was het mijn foute opmerkingquote:
Waarover dan? Wij willen ook slechte grappen horen/lezen. (heb ik tenminste iets te doenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:47 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik was even slechte grappen aan het maken op de werk vloer
het waren dit keer homo onvriendelijke grappen. En ik ga ze niet herhalenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarover dan? Wij willen ook slechte grappen horen/lezen. (heb ik tenminste iets te doen)
herhalen hoeft niet.. gewoon ff intikken...quote:Op donderdag 24 april 2008 13:49 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
het waren dit keer homo onvriendelijke grappen. En ik ga ze niet herhalen
Geen zinquote:Op donderdag 24 april 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het zo erg, of heb je gewoon geen zin
met of zonder waterquote:Op donderdag 24 april 2008 13:53 schreef nicomart het volgende:
Ik ben lekker aanmaaklimonade aan het drinken
quote:
Meteen door naar de tandartsquote:Op donderdag 24 april 2008 13:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]op de basis school een keer toen we dat kregen, meisje schonk haar hele glas vol en niemand zij wat in mn klas...!
Ze nam een slok en spuugte het gelijk weer uit
![]()
![]()
zo gemeen van ons...!
![]()
nee naar de juf want ze moest toch huilen toen wij haar allemaal uitlachdenquote:
Verstandige jongenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee het pure spul is alleen voor in de weekenden
Absoluut gelijk in. Je moet als mens je grenzen kennenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
je moet weten wanneer je gek kan doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |