderdag 24 april 2008 21:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
K ga m'n best doen!Maarre, dan slaapt hij dus wel bij mij in bed he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |