Precies..quote:Op donderdag 24 april 2008 09:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat is gewoon cola light maar dan met een andere naam omdat mannen cola light niet stoer vinden
Is alleen puur marketing om mannen aan de light te krijgen!!
Drink ook gerust Light hoor, zal me jeuken wat iemand daarvan denktquote:Op donderdag 24 april 2008 09:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies..
Moest wel lachen toen ze in Zweden opeens een man de hoofdrol gaven voor de Cola Light, terwijl Light juist meer een vrouwelijke doelgroep heeft..
Correct me if I'm wrong..
Ja maar dan val jij dus niet in de doelgroep van Cola Zero. Dat is voor de mannen die onzeker worden van hun mannelijkheid als ze Light bestellen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Drink ook gerust Light hoor, zal me jeuken wat iemand daarvan denkt
Ik ook, maar goed ik zal niet zo snel Light bestellen in een bar..quote:Op donderdag 24 april 2008 09:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Drink ook gerust Light hoor, zal me jeuken wat iemand daarvan denkt
Preciesquote:Op donderdag 24 april 2008 09:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja maar dan val jij dus niet in de doelgroep van Cola Zero. Dat is voor de mannen die onzeker worden van hun mannelijkheid als ze Light bestellen.
Dus eigenlijk drinken alleen homo's die nog niet uit de kast gekomen zijn Zero. Of stoere vrouwen
Light heeft ook maar 1 calorie ofzo tochquote:Op donderdag 24 april 2008 09:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Minder calorien
http://www.evmi.nl/nieuws(...)or-jonge-mannen.html
allemaal pure marketingquote:Op donderdag 24 april 2008 09:46 schreef Yesse het volgende:
"En een tweede verschil: de smaak. Die sluit volgens Coca-Cola beter dan de lightversie aan op die van de traditionele Coke. Zero bevat in plaats van suiker de zoetstoffen acesulfaam potassium en aspartaam. Coca Cola Light bevat drie zoetstoffen."
Het aantal calorieen maakt toch niet zoveel uit? Verzadigde en onverzadigde suikers enzo zijn ergere dikmakers toch?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:47 schreef Yesse het volgende:
Light heeft ook maar 1 calorie ofzo toch
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:46 schreef Yesse het volgende:
"En een tweede verschil: de smaak. Die sluit volgens Coca-Cola beter dan de lightversie aan op die van de traditionele Coke. Zero bevat in plaats van suiker de zoetstoffen acesulfaam potassium en aspartaam. Coca Cola Light bevat drie zoetstoffen."
Ja hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 09:45 schreef muhammad_ali het volgende:
mooie TT, niet?
Toch nog iemand die er aan denktquote:Op donderdag 24 april 2008 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
Was het vandaag niet Nationale Stagaire Dag?
Wou wa wie wa!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:51 schreef plukkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kazakstan, greatest country in the world/all other countries are run by little girls/Kazakhstan is number-one exporter of potassium/Other Central Asian countries have inferior potassium/Kazakhstan, greatest country in the world/all other countries is run by the gays...
Bestaat dat?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:52 schreef Deansensitized het volgende:
Ik moest wel effe een tijdje nadenken voordat ik me herinnerde waarom "potassium" me ook alweer zo bekend in de oren klonkquote:
.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor Geek Night.. whatever that may be...
LAN-party?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor Geek Night.. whatever that may be...
Dat dacht ik dus ook.. maar het blijkt dus een evenement te zijn van Microsoft. http://www.devdays.nl/GeekNight/Default.aspxquote:
aardig excuusquote:Op donderdag 24 april 2008 09:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
En ik vind zero gewoon anders smaken dan light.. En we hebben die hier gewoon toevallig
Een van de activiteiten: "Bouw je eigen raket met GPS tracking"quote:Op donderdag 24 april 2008 09:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.. maar het blijkt dus een evenement te zijn van Microsoft. http://www.devdays.nl/GeekNight/Default.aspx
Dat is eigenlijk best wel hipquote:Op donderdag 24 april 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Een van de activiteiten: "Bouw je eigen raket met GPS tracking"
Jeej![]()
Mij moet je echt niet in een ruimte zetten met explosieven...quote:Op donderdag 24 april 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Een van de activiteiten: "Bouw je eigen raket met GPS tracking"
Jeej![]()
Dat is voor ons dan wel weer leukquote:Op donderdag 24 april 2008 10:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mij moet je echt niet in een ruimte zetten met explosieven...Dan gaat er geheid iets fout..
Stagiair blaast RAI op tijdens Geek nightquote:Op donderdag 24 april 2008 10:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat is voor ons dan wel weer leuk
zolang jij veilig blijft natuurlijk![]()
inderdaad.. erg geekyquote:Op donderdag 24 april 2008 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stagiair blaast RAI op tijdens Geek night
Zag ook dat er ergens op het program stond.. Coding4Fun
Ik ook, maar dan van sterretjes. Al was het niet zo bijzonder: gewoon 10-15 sterretjes in een pc-buisquote:Op donderdag 24 april 2008 10:14 schreef Yesse het volgende:
Ik heb wel eens mn eigen vuurwerk gemaakt![]()
![]()
En kijken naar personen die Guitar Hero aan het spelen zijn.quote:
Aja dat is vetquote:Op donderdag 24 april 2008 09:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.. maar het blijkt dus een evenement te zijn van Microsoft. http://www.devdays.nl/GeekNight/Default.aspx
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op donderdag 24 april 2008 10:32 schreef muhammad_ali het volgende:
Hou Yesse eens niet van haar werk af!
Daar hebben we G. Fawkes al voor. Nu kan ze rustig door werkenquote:Op donderdag 24 april 2008 10:32 schreef muhammad_ali het volgende:
Hou Yesse eens niet van haar werk af!
Ja die van mn werkquote:Op donderdag 24 april 2008 10:29 schreef Piles het volgende:
Nu opeens hard aan de nieuwsbrief bezig Yesse
G.Fawkes heeft maar een 48 uurs ban. Dus vanavond zou hij terug moeten zijn....quote:Op donderdag 24 april 2008 10:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar hebben we G. Fawkes al voor. Nu kan ze rustig door werken
Weet ik veel, je ging toch vanalles vertellenquote:Op donderdag 24 april 2008 10:39 schreef Yesse het volgende:
[..]Maar wat moet ik ooit in een nieuwsbrief zetten over mezelf
Wat ook al weerquote:Op donderdag 24 april 2008 10:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik veel, je ging toch vanalles vertellen
Ojaaa, hoe ik ben heb ik al op Fok! gegooid (onhandig e.d.) en wat ik had meegemaakt niet maar dat is niet zo boeiend want dat ging over mijn ex-vriendjesquote:Op donderdag 24 april 2008 10:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Over hoe je was en wat je allemaal meegemaakt had ofzo
Had ik al een beetje verwachtquote:Op donderdag 24 april 2008 10:52 schreef Yesse het volgende:
Ojaaa, hoe ik ben heb ik al op Fok! gegooid (onhandig e.d.) en wat ik had meegemaakt niet maar dat is niet zo boeiend want dat ging over mijn ex-vriendjes
Jij bent niet opdringerigquote:Op donderdag 24 april 2008 10:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik al een beetje verwacht
Maar als ik te opdringerig overkom moet je het zeggen hoor (als ik de reactie van nico zo lees)
van mij moet je je helemaaaal niet aantrekkenquote:Op donderdag 24 april 2008 10:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik al een beetje verwacht
Maar als ik te opdringerig overkom moet je het zeggen hoor (als ik de reactie van nico zo lees)
Gelukkigquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:01 schreef nicomart het volgende:
van mij moet je je helemaaaal niet aantrekken
Vertel eens iets dan, dan kunnen we het ergens over hebben. En niet over het weer beginnenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:01 schreef Yesse het volgende:
Het is wel erg rustig hierik ben zelfs tussendoor bezig en ik F5 nog om mn eigen berichtje te vinden
We moeten nog een leuke pittige tijden naam voor jouquote:Op donderdag 24 april 2008 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Vertel eens iets dan, dan kunnen we het ergens over hebben. En niet over het weer beginnen
Neem ik een keer iemand serieus, moet ik dat juist niet doenquote:
Goeie vraag, doe dan maar Robbertquote:Op donderdag 24 april 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
Jef en Robbert
Ja het is stil hierquote:Op donderdag 24 april 2008 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
yesse, heb je me nog een beetje gemist?
ben weer terug van school btw
Ik ben niet ingewikkeld eigenlijk.. 9 van de 10 keer moet je mij niet serieus nemenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Neem ik een keer iemand serieus, moet ik dat juist niet doen
Je moet het niet zo ingewikkeld maken![]()
Hmm hoeft niet perse, mag wel.. Ik kan hem ook wel in mn FoBo zettenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie vraag, doe dan maar Robbert
Komt er nu nog een lijstje in de OP
Dan is het daar mis gegaanquote:Op donderdag 24 april 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
Ik ben niet ingewikkeld eigenlijk.. 9 van de 10 keer moet je mij niet serieus nemen
gayyyyyquote:Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
Ik heb trouwens nog een paar dvd's van Pittige Tijden
Ernstig.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
Ik zou 't stilhoudenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
Pilesjequote:
Doe dan de megablubberpowerracequote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
M'n collega's waren er anders hartstikke blij mee![]()
En het is jeugdsentiment
Zo heb ik ook nog een dvd van Dommel, en een paar van Alfred J Kwak (al is dat een ander genre)
Ja, maar die zijn niet op dvdquote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Doe dan de megablubberpowerrace
Alfredquote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
En het is jeugdsentiment
Zo heb ik ook nog een dvd van Dommel, en een paar van Alfred J Kwak (al is dat een ander genre)
Helemaal niets natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 11:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is er nou weer gay aan pittige tijden
Ik heb de dvd van seizoen 1 C.O.P.Squote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
En het is jeugdsentiment
Dat ken ik nietquote:Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik heb de dvd van seizoen 1 C.O.P.S
It's crime fighting time!!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik heb de dvd van seizoen 1 C.O.P.S
ben net wakker... lig nog in bed...quote:Op donderdag 24 april 2008 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu nog of nu al?
Of gewoon de hele dag
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben net wakker... lig nog in bed...
quote:Ontplofte drollen in warenhuis
AMSTERDAM - In de Amerikaanse stad Salt Lake City is deze week een magnetron vol uitwerpselen ontploft.
Inertia Stock
Tieners hadden in een warenhuis de uitwerpselen in een magnetron geplaatst, de timer op tien minuten gezet en hebben zich toen uit de voeten gemaakt. Dat meldt de Belgische krant Het Laatste Nieuws.
Een deel van het warenhuis raakte bedolven onder de uitwerpselen. Na bestudering van de bewakingscamera werden de drie tieners herkend, waarna ze al snel werden opgepakt.
De vandalen draaien op voor de schade, die ruim tweeduizend euro bedraagt. De winkel kon na enkele uren schoonmaakwerk weer geopend worden.
Ik wil ookquote:Op donderdag 24 april 2008 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben net wakker... lig nog in bed...
Het is Piles, niet Pilsquote:Op donderdag 24 april 2008 11:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben het nu ook nog hoor Pils, niet iedereen is zo vroeg wakker als jou.
Omdat je naar een pagina linkt, niet naar het plaatjequote:
Als ik rijk zo zijn zo ik ook niet arm zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 11:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik vrij zou zijn zou ik ook niet wakker zijn
oh okquote:Op donderdag 24 april 2008 11:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat je naar een pagina linkt, niet naar het plaatje
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/18/Copslogo.jpg
Typo aangepastquote:Op donderdag 24 april 2008 11:31 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Als ik rijk zo zijn zo ik ook niet arm zijn
als-dan.. Als ik vrolijk zou zijn, dan zou ik niet chagrijnig zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 11:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Typo aangepast
Maar ik snap de overeenkomst verder niet
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 24 april 2008 11:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Typo aangepast
Maar ik snap de overeenkomst verder niet
nou kom maar langs, dan kun je er naast komen liggenquote:
je bent net wakker? hoor je dan niet nog te slapen?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:33 schreef KaheemSaid het volgende:
ik ben niet vrij, zit gewoon op college nu.
Vrij en wakker hebben die relatie nietquote:Op donderdag 24 april 2008 11:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
als-dan.. Als ik vrolijk zou zijn, dan zou ik niet chagrijnig zijn
Ah, vandaar. De meeste hier zitten op stage hèquote:Op donderdag 24 april 2008 11:33 schreef KaheemSaid het volgende:
ik ben niet vrij, zit gewoon op college nu.
vrij dit tijdstip en wakker welquote:Op donderdag 24 april 2008 11:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Vrij en wakker hebben die relatie niet![]()
Eerste vliegtuig haal ik al niet meerquote:Op donderdag 24 april 2008 11:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou kom maar langs, dan kun je er naast komen liggen
ik zit hier nog 6 week dus alle tijd!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eerste vliegtuig haal ik al niet meer
Hier rondhangen natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik wil vanavond wat gaan doen maar ik weet niet wat
Wie helpt me...
bier drinken?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Wie helpt me...
ze hebben hier geen leuke terrasjes...!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op een terrasje.. (de zon schijnt weer)
Het is nog niet warm genoeg om in de avond op een terras te kunnen zitten. Naja ik denk dat ik maar eens rond moet bellen wie er zin heeft om wat te gaan drinken...quote:Op donderdag 24 april 2008 11:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op een terrasje.. (de zon schijnt weer)
Ja maar het ging toch niet om jouquote:Op donderdag 24 april 2008 11:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ze hebben hier geen leuke terrasjes...!
Terrasverwarming FTW!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:44 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het is nog niet warm genoeg om in de avond op een terras te kunnen zitten. Naja ik denk dat ik maar eens rond moet bellen wie er zin heeft om wat te gaan drinken...
als je je verveelt helpt bier drinken altijdquote:Op donderdag 24 april 2008 11:44 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het is nog niet warm genoeg om in de avond op een terras te kunnen zitten. Naja ik denk dat ik maar eens rond moet bellen wie er zin heeft om wat te gaan drinken...
je reageerde op mijn berichtje...quote:Op donderdag 24 april 2008 11:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar het ging toch niet om jouJij hebt Zweedse dames.
Totaal nutteloos. Dan heb je het warm aan de rechterkant van je lichaam terwijl de linkerkant eraf vriest...quote:
Ik vulde je aanquote:Op donderdag 24 april 2008 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je je verveelt helpt bier drinken altijd
[..]
je reageerde op mijn berichtje...![]()
Zweedse dames
Je bent toch een vent!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Totaal nutteloos. Dan heb je het warm aan de rechterkant van je lichaam terwijl de linkerkant eraf vriest...
Dan ga je tussen 4 van die dingen zitten die aan elke kant van je lichaam staanquote:Op donderdag 24 april 2008 11:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Totaal nutteloos. Dan heb je het warm aan de rechterkant van je lichaam terwijl de linkerkant eraf vriest...
aaaaah! perfect! dat je precies weet waar je mij moet aanvullen!quote:
Eeeehm een lichaam vol testosteron dat ie nergens kwijt kan?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:49 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
![]()
Want is een vent zonder een dame...
Ik doe mn bestquote:Op donderdag 24 april 2008 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaaaah! perfect! dat je precies weet waar je mij moet aanvullen!![]()
Niet alleen testosteronquote:Op donderdag 24 april 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eeeehm een lichaam vol testosteron dat ie nergens kwijt kan?
Ik twijfel of ik naar een Drum and bass party zal gaan. Eigenlijk zegt mijn verstand van niet aangezien die feestjes om 1 uur beginnen en ja, morgen weer stage. Grr. Maar ja, dansen is ook leukquote:Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Wie helpt me...
Het is als een computer zonder beeldscherm. Als een auto zonder motor. Als voetbal zonder een bal. Volledig nutteloos dusquote:Op donderdag 24 april 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eeeehm een lichaam vol testosteron dat ie nergens kwijt kan?
Gewoon gaan. Over stage hoef je je morgenochtend pas druk te makenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik naar een Drum and bass party zal gaan. Eigenlijk zegt mijn verstand van niet aangezien die feestjes om 1 uur beginnen en ja, morgen weer stage. Grr. Maar ja, dansen is ook leuk
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:53 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het is als een computer zonder beeldscherm. Als een auto zonder motor. Als voetbal zonder een bal. Volledig nutteloos dus
Haha als je er zo over denktquote:Op donderdag 24 april 2008 11:49 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
![]()
Want is een vent zonder een dame...
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:59 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel gewoon zo....
Haha wat een erge week, ik ben gewoon nog moe van vorig weekend. Soms heb ik een avond nodig dat ik vroeg naar bed ga, maar deze week lukt het niet echt voor 1:00...quote:Op donderdag 24 april 2008 11:54 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Over stage hoef je je morgenochtend pas druk te maken
Hoe voel jij je dan als een man zonder vrouw? Niet zelfstandig, vrij en genietend van het leven en de vrouwen die je aanbidden?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:59 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel gewoon zo....
Daar zit net het probleemquote:Op donderdag 24 april 2008 12:07 schreef Leinonlein het volgende:
genietend van de vrouwen die je aanbidden?.
Een datequote:Op donderdag 24 april 2008 12:06 schreef muhammad_ali het volgende:
ik twijfel tussen kroegje en bios. maar ik denk dat het kroegje pakken wordt
Ook last van hooikoorts?quote:
LOLquote:Op donderdag 24 april 2008 12:17 schreef Piles het volgende:
http://www.omroepgelderland.nl/pagina.php?id=10&bericht=47121![]()
![]()
Nog nergens last van gehad..quote:
Ik sinds het begin van de week wel vrij veel.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 12:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga douchen! Ik spreek jullie later weer een keer!
Bootjequote:
Gelukkig nog nergens last van, komt later in het jaar welquote:Op donderdag 24 april 2008 12:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ook last van hooikoorts?
Oké, dacht hetquote:
Ja wel ja.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:26 schreef Bootje84 het volgende:
zo, ondergetekende gaat ook ff lekker een ING-lunch scoren..
toedels![]()
![]()
Ik ben even brood roosterenquote:Op donderdag 24 april 2008 12:38 schreef PieterBas het volgende:
Waar is iedereen?
Ja, hierquote:Op donderdag 24 april 2008 12:38 schreef PieterBas het volgende:
Waar is iedereen?
Voor mij zijn seks en liefde toch 2 verschillende zaken, seks kan zonder liefde, andersom nietquote:Op donderdag 24 april 2008 12:09 schreef muhammad_ali het volgende:
ernaar opzoek gaan is zinloos. Maar als man zonder vrouw kun je je geregeld vrij alleen voelen. Althans mijn ervaring. Hoeveel sex je ook hebt als man heb je (ik in ieder geval wel) genegenheid nodig
Oef.. Dat is heftigquote:Op donderdag 24 april 2008 12:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, hier
Was ff nieuws enzo aan het lezen. Grote gebouwbrand in Rotterdam, maar kan er nog niks van vinden
Aaahquote:Op donderdag 24 april 2008 12:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar zit net het probleem
Maar het toch veel leuker met iemand samen?
Maar actief opzoek zijn lijkt me niet werken idd
ik stond onder de douche...quote:Op donderdag 24 april 2008 12:38 schreef PieterBas het volgende:
Waar is iedereen?
Daar heb je ook wel gelijk in, je kan best ff alleen zijn. Nks mis meequote:Op donderdag 24 april 2008 12:45 schreef Leinonlein het volgende:
Aaah. Nee oke, samen met iemand vind ik ook veel fijner, maar soms komen mensen zo wanhopig over. Net alsof ze het "alleen" zo saai hebben, maar er zijn nog genoeg andere dingen in het leven en het is geen reden obsessief te worden, denk ik dan
.
Vet hard aan het werkquote:
Interessant..quote:Op donderdag 24 april 2008 12:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Vet hard aan het werk. Nederlandse adwords campagne aan het opzetten voor mijn bedrijfje
.
Ja is leuk!quote:Op donderdag 24 april 2008 12:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Interessant..
Over een klein uurtje komt mijn afstudeerbegeleider.. Net maar eens even mijn scriptie in spé uitgeprint
Bij mijn vorige stages was dat wel zo.. nu gaat het eigenlijk over mijn voortgang en zullen denk ook niet mijn stagebegeleiders er bij zitten.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja is leuk!
Oei, dat heb ik nog nooit gehad maar je helpt me er wel aan herinneren dat ik mijn begeleider weer eens moet mailen. En eigenlijk durf ik niet want vorige keer wilde hij meer zien. Hoe is dat eigenlijk, als je begeleider op je stage langs komt? Gaan ze dan spreken met je stage begeleiders over je prestaties?
zonder liefde krijg ik hem denk ik niet omhoog.. zonder liefde denk ik geen sex.. nog nooit in die situatie geweest, maar goed...quote:Op donderdag 24 april 2008 12:41 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Voor mij zijn seks en liefde toch 2 verschillende zaken, seks kan zonder liefde, andersom niet. Maar goed misschien kan ik er niet over mee praten omdat ik toch al aan de man ben, maar toch, als ik alleen zou zijn zou ik echt alles doen wat ik wil. De wereld ontdekken zonder dat je gebonden bent aan iemand, lekker reizen enzo. Maar goed, dat doe ik eigenlijk alsnog
.
Nog 4,5 dag werkenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:08 schreef Yesse het volgende:
Nog 3,5 dag werken en dan heb ik ook "vakantie"
Perspresentatiequote:Op donderdag 24 april 2008 13:09 schreef jna het volgende:
een 8 voor m'n tussentijdse beoordeling gekregen
Ik zit trouwens met een lastige keuze. Of naar de stage terugkomdag op school, of naar de perspresentatie van north sea jazz.
Zou het wel leuk vinden om iedereen weer ff te zien uit m'n klas maar de kans om naar de perspresentatie van north sea jazz te gaan krijg ik waarschijnlijk niet meer zo vaak...
Ik zou voor de presentatie gaanquote:Op donderdag 24 april 2008 13:09 schreef jna het volgende:
Ik zit trouwens met een lastige keuze. Of naar de stage terugkomdag op school, of naar de perspresentatie van north sea jazz.
Zou het wel leuk vinden om iedereen weer ff te zien uit m'n klas maar de kans om naar de perspresentatie van north sea jazz te gaan krijg ik waarschijnlijk niet meer zo vaak...
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ohja jij moet nog zaterdag werken he?
perspresentatiequote:Op donderdag 24 april 2008 13:09 schreef jna het volgende:
Voor mij persoonlijk ook miet, maar ik kan me voorstellen dat het gebeurt en het kan ook wel. Alleen andersom kan ik het me niet voorstellenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zonder liefde krijg ik hem denk ik niet omhoog.. zonder liefde denk ik geen sex.. nog nooit in die situatie geweest, maar goed...
is niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 13:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zonder liefde krijg ik hem denk ik niet omhoog.. zonder liefde denk ik geen sex.. nog nooit in die situatie geweest, maar goed...
met liefde en geen sex? Nee dat lijkt me een "no-go" inderdaadquote:Op donderdag 24 april 2008 13:16 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk ook miet, maar ik kan me voorstellen dat het gebeurt en het kan ook wel. Alleen andersom kan ik het me niet voorstellen.
godverdomme sta ik weer boven aan met zo'n kwoot...quote:
eten zonder te hoeven afwassen?quote:Op donderdag 24 april 2008 13:19 schreef muhammad_ali het volgende:
Sex zonder liefde is als... (vul maar in jongens)
Ik denk dat het andersom wel mogelijk is. Er zijn natuurlijk zelfdzame mensen bij wie seks gewoon simpelweg niet kan. En die mensen hebben ook liefdes.. Maar ik denk dat het wel moeilijker is.Voor een tijdelijke periode moet het ook mogelijk zijn. (bijvoorbeeld mensen die geen seks hebben voor het huwelijk)quote:Op donderdag 24 april 2008 13:16 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk ook miet, maar ik kan me voorstellen dat het gebeurt en het kan ook wel. Alleen andersom kan ik het me niet voorstellen.
Dat doe je toch echt zelf hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 13:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
godverdomme sta ik weer boven aan met zo'n kwoot...
Patat zonder saus?quote:Op donderdag 24 april 2008 13:19 schreef muhammad_ali het volgende:
Maar dat vind ik gewoon onzinquote:Op donderdag 24 april 2008 13:20 schreef Yesse het volgende:
Voor een tijdelijke periode moet het ook mogelijk zijn. (bijvoorbeeld mensen die geen seks hebben voor het huwelijk)
het is gewoon sex, niets anders, als het met liefde gaat heb je er vaak nog voorspel bij enzo, als het gewoon pure sex is val je daarna gewoon in slaapquote:Op donderdag 24 april 2008 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, maar het lijkt me toch niet zoveel hebben als mét liefde
die is dus godverdomme kapot gegaan vanochtend hier in mijn keukenquote:
Ja maar je gaat me niet vertellen dat die mensen geen liefde voelen/hebben.. Ze trouwen wel opvallend vaker. Toch geloof ik er wel in dat het mogelijk is. Liefde zonder seks. Alleen heel moeilijk en onnodig als het niet persé moet..quote:
Als je eigenlijk je kleren weer aan wil doen en vertrekken maar te lui bentquote:Op donderdag 24 april 2008 13:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is gewoon sex, niets anders, als het met liefde gaat heb je er vaak nog voorspel bij enzo, als het gewoon pure sex is val je daarna gewoon in slaap
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die is dus godverdomme kapot gegaan vanochtend hier in mijn keuken
Die moet je ook nog inruimen enzo.. Heb je dus nog steeds de lasten vanquote:
Ik vind dat het best kan hoor. Heb ook een "vriendin" waarmee ik gewoon eens "wat leuks" doe als we allebei single zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:22 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
![]()
Eerder als je moeten wassen zonder water
Ja, dat wel. Maar het hele statement van "geen seks voor het huwelijk" isquote:Op donderdag 24 april 2008 13:23 schreef Yesse het volgende:
Toch geloof ik er wel in dat het mogelijk is. Liefde zonder seks.
quote:
Ik had helemaal geen afwasmachinequote:Op donderdag 24 april 2008 13:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die is dus godverdomme kapot gegaan vanochtend hier in mijn keuken
Als een Griek alle borden naar buiten smijten dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 13:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die moet je ook nog inruimen enzo.. Heb je dus nog steeds de lasten van
[..]
Ik vind dat het best kan hoor. Heb ook een "vriendin" waarmee ik gewoon eens "wat leuks" doe als we allebei single zijn.
Het kan wel maar naar mijn mening maakt het het gemis alleen maar groter op een gegeven moment....quote:Op donderdag 24 april 2008 13:24 schreef nicomart het volgende:
Ik vind dat het best kan hoor. Heb ook een "vriendin" waarmee ik gewoon eens "wat leuks" doe als we allebei single zijn.
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:23 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Als je eigenlijk je kleren weer aan wil doen en vertrekken maar te lui bent
weet ik niet, toen ik wakker werd hing er een briefje op dat de afwasmachine kapot was en niet gebruikt mocht worden. En vanmiddag krijgen we een nieuwequote:Op donderdag 24 april 2008 13:23 schreef Yesse het volgende:
[..]En nu al het water over de vloer of minder erg?
Dunne knapperige patatjes met te veel zout mag je niet met saus eten. De rest moet met saus.. maar die kleintjes zijn daar veeeeeeeel te lekker voorquote:
mits het je eigen kamer is..quote:Op donderdag 24 april 2008 13:23 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Als je eigenlijk je kleren weer aan wil doen en vertrekken maar te lui bent
Echt zoiets wat je altijd op tv ziet maar nooit in het echtquote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als een Griek alle borden naar buiten smijten dan?(dat lijkt me trouwens zo leuk om een keer te doen
)
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen afwasmachine
Als het je eigen kamer is kun je gewoon hard gaan snurken of ruftenquote:
ja ja ja what ever [not listening mode]quote:Op donderdag 24 april 2008 13:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dunne knapperige patatjes met te veel zout mag je niet met saus eten. De rest moet met saus.. maar die kleintjes zijn daar veeeeeeeel te lekker voor
dan gaat de dame in kwestie zelf wel weg en weet je zeker dat je de volgende morgen als je wakker word met een kater je niet druk hoeft te maken over haarquote:Op donderdag 24 april 2008 13:28 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Als het je eigen kamer is kun je gewoon hard gaan snurken of ruften
Vrouw onvriendelijk is het zeker maar soms ook een goede uitwegquote:Op donderdag 24 april 2008 13:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan gaat de dame in kwestie zelf wel weg en weet je zeker dat je de volgende morgen als je wakker word met een kater je niet druk hoeft te maken over haar![]()
zo vrouw onvriendelijk dit...![]()
Inderdaad wegsmijten die dingen. Volgens mij heel goed om een goed stoom af te blazenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als een Griek alle borden naar buiten smijten dan?(dat lijkt me trouwens zo leuk om een keer te doen
)
Geen idee, nog nooit in Griekenland geweest en ik ken ook geen Griekenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:27 schreef jna het volgende:
[..]
Echt zoiets wat je altijd op tv ziet maar nooit in het echt![]()
Volgens mij doen ze het bijna nergens echt
Ik weet het, een tompoes zonder banketbakkersroomquote:Op donderdag 24 april 2008 13:19 schreef muhammad_ali het volgende:
Wat doe je dan als de volgende morgen de politie op de stoep staat en ze vermoord blijkt te zijn en jij de hoofdverdachte bentquote:Op donderdag 24 april 2008 13:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan gaat de dame in kwestie zelf wel weg en weet je zeker dat je de volgende morgen als je wakker word met een kater je niet druk hoeft te maken over haar![]()
zo vrouw onvriendelijk dit...![]()
Zoeken waar de verborgen camera zitquote:Op donderdag 24 april 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat doe je dan als de volgende morgen de politie op de stoep staat en ze vermoord blijkt te zijn en jij de hoofdverdachte bent
Ik kijk te veel films/series
Als die er niet is en ze jou DNA op haar lichaam vindenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zoeken waar de verborgen camera zit
Die vind ik wel goed iddquote:Op donderdag 24 april 2008 13:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik weet het, een tompoes zonder banketbakkersroom
nou gewoon, de deur open doenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat doe je dan als de volgende morgen de politie op de stoep staat en ze vermoord blijkt te zijn en jij de hoofdverdachte bent
Nou ja, dat kunnen ze altijd zien of de sex wel wederzijds was.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dus wordt je alleen verdacht op haar te hebben vermoord maar niet te hebben verkracht... Dat scheelt minstens 10 jaarquote:Op donderdag 24 april 2008 13:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja, dat kunnen ze altijd zien of de sex wel wederzijds was.
Dan moet ik maar eens een goed gesprek doen met Grissom en ondertussen natuurlijk zelf alle sporen onderzoeken en opzoek naar de echte daderquote:Op donderdag 24 april 2008 13:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als die er niet is en ze jou DNA op haar lichaam vinden
Ongeschoren en in boxer de deur open doen. Het verhaal verveeld aanhoren en er nog even bij gapen. Daarna even naar je kruis grijpen omdat het jeukt en zeggen: Nee geen idee wat er met haar gebeurd isquote:Op donderdag 24 april 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
en scheelt je ook meteen dat je niet de prison bitch bent van Bubba.. de grootste en breedste neger uhm.. zwart gekleurde manquote:Op donderdag 24 april 2008 13:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dus wordt je alleen verdacht op haar te hebben vermoord maar niet te hebben verkracht... Dat scheelt minstens 10 jaar![]()
sorry ik houd al op
was het mijn foute opmerkingquote:
Waarover dan? Wij willen ook slechte grappen horen/lezen. (heb ik tenminste iets te doenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:47 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik was even slechte grappen aan het maken op de werk vloer
het waren dit keer homo onvriendelijke grappen. En ik ga ze niet herhalenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarover dan? Wij willen ook slechte grappen horen/lezen. (heb ik tenminste iets te doen)
herhalen hoeft niet.. gewoon ff intikken...quote:Op donderdag 24 april 2008 13:49 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
het waren dit keer homo onvriendelijke grappen. En ik ga ze niet herhalen
Geen zinquote:Op donderdag 24 april 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het zo erg, of heb je gewoon geen zin
met of zonder waterquote:Op donderdag 24 april 2008 13:53 schreef nicomart het volgende:
Ik ben lekker aanmaaklimonade aan het drinken
quote:
Meteen door naar de tandartsquote:Op donderdag 24 april 2008 13:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]op de basis school een keer toen we dat kregen, meisje schonk haar hele glas vol en niemand zij wat in mn klas...!
Ze nam een slok en spuugte het gelijk weer uit
![]()
![]()
zo gemeen van ons...!
![]()
nee naar de juf want ze moest toch huilen toen wij haar allemaal uitlachdenquote:
Verstandige jongenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee het pure spul is alleen voor in de weekenden
Absoluut gelijk in. Je moet als mens je grenzen kennenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
je moet weten wanneer je gek kan doen..
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:05 schreef Yesse het volgende:
Is het slim om een opdracht die je eigenlijk met 3 mensen (essay) moet doen in je eentje te gaan ziten maken?
zo is dat. En ondanks dat de regering dat steeds moeilijker maakt door de grenzen open te gooien, moet je ze voor jezelf gewoon stellen die grenzen. Anders sla je door johquote:Op donderdag 24 april 2008 14:01 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Absoluut gelijk in. Je moet als mens je grenzen kennen
ik zou bijna zeggen van wel. Een essay met 3 mensen maken is verdomde lastig. Andere woordenschat, kennis en zinsbouw, kunnen er echt een zooitje van maken.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:05 schreef Yesse het volgende:
Is het slim om een opdracht die je eigenlijk met 3 mensen (essay) moet doen in je eentje te gaan ziten maken?
ligt er aan hoe groot het moet worden...?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:05 schreef Yesse het volgende:
je krijgt inderdaad een verhaal van 3 delen...quote:Op donderdag 24 april 2008 14:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen van wel. Een essay met 3 mensen maken is verdomde lastig. Andere woordenschat, kennis en zinsbouw, kunnen er echt een zooitje van maken.
De regering heeft geen oog meer voor de 'gewone man'. Ze zijn de touch met realiteit volledig kwijt natuurlijk. Als je pure aanmaaklimonade door de weeks gaat drinken is het einde zoekquote:Op donderdag 24 april 2008 14:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
zo is dat. En ondanks dat de regering dat steeds moeilijker maakt door de grenzen open te gooien, moet je ze voor jezelf gewoon stellen die grenzen. Anders sla je door joh
inderdaad, maar dan kan je het in mijn optiek eigenlijk geen essay meer noemen.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je krijgt inderdaad een verhaal van 3 delen...
Geen flauw idee. Maar ik moet het met 2 andere mensen van school doen. En aangezien ik die mensen nauwelijks ken en ik door de week gewoon werk.. Heb ik geen zin om met hen iets te gaan maken. Dan moet ik mn maandagen daar voor opgeven terwijl ik dan eigenlijk mn andere opdrachten voor die les moet maken...quote:Op donderdag 24 april 2008 14:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ligt er aan hoe groot het moet worden...?
Het is inderdaad wachten op de onrealistische methoden van de regering om bijvoorbeeld het drinken van pure aanmaaklimonade voor personen boven de 16 jaar af te schaffen. Iets wat natuurlijk ridicuul is, want waarom moeten de mensen die er wel verstandig mee om kunnen gaan, daar onder lijden?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
De regering heeft geen oog meer voor de 'gewone man'. Ze zijn de touch met realiteit volledig kwijt natuurlijk. Als je pure aanmaaklimonade door de weeks gaat drinken is het einde zoek
Dan moet het online gebeuren.. ik zeg google docs.. Kan iedereen ermee werken.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Maar ik moet het met 2 andere mensen van school doen. En aangezien ik die mensen nauwelijks ken en ik door de week gewoon werk.. Heb ik geen zin om met hen iets te gaan maken. Dan moet ik mn maandagen daar voor opgeven terwijl ik dan eigenlijk mn andere opdrachten voor die les moet maken...
Onhandig
dan is het meer gewoon een verslag dat door 3 mensen is samen gevoegd..quote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
inderdaad, maar dan kan je het in mijn optiek eigenlijk geen essay meer noemen.
Ja maar een essay online makenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dan moet het online gebeuren.. ik zeg google docs.. Kan iedereen ermee werken.
Er bestaat niet zoiets als verstandig omgaan met pure aanmaaklimonade. Het is een illusie dat je het ook recreatief kunt gebruiken. Aanmaaklimonade maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 24 april 2008 14:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het is inderdaad wachten op de onrealistische methoden van de regering om bijvoorbeeld het drinken van pure aanmaaklimonade voor personen boven de 16 jaar af te schaffen. Iets wat natuurlijk ridicuul is, want waarom moeten de mensen die er wel verstandig mee om kunnen gaan, daar onder lijden?
Dat is waar.. Je kan er natuurlijk ook een discussie van maken waarin jullie alledrie je eigen mening in kwijt kunt.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar een essay online makenJe moet het sowieso eerst eens worden met elkaar..
de vraag is: Hoe lang nog met al die chemicaliën in coca cola zeroquote:
een vriend van mij is er van aan de grond geraakt... Baan kwijt vrienden kwijt geen geld meer... En de overheid wil hem ook geen uitkering geven, doordat ze vinden dat het zn eigen schuld is doordat hij niet verstandig omging met aanmaak limonade...quote:Op donderdag 24 april 2008 14:12 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als verstandig omgaan met pure aanmaaklimonade. Het is een illusie dat je het ook recreatief kunt gebruiken. Aanmaaklimonade maakt meer kapot dan je lief is
Maar dan moet ik eerst 4 weken wachten, want dan zie ik ze pas weer. Ik dacht ik begin gewoon dan heb ik het over 4 weken misschien zelfs af...quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat is waar.. Je kan er natuurlijk ook een discussie van maken waarin jullie alledrie je eigen mening in kwijt kunt.
In before the lock!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef Bravebart het volgende:
Fipo.
Als echte kenner en liefhebber denk ik wel dat je verstandig om kan gaan met pure aanmaaklimonade. Ik vind dat het alleen je tanden kapot maakt, maar de vraag is maar hoe lief deze je zijn..quote:Op donderdag 24 april 2008 14:12 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als verstandig omgaan met pure aanmaaklimonade. Het is een illusie dat je het ook recreatief kunt gebruiken. Aanmaaklimonade maakt meer kapot dan je lief is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |