wrs, hoop dat je nog garantie erop hebtquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:08 schreef Tezz het volgende:
En ik ben al een half uur naar de stofzuiger aan het kijken, maar dat ding veroerd geen vin. Zou ie stuk zijn?? ?
ah toch, was er al bang voor... is op zich geen probleem maar t wordt altijd zo een bende bij me als ik die dingen rooster...quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
DE, roosteren. De tomatentruc werkt niet bij paprika's.
Had al speciaal extra gehaaldquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
Dat denk ik ook wel, maar dan moet je wel rekening houden met wat vruchtvlees-verlies. En een scherp mes gebruiken.
Hij is waarschijnlijk schor omdat hij jou al sinds zonopgang uit je bedje probeert te kukelen. Dat is zijn taak he, mensen wekken bij zonsopgang.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:09 schreef DarkElf het volgende:
en die schorre haan de nek omdraaien die hier al de hele tijd aan het Kukelekuen is....
Oke. Nu moet ik het vragen. Wat is SOG??? Ik zie die term met enige regelmaat voorbij vliegen en ik lach vrolijk mee, maar geen flauw idee wat het is.............quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:27 schreef octopussy het volgende:
MoggeLekker weertje buiten
dat nodigt uit tot SOG
Hmmm dat zou een goed plan geweest zijn, ware het niet dat ik morgen een druk reeds volgepland dagje heb....quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:30 schreef AKnynke het volgende:
Heeft er iemand zin om morgen mee te gaan winkelen in Maastricht? K zou met m'n zusje gaan, maar die ligt nu ziekjes op bed.
K denk dat t in m'n eentje winkelen wordt, want er is helemaal niemand in het zuiden dit weekend!
een soeppie ( ja, ik heb iets met soepquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:27 schreef Tezz het volgende:
Wat ga je maken met de paprika's DE?
Studie-Ontwijkend-Gedrag.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke. Nu moet ik het vragen. Wat is SOG??? Ik zie die term met enige regelmaat voorbij vliegen en ik lach vrolijk mee, maar geen flauw idee wat het is.............
De wat?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:07 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Karrel, ga jij ook naar de stoere-mannen-tieten-wijven-kouwe-pils-laffe-hamburgers-meet?
Ik heb ook iets met soep! Staat hier ook regelmatig op het menu!quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een soeppie ( ja, ik heb iets met soep)
gele paprika en zongedroogde tomaat velouté noemen ze het...
(uitje fruiten, paprika's in stukjes en ontveld meebakken, kippenbouillon erop... 10-15 min doorkoken..stukje gember schillen en raspen, tomaatjes fijnsnijden, de paprika's daarna pureren met de gember de tomaatjes tikkie creme fraiche en een groot deel van de bouillon.. tot je de goeie dikte hebt zeg maar....nog even op smaak brengen met peper en zout. en dan nog wat gedroogde tomaatjes erover als je de soep serveert)
Leek me erg lekker
Oh ja die term kende ik toch wel vaag ja..........WOG-gen doe ik ook met grote regelmaat....quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Studie-Ontwijkend-Gedrag.Ik ben nu aan het Woggen. Werk-ontwijkend-gedrag
Ja lekker he? en allemaal vers dus gezondquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb ook iets met soep! Staat hier ook regelmatig op het menu!
Klinkt goed, minus de gember dan. Dat staat bij mij op de lijst van verboden ingredienten. Ik vind het echt zooooooooo vies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |