ik ben dól op shoppen maar Maastricht is helaas niet om de hoekquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:30 schreef AKnynke het volgende:
Heeft er iemand zin om morgen mee te gaan winkelen in Maastricht? K zou met m'n zusje gaan, maar die ligt nu ziekjes op bed.
K denk dat t in m'n eentje winkelen wordt, want er is helemaal niemand in het zuiden dit weekend!
Doet ie het al? Misschien moet je hem een rotschop verkopen. Maar niet te duur he?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:08 schreef Tezz het volgende:
En ik ben al een half uur naar de stofzuiger aan het kijken, maar dat ding veroerd geen vin. Zou ie stuk zijn?? ?
Ja ik kwam er achter dat er van mij ook enige actie vereist wordt en dat stofzuigers in de regel niet uit zichzelf het werk doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Doet ie het al? Misschien moet je hem een rotschop verkopen. Maar niet te duur he?
Ik dacht dat dat een fabeltje was. Vond het al stoffig worden terwijl ik toch keurig elke week de stofzuiger uit de kast haalde.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik kwam er achter dat er van mij ook enige actie vereist wordt en dat stofzuigers in de regel niet uit zichzelf het werk doen.
Dus heel gek, toen ik op het aan-knopje duwde met mijn voet en de stofzuigerslang in mijn hand nam, ging hij warempel stof op zuigen.
Deze kwaliteitsmeet:quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
De wat?
Goedemorgen trouwens!
Het bruist heh, in dat mannen topic. Dolle boel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deze kwaliteitsmeet:
CUL SC Mannen-bier-babes-BBQ-bijeenkomst
Leuk hoor
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:27 schreef octopussy het volgende:
MoggeLekker weertje buiten
dat nodigt uit tot SOG
klinkt okquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:23 schreef AKnynke het volgende:
mm, ik denk dat ik naar Belgie ga het weekend!M'n ouders en jongste zusje gaan daar kamperen, en ik heb toch geen zak te doen. Vanavond weg, zondag terug, leuke dingen doen, dat is best okay!
winkelen kan volgend weekend ook wel weer!
mm klinkt apartquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi, ik ben er nog wel en zo, maar ik heb mijn handen vol aan een hoogzwangere ex-au pair van mijn ouders (voor Tezzom het wat makkelijker te maken
).
hoe is t weer daar? Ze willen naar gent/brugge ofzo. Ze hebben nog geen idee waar ze de caravan neer zetten namelijk!quote:
Ja dat stond er eerst toch niet, of wel???quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:22 schreef Memento-Mori het volgende:
dat let op policy en algemene voorwaarden boven het reageervlak doet me dneken aan mn tentamen dat gaat over overeenkomsten en algemene voorwaarden enzo
Thx voor de toelichting Isa....quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi, ik ben er nog wel en zo, maar ik heb mijn handen vol aan een hoogzwangere ex-au pair van mijn ouders (voor Tezzom het wat makkelijker te maken
).
temp is prima, tis wat heiig maar de zon schijnt wel alleen niet zo hard dus..quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hoe is t weer daar? Ze willen naar gent/brugge ofzo. Ze hebben nog geen idee waar ze de caravan neer zetten namelijk!
Hobbelse!quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
Succes, Memento! En Nynke, veel plezier.
Ik ga zometeen even naar de stad hobbelen om 'The curious incident of the dog in the nighttime' te kopen voor iemand die vanavond komt eten. Ik bent het iedereen aan het aanraden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |