Goedemorgenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:10 schreef nicomart het volgende:
goeiemorgen ik ben er ook weer.. Ik denk dat ik voor de verandering wel wat werk ga verzetten dus misschien ben ik hier niet al te vaak..
Nee het was meer. Chris Crocker in Muhammad Ali modusquote:Op donderdag 24 april 2008 09:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Muhammed Ali in Chris Crocker Modus
Goedemorgen Yessequote:
Wat hij zegtquote:Op donderdag 24 april 2008 09:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nieuwsbrief!!!!
Foto's!!!!!
Goedemorgen hoor
Hard aan het werkquote:
Shit ik had gehoopt dat jullie die zouden vergetenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nieuwsbrief!!!!
Foto's!!!!!
Goedemorgen hoor
The Worlds Greatest....... Britney Fanquote:Op donderdag 24 april 2008 09:13 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Nee het was meer. Chris Crocker in Muhammad Ali modus
Bootje herinnerde ons er ff aan, ik was het al vergetenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Shit ik had gehoopt dat jullie die zouden vergeten
Goedemorgenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Goedemorgen
Straks eerst werkoverleg, en nu tijd voor cola![]()
Iedereen zit aan de koffie (quote:Op donderdag 24 april 2008 09:15 schreef Leinonlein het volgende:
Cola?Nu al? Haha, wat een gekkie ben jij!
Hallo Leinquote:Op donderdag 24 april 2008 09:13 schreef Leinonlein het volgende:
Good morning bikkels! Zo, dat gaat een zware dag worden. Gisteren naar de pub geweest om Barça-Manch te kijken. Supergezellig, helaas geen hacer un gol (heb ik gisteren geleerd, is doelpunt in het Spaans haha)
Je hoeft je niet verplicht te voelen te doen wat deze meneren in dit topic zeggen hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 09:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Shit ik had gehoopt dat jullie die zouden vergeten
Zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:17 schreef Leinonlein het volgende:
Je hoeft je niet verplicht te voelen te doen wat deze meneren in dit topic zeggen hoor
Wantquote:Op donderdag 24 april 2008 09:18 schreef muhammad_ali het volgende:Cola zo vroeg op de ochtend kan echt niet goed zijn
De prik voel je soms een beetje, maar heb er geen last van hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 09:19 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Zoveel prik en zoveel suiker...
Haha je zou toch niet willen beweren dat cola op elk ander moment van de dag wel goed zou zijn? Lijkt me alleen zo vies smaken in de ochtend.. BRRquote:Op donderdag 24 april 2008 09:19 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Zij zijn gekquote:Op donderdag 24 april 2008 09:22 schreef Piles het volgende:
Ik probeerde gisteravond trouwens iemand uit te leggen dat we hier nogal 'close' zijn (omdat ik zei dat ik gedag ging zeggen op FOK!), en dat er ook een meet kwam. Hij verklaarde me voor gek![]()
Doe anders www.xs.toquote:Op donderdag 24 april 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:
Zo irritant.. Flickr wilt mijn fotolijstjes niet uploaden
Cola is sowieso erg slecht, maar goed dat zijn meer producten. Ik drink het eigenlijk ook wel vaakquote:Op donderdag 24 april 2008 09:19 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
smoesjes smoesjes!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:
Zo irritant.. Flickr wilt mijn fotolijstjes niet uploaden
Alles is slecht tegenwoordigquote:Op donderdag 24 april 2008 09:23 schreef PieterBas het volgende:
Cola is sowieso erg slecht, maar goed dat zijn meer producten.
Meestal is het probleem bij "probleemkinderen" (zoals de gevallen in Supernanny etc) een overdosis aan suiker. Als ze ziet wat voor eten ze op Engelse basisscholen kregen.. dat zou ik mijn kind nooit willen aan doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:21 schreef Deansensitized het volgende:
Vroeger een klasgenoot, die deed dat ook. Wij zaten om 8 uur op school in de kantine eerst aan de koffie, hij aan een blikje cola.
Druk mannetje was dat, vreemde trekjes, bakken ADHD...
Die leven gewoon puur op junkfood, dan kan het ook niet goed gaan met jequote:Op donderdag 24 april 2008 09:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meestal is het probleem bij "probleemkinderen" (zoals de gevallen in Supernanny etc) een overdosis aan suiker. Als ze ziet wat voor eten ze op Engelse basisscholen kregen.. dat zou ik mijn kind nooit willen aan doen.
Ik ben verslaafd aan cola zero...quote:Op donderdag 24 april 2008 09:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles is slecht tegenwoordig
Ik doe niet mee aan die onzin
Ik rook en drink niet, en voor de rest eet en drink ik wat ik lekker vind
Die is lekkerquote:
Ach iedereen heeft zo zijn mening over wat goed of slecht is. Ik drink bier (alleen op festivals om half tien overigens) maar half 10 cola vind ik iets te veel van het goede.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Die leven gewoon puur op junkfood, dan kan het ook niet goed gaan met je
Was met hem ook zo hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 09:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meestal is het probleem bij "probleemkinderen" (zoals de gevallen in Supernanny etc) een overdosis aan suiker. Als ze ziet wat voor eten ze op Engelse basisscholen kregen.. dat zou ik mijn kind nooit willen aan doen.
Voor jullie een verkeerd beeld van me krijgen, ik drink alleen veel cola. Voor de rest eet ik gewoon gevarieerd, en ben ik best magerquote:
Topsport is ook slecht voor je en Coldplay is slecht voor je zaad.. althans volgens het merendeel van de slowchatters hier..quote:
Dat is gewoon een feitquote:Op donderdag 24 april 2008 09:29 schreef PieterBas het volgende:
Coldplay is slecht voor je zaad..
Dat is toch allemaal niet raar of wel?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Topsport is ook slecht voor je en Coldplay is slecht voor je zaad.. althans volgens het merendeel van de slowchatters hier..
Of light nou zo veel gezonder is.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik aan gewone cola
Light-producten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |