Moet jij wetenquote:
Welke is 2005?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben de laatste aflevering van WisdM? 2005 kijken
Die ene, met die Mol.quote:
quote:
Ja, wrijf het er nog maar eens lekker inquote:
quote:
IK BEN ER NOG!!!quote:
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog maar eens lekker in![]()
Nee hoor, heel veel plezier![]()
En we verwachten wel een kaartje hè!
Goeie vakantie!!quote:
Kunooooquote:
Of ik heb een leven.quote:
Hou een ander voor de gekquote:
Tuurlijk wel, ze zal vast goed voor je zorgenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...
Je kan me toch niet een hele week met Yesse achterlaten
Daar ben ik juist zo bang voorquote:Op woensdag 23 april 2008 21:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze zal vast goed voor je zorgen
quote:
wheheh mag je wel liegen van je mama?quote:
Hehe is toch zoquote:
Oohhhh, dan al. Dat hou ik wel volquote:Op woensdag 23 april 2008 21:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Anyway, ik ga der vandoor
Tot maandag!
Een feit is geen leugenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wheheh mag je wel liegen van je mama?
Je kan het beter zo stellen:quote:Op woensdag 23 april 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...
Je kan me toch niet een hele week met Yesse achterlaten
Doortypen danquote:Op woensdag 23 april 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
Dit topic moet nog ff beetje voller voor Yesse terugkomt, anders krijg ik haar weer op m'n dak
Das mss beter omschreven jaquote:Op woensdag 23 april 2008 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
Je kan het beter zo stellen:
Je kan Yesse toch niet alleen een hele week met ons opzadelen?
Ik gedraag me toch wel tegenwoordigquote:Op woensdag 23 april 2008 21:26 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wel, weet niet hoe het met jullie zit...
Daar vallen wij bij in het niet iigquote:Bedenk wel dat we morgen Fawkes weer terugkrijgen...
kunnen we niet zorgen dat hij nog even wat langer geblokt word?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:26 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wel, weet niet hoe het met jullie zit...
Bedenk wel dat we morgen Fawkes weer terugkrijgen...
Maak een kloon, ga in FB lopen kutten, en 'verspreek' jequote:Op woensdag 23 april 2008 21:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kunnen we niet zorgen dat hij nog even wat langer geblokt word?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |