abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 april 2008 @ 05:46:04 #226
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_58294359
Maandag ben ik echt totaal gaar na mijn tentamens, 'k had de date op een andere dag moeten verschuiven.

Oeps, ga ik weer negatief denken.

En ik ben er nog niet 100% uit, Sizzling of toch de Teppan Yaki toko. Ik vrees een gebrek aan privacy bij de Teppan Yaki maar to be amongst people zal haar wellicht meer op haar gemak stellen. *dub dub dub*

Oh ja, studeren. Maandag laatste tentamen 2 uur de tijd om de knop om te hakken en naar de date te gaan. Mèn, Stereo, wat heb je op je hals gehaald.
Confidence through competence
  vrijdag 25 april 2008 @ 05:54:59 #227
55709 Stereotomy
pi_58294370
Ik ben zo'n twijfelkont, en dat terwijl twijfelen echt uiterst ineffectief is. Je kunt toch geen klap doen.
  vrijdag 25 april 2008 @ 07:07:12 #228
55709 Stereotomy
pi_58294488
't wordt de Teppan. Ik zal het probleem nu uit mijn systeem zetten.
pi_58294648
Steer, heel veel succes met je tentamen vandaaag! Zet hem op!!!!!

En zet date even uit je hoofd, dit komt echt allemaal goed lieverd!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_58294657
Mogguh, wat hebben jullie veel geluld zeg!

Ben nog steeds flink beroerd, vanaf gistermiddag ook heel de tijd erg misselijk geweest, kreeg niks weg ook

Zo even snel douchen en dan brengen vriendlief en ikke Milou samen weg voor haar laatste dagje school voor de vakantie.
De eerste week is ze bij haar vader, de tweede bij mij.
pi_58294670
Heej SOL! Ik heb echt enorm met je te doen, vreselijk is het gewoon (en geloof me, ik KEN het gevoel echt). Maar vanaf nu zal het weer beter gaan, toch??

Bente hoeft ook nog maar een halve dag naar school en heeft dan vakantie. Ik moet helaas gewoon werken dus da's wel een beetje balen. Ik heb mijn werkrooster echter wel af kunnen stemmen op dat van mijn man, dus over het algemeen hoeven we niet heel veel oppas te zoeken...

Ikke ben lekker vrij vandaag en heb grootse plannen (vrijdag=poetsdag), dus kind naar school en dan mezelf even uitleven op de bovenverdieping en vanmiddag wat boodschappen doen.....
pi_58294975
Mogguh Alweer om 7.45 begonnen hiero
Steer, het komt vast goed, en SOL

Nog 2 dagen

@ Los
pi_58295325
Steer, niet zeiken. gewoon naar de jappener! en daarna
  vrijdag 25 april 2008 @ 08:58:04 #234
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_58295367
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 07:07 schreef Stereotomy het volgende:
't wordt de Teppan. Ik zal het probleem nu uit mijn systeem zetten.
Succes met je tentamen, en vooral: gefeliciteerd met je date!
Nu tijd voor koffie...
Nulla verba sed acta
pi_58295469
ja hoi
Doei.
  vrijdag 25 april 2008 @ 09:09:58 #236
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_58295505
Goedemorgen.
Vanmorgen om kwart voor zeven (een kwartier voor ik op sta) stond er een junk voor de deur. Hij moet mijn boevenbuurman hebben. Geen probleem, ieder zijn eigen sores, maar die hufter komt met de auto, laat de motor lopen en gaat toeteren en fluiten als zijn homeboy hem zijn dagelijkse shotje niet geeft. Ik hoop dat ie een overdosis neemt.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_58295831
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen.
Vanmorgen om kwart voor zeven (een kwartier voor ik op sta) stond er een junk voor de deur. Hij moet mijn boevenbuurman hebben. Geen probleem, ieder zijn eigen sores, maar die hufter komt met de auto, laat de motor lopen en gaat toeteren en fluiten als zijn homeboy hem zijn dagelijkse shotje niet geeft. Ik hoop dat ie een overdosis neemt.
Fijne wijk woon jij!!

ja, ik kan me dat soort taferelen helemaal niet voorstellen! Ik woon in het gemoedelijke Brabant. En dan niet in de crimineelste stad van Nederland Eindhoven, maar in een dorpje daar vlakbij. Een dorp (weliswaar 40.000 inwoners, maar toch) waar je bij wijze van spreke gewoon je achterdeur nog open kan laten staan zodat de buurvrouw de koffie vast aan kan zetten als jij nog even naar de buurtsuper bent....
  vrijdag 25 april 2008 @ 09:34:57 #238
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_58295913
Ach het valt best mee hoor. Ik woon midden in het centrum, dan vraag je ook om lawaai, maar afentoe is het gewoon verevelend. Ik heb vrij weinig last van mijn bovenbuurman trouwens. Hij zit regelmatig in een kliniek en toen mijn fiets een keer gejat was heeft hij em terug gegeven aan mij.
  vrijdag 25 april 2008 @ 09:37:51 #239
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_58295950
Geoiemorgen allemaal!

Men, wat heb ik een boel moeten bijlezen. Steer, hoe ging je examen? En je moet niet zo onzeker zijn man, neem die meid gewoon mee naar de japanner, kies en lekker menu, en go with the flow!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_58296128
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ach het valt best mee hoor. Ik woon midden in het centrum, dan vraag je ook om lawaai, maar afentoe is het gewoon verevelend. Ik heb vrij weinig last van mijn bovenbuurman trouwens. Hij zit regelmatig in een kliniek en toen mijn fiets een keer gejat was heeft hij em terug gegeven aan mij.
Ik ben dus helemaal geen stadsmens. Ik weet nog dat ik de eerste keer bij mijn broer op visite ging toen ie verhuisd was naar Amsterdam. We gingen een stukje wandelen en ik riep heel vrolijk 'hoi' tegen iedere voorbijganger. Hij lag helemaal in een deuk natuurlijk en al die mensen keken mij vreemd aan.....
Hier is het dus heel normaal dat je elkaar groet op straat, maar daar.......hihihi!
  vrijdag 25 april 2008 @ 09:55:13 #241
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_58296249
Dat is hier ook redelijk normaal. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ook best veel mensen ken door uitgaan en voetbal. Het is ook maar een kleine stad.
pi_58296276
Hi!
Ik ben gister thuis gelijk mn bed in gedoken. Maar het was bijzonder tof gister! Moeten we vaker doen.

En Steer heeft een date! Leuk man!
pi_58296560
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:56 schreef Liejannuh het volgende:
En Steer heeft een date! Leuk man!
ja! Uitgebreid verslag doen hè?
Doei.
pi_58296651
Goodmorning.
pi_58296675
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Goodmorning.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
Doei.
pi_58296714
Goedemorgen aan de net-wakker-worders!
  vrijdag 25 april 2008 @ 10:32:12 #247
182895 FleshWound
Closing Time
pi_58297076
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:15 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen aan de net-wakker-worders!
Ik wou dat ik me aangesproken kon voelen
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
pi_58297821
Mogge! Karrel, ga jij ook naar de stoere-mannen-tieten-wijven-kouwe-pils-laffe-hamburgers-meet?

Ik ga 's even mijn mister bellen en dan proberen of ik even ga winkelen in de stad. Kadootjes kopen enzo.
pi_58297856
En ik ben al een half uur naar de stofzuiger aan het kijken, maar dat ding veroerd geen vin. Zou ie stuk zijn?? ?
pi_58297861
Goedemorgen!

Net allemaal sinaasappels uitgeperst, de oven staat aan voor een "vers" broodje, dus eerst eens ontbijten...

en die schorre haan de nek omdraaien die hier al de hele tijd aan het Kukelekuen is....

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')