Hier rondhangen natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik wil vanavond wat gaan doen maar ik weet niet wat
Wie helpt me...
bier drinken?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Wie helpt me...
ze hebben hier geen leuke terrasjes...!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op een terrasje.. (de zon schijnt weer)
Het is nog niet warm genoeg om in de avond op een terras te kunnen zitten. Naja ik denk dat ik maar eens rond moet bellen wie er zin heeft om wat te gaan drinken...quote:Op donderdag 24 april 2008 11:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op een terrasje.. (de zon schijnt weer)
Ja maar het ging toch niet om jouquote:Op donderdag 24 april 2008 11:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ze hebben hier geen leuke terrasjes...!
Terrasverwarming FTW!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:44 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het is nog niet warm genoeg om in de avond op een terras te kunnen zitten. Naja ik denk dat ik maar eens rond moet bellen wie er zin heeft om wat te gaan drinken...
als je je verveelt helpt bier drinken altijdquote:Op donderdag 24 april 2008 11:44 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het is nog niet warm genoeg om in de avond op een terras te kunnen zitten. Naja ik denk dat ik maar eens rond moet bellen wie er zin heeft om wat te gaan drinken...
je reageerde op mijn berichtje...quote:Op donderdag 24 april 2008 11:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar het ging toch niet om jouJij hebt Zweedse dames.
Totaal nutteloos. Dan heb je het warm aan de rechterkant van je lichaam terwijl de linkerkant eraf vriest...quote:
Ik vulde je aanquote:Op donderdag 24 april 2008 11:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je je verveelt helpt bier drinken altijd
[..]
je reageerde op mijn berichtje...![]()
Zweedse dames
Je bent toch een vent!!!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Totaal nutteloos. Dan heb je het warm aan de rechterkant van je lichaam terwijl de linkerkant eraf vriest...
Dan ga je tussen 4 van die dingen zitten die aan elke kant van je lichaam staanquote:Op donderdag 24 april 2008 11:47 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Totaal nutteloos. Dan heb je het warm aan de rechterkant van je lichaam terwijl de linkerkant eraf vriest...
aaaaah! perfect! dat je precies weet waar je mij moet aanvullen!quote:
Eeeehm een lichaam vol testosteron dat ie nergens kwijt kan?quote:Op donderdag 24 april 2008 11:49 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
![]()
Want is een vent zonder een dame...
Ik doe mn bestquote:Op donderdag 24 april 2008 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaaaah! perfect! dat je precies weet waar je mij moet aanvullen!![]()
Niet alleen testosteronquote:Op donderdag 24 april 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eeeehm een lichaam vol testosteron dat ie nergens kwijt kan?
Ik twijfel of ik naar een Drum and bass party zal gaan. Eigenlijk zegt mijn verstand van niet aangezien die feestjes om 1 uur beginnen en ja, morgen weer stage. Grr. Maar ja, dansen is ook leukquote:Op donderdag 24 april 2008 11:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Wie helpt me...
Het is als een computer zonder beeldscherm. Als een auto zonder motor. Als voetbal zonder een bal. Volledig nutteloos dusquote:Op donderdag 24 april 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eeeehm een lichaam vol testosteron dat ie nergens kwijt kan?
Gewoon gaan. Over stage hoef je je morgenochtend pas druk te makenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik naar een Drum and bass party zal gaan. Eigenlijk zegt mijn verstand van niet aangezien die feestjes om 1 uur beginnen en ja, morgen weer stage. Grr. Maar ja, dansen is ook leuk
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:53 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Het is als een computer zonder beeldscherm. Als een auto zonder motor. Als voetbal zonder een bal. Volledig nutteloos dus
Haha als je er zo over denktquote:Op donderdag 24 april 2008 11:49 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
![]()
Want is een vent zonder een dame...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |