Succes met je tentamen, en vooral: gefeliciteerd met je date!quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:07 schreef Stereotomy het volgende:
't wordt de Teppan.Ik zal het probleem nu uit mijn systeem zetten.
Fijne wijk woon jij!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen.
Vanmorgen om kwart voor zeven (een kwartier voor ik op sta) stond er een junk voor de deur. Hij moet mijn boevenbuurman hebben. Geen probleem, ieder zijn eigen sores, maar die hufter komt met de auto, laat de motor lopen en gaat toeteren en fluiten als zijn homeboy hem zijn dagelijkse shotje niet geeft. Ik hoop dat ie een overdosis neemt.
Ik ben dus helemaal geen stadsmens. Ik weet nog dat ik de eerste keer bij mijn broer op visite ging toen ie verhuisd was naar Amsterdam. We gingen een stukje wandelen en ik riep heel vrolijk 'hoi' tegen iedere voorbijganger. Hij lag helemaal in een deuk natuurlijk en al die mensen keken mij vreemd aan.....quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ach het valt best mee hoor. Ik woon midden in het centrum, dan vraag je ook om lawaai, maar afentoe is het gewoon verevelend. Ik heb vrij weinig last van mijn bovenbuurman trouwens. Hij zit regelmatig in een kliniek en toen mijn fiets een keer gejat was heeft hij em terug gegeven aan mij.
Ik wou dat ik me aangesproken kon voelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |