quote:
Beste BN-ers seizoenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met Yvon Jaspers als de Mol.
Ik vond die van 2008 ook zeer goedquote:Op woensdag 23 april 2008 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Beste BN-ers seizoen
Eerst ff douchen![]()
Met Patrickquote:Op woensdag 23 april 2008 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond die van 2008 ook zeer goed
Zaterdag naar de skihut in Rotterdam. Foute muziek, maar voor een avond met oud-collega's weg best wel leukquote:Op woensdag 23 april 2008 21:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
something interesting going to happen tonight or the upcoming days?
Skihut...!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zaterdag naar de skihut in Rotterdam. Foute muziek, maar voor een avond met oud-collega's weg best wel leuk
in friesland?quote:
nu gaat ze NATUUUURLIJK terug lezenquote:Op woensdag 23 april 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
Zo, was ik weer.![]()
En Yesse leest niet terug in het topic. Kom ik weer goed weg
aaaah! Jouw feestje, ik dacht dat Dean een feestje hadquote:
Ik lees altijd terugquote:Op woensdag 23 april 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
Zo, was ik weer.![]()
En Yesse leest niet terug in het topic. Kom ik weer goed weg
Dat ben ik niet gewendquote:Op woensdag 23 april 2008 22:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik lees altijd terugIk zei gewoon niets..
Hihihihiquote:Op woensdag 23 april 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ben ik niet gewend![]()
Het is juist zo leuk als iemand hapt
Neequote:Op woensdag 23 april 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Je raakt me nu wel op m'n gevoelig plek
Pittige Tijden-fragmenten nou al gedownload trouwens
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:27 schreef Piles het volgende:
Ik ga nog ff gamen, moet me nog ff druk maken vandaag
Tenzij ik over mn voeten val bij het mn bed in gaan zal dat lukkenquote:Op woensdag 23 april 2008 22:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zo ik ga de kroeg in! Yesse doe je voorzichtig vanavond en ik spreek je binnenkort weer!![]()
![]()
![]()
Ik zie jou ook zo nog voorover je bed invallen doordat je over je voeten struikelt! wheheheh!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tenzij ik over mn voeten val bij het mn bed in gaan zal dat lukkenVeel plezier
![]()
kan ook niet anders dan dat dat wel eens gebeurd isquote:Op woensdag 23 april 2008 22:43 schreef Yesse het volgende:
berichtje uit mn bed, het is me gelukt! Zonder vallen..En ja het is me wel eens gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |