Stel je aan manquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:08 schreef PieterBas het volgende:
Good murning...
Misschien vergeten ze 'm welquote:Op donderdag 24 april 2008 08:14 schreef Deansensitized het volgende:
Ben benieuwd wanneer we Fawkes hier vandaag gaan zien
Ben ff wat research aan het doen, dus verwacht een mindere input van mij vanochtendquote:
Als ze dan een stuk minder depressiever gaan kijken, is dat wel een feestje waardquote:Op woensdag 23 april 2008 22:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Skihut...!wij hebben hier zaterdag een Spring Party, om te vieren dat de zomer nu echt begonnen is in Zweden!
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:24 schreef Piles het volgende:
Jullie hebben er wel zin in vandaag?
Nouquote:Op donderdag 24 april 2008 08:24 schreef Piles het volgende:
Jullie hebben er wel zin in vandaag?
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:36 schreef Piles het volgende:
@Californium: Overdrijven is ook een vak hè
[..]
Je was zo stil
Mag er niet positief gedacht worden ofzoquote:Op donderdag 24 april 2008 08:40 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er gewoon zin in!!
![]()
![]()
Jij niet dan?
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee
Maar ik kon bijna niet geloven dat je er zoveel zin in had
Kom je niet vaak tegen hier
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:44 schreef Californium het volgende:
vind het super leuk en vind alles wat ik daar leer heel interressant....Ik heb wel echt een goede stageplek uitgekozen
De datingshow met Yesse waar hij niet op kon reagerenquote:Op donderdag 24 april 2008 08:47 schreef Bootje84 het volgende:
btw piet, welke actie van gisteren?
ah dacht ik al. yesse en ik hebben een gezellige pm-conversatie gehad.. ben benieuwd hoe danny het vondquote:Op donderdag 24 april 2008 08:53 schreef Piles het volgende:
[..]
De datingshow met Yesse waar hij niet op kon reageren
Heeft ze de nieuwsbrief toch maar niet rond gestuurd?quote:Op donderdag 24 april 2008 08:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ah dacht ik al. yesse en ik hebben een gezellige pm-conversatie gehad.. ben benieuwd hoe danny het vond
iig geen nieuwsbrief ontvangen.. zullen we haar ff aan haar shirt/rokje trekken om ff alsnog de nieuwsbrief te krijgen..? we willen nu natuurlijk sappige foto's ter compensatie van de dag wachten...quote:Op donderdag 24 april 2008 08:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft ze de nieuwsbrief toch maar niet rond gestuurd?
Ik heb er eigenlijk ook niet meer aangedacht
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
iig geen nieuwsbrief ontvangen.. zullen we haar ff aan haar shirt/rokje trekken om ff alsnog de nieuwsbrief te krijgen..? we willen nu natuurlijk sappige foto's ter compensatie van de dag wachten...![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 24 april 2008 09:01 schreef Bootje84 het volgende:
goed, ik ben ff naar school toe. hopelijk wel voor 12 uur terug.
toedels
Die is helemaal obsessief bezigquote:
Als je het zelf maar gelooftquote:Op donderdag 24 april 2008 09:10 schreef nicomart het volgende:
goeiemorgen ik ben er ook weer.. Ik denk dat ik voor de verandering wel wat werk ga verzetten dus misschien ben ik hier niet al te vaak..
Muhammed Ali in Chris Crocker Modusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |