De Italiaan die langs de Movies zit, da's een errug leuke tent. En dan vooral bij al je gangen specialiteit van de kok kiezen, je wordt superverwend. Inlcusief gitaarspelende Italiaan aan je tafeltje.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
STUITER![]()
![]()
Maar serieus, een leuk romantisch niet al te romantisch casual maar niet te casual lekker maar niet te duur maar ook niet te cheap leuk restaurantje in Eindhoven, suggesties?
Ja, van al die drama dronken avonden dat ik op mijn toetsenbord zat te knagen dat ik het lef niet had om haar mee uit te vragen.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Steer
Maarreh, is dat die toneelspeelster waar je mee gaat deeten?
* Stereotomy koffiedik kijktquote:Op donderdag 24 april 2008 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
*pruttel*
Op Euc- kan je lang wachten, die heeft 48 uur aan z'n broek zittenquote:Op donderdag 24 april 2008 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
And if all else fails, kunnen we nog altijd naar Sizzling, he Euc?
Zou jij daar je meid mee naartoe nemen?
Yokohama, met Teppan-Yaki, is ook een optie:
Wat vinden jullie hiervan?
Goedzo.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Eucie moet zich niet zo op de kast laten jagen, 't is een leuke gozer![]()
Ja, soms komt het natuurlijk wat hautain over als je gaan namedroppen maar die gast heeft er zelf erg hard voor gewerkt en ik heb er respect voor.![]()
Ik PM hem wel ff.
Ze is cute, lief, aardig, integer, creatief en heeft benen tot aan haar nek.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:09 schreef golfer het volgende:
Steer, je weet toch dat je voordat je een date maakt, je eerst even het te daten materiaal ter goedkeuring moet voorstellen aan Ome golfer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |