is niet zo moeilijk hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 13:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zonder liefde krijg ik hem denk ik niet omhoog.. zonder liefde denk ik geen sex.. nog nooit in die situatie geweest, maar goed...
met liefde en geen sex? Nee dat lijkt me een "no-go" inderdaadquote:Op donderdag 24 april 2008 13:16 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk ook miet, maar ik kan me voorstellen dat het gebeurt en het kan ook wel. Alleen andersom kan ik het me niet voorstellen.
godverdomme sta ik weer boven aan met zo'n kwoot...quote:
eten zonder te hoeven afwassen?quote:Op donderdag 24 april 2008 13:19 schreef muhammad_ali het volgende:
Sex zonder liefde is als... (vul maar in jongens)
Ik denk dat het andersom wel mogelijk is. Er zijn natuurlijk zelfdzame mensen bij wie seks gewoon simpelweg niet kan. En die mensen hebben ook liefdes.. Maar ik denk dat het wel moeilijker is.Voor een tijdelijke periode moet het ook mogelijk zijn. (bijvoorbeeld mensen die geen seks hebben voor het huwelijk)quote:Op donderdag 24 april 2008 13:16 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk ook miet, maar ik kan me voorstellen dat het gebeurt en het kan ook wel. Alleen andersom kan ik het me niet voorstellen.
Dat doe je toch echt zelf hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 13:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
godverdomme sta ik weer boven aan met zo'n kwoot...
Patat zonder saus?quote:Op donderdag 24 april 2008 13:19 schreef muhammad_ali het volgende:
Sex zonder liefde is als... (vul maar in jongens)
Maar dat vind ik gewoon onzinquote:Op donderdag 24 april 2008 13:20 schreef Yesse het volgende:
Voor een tijdelijke periode moet het ook mogelijk zijn. (bijvoorbeeld mensen die geen seks hebben voor het huwelijk)
het is gewoon sex, niets anders, als het met liefde gaat heb je er vaak nog voorspel bij enzo, als het gewoon pure sex is val je daarna gewoon in slaapquote:Op donderdag 24 april 2008 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, maar het lijkt me toch niet zoveel hebben als mét liefde
die is dus godverdomme kapot gegaan vanochtend hier in mijn keukenquote:
Ja maar je gaat me niet vertellen dat die mensen geen liefde voelen/hebben.. Ze trouwen wel opvallend vaker. Toch geloof ik er wel in dat het mogelijk is. Liefde zonder seks. Alleen heel moeilijk en onnodig als het niet persé moet..quote:
Als je eigenlijk je kleren weer aan wil doen en vertrekken maar te lui bentquote:Op donderdag 24 april 2008 13:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is gewoon sex, niets anders, als het met liefde gaat heb je er vaak nog voorspel bij enzo, als het gewoon pure sex is val je daarna gewoon in slaap
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die is dus godverdomme kapot gegaan vanochtend hier in mijn keuken
Die moet je ook nog inruimen enzo.. Heb je dus nog steeds de lasten vanquote:
Ik vind dat het best kan hoor. Heb ook een "vriendin" waarmee ik gewoon eens "wat leuks" doe als we allebei single zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:22 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
![]()
Eerder als je moeten wassen zonder water
Ja, dat wel. Maar het hele statement van "geen seks voor het huwelijk" isquote:Op donderdag 24 april 2008 13:23 schreef Yesse het volgende:
Toch geloof ik er wel in dat het mogelijk is. Liefde zonder seks.
quote:
Ik had helemaal geen afwasmachinequote:Op donderdag 24 april 2008 13:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die is dus godverdomme kapot gegaan vanochtend hier in mijn keuken
Als een Griek alle borden naar buiten smijten dan?quote:Op donderdag 24 april 2008 13:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die moet je ook nog inruimen enzo.. Heb je dus nog steeds de lasten van
[..]
Ik vind dat het best kan hoor. Heb ook een "vriendin" waarmee ik gewoon eens "wat leuks" doe als we allebei single zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |