Ik heb nog plaats voor 5, ik moet er ook al 4 voor wat vrienden mee nemenquote:
als ze in je koffer passen is het waarschijnlijk allemaal te dun en gratebalig voor mijquote:Op woensdag 23 april 2008 19:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als jij ook wat zweedse dames wilt, ik heb nog wel wat ruimte in mn koffer dus moet je snel zijn!
Wie zegt dat ik een klein koffer hebquote:Op woensdag 23 april 2008 19:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
als ze in je koffer passen is het waarschijnlijk allemaal te dun en gratebalig voor mij
Hij bedoeld natuurlijk gewoon kofferbak. Van zijn vrachtwagen.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een klein koffer hebmaar goed jij valt al af, je zoekt maar je eigen zweedse dames
oooh.. ik wou al zeggen. Er moet wel een beetje vlees aanzittenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hij bedoeld natuurlijk gewoon kofferbak. Van zijn vrachtwagen.
SCHRIK!quote:
Jij snapt 'mquote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Yesse komt uit Vlaardingen + jingle MIDNR =![]()
quote:
Uhuh, ik las het.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Yesse komt uit Vlaardingen + jingle MIDNR =![]()
Delft, leuke stadquote:
Ik zou maar gaan oppassen in de toekomst, het loopt een beetje de spuigaten uit onderhandquote:Op woensdag 23 april 2008 19:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Delft, leuke stad. Ga dan vaak stappen
Hoezo dat, ben de laatste tijd niet meer zo vaak geweest.. ik heb er weinig van gemerkt.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou maar gaan oppassen in de toekomst, het loopt een beetje de spuigaten uit onderhand
Mwa, 4 branden in een week, vandaag weer een overval op de Aldiquote:Op woensdag 23 april 2008 19:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoezo dat, ben de laatste tijd niet meer zo vaak geweest.. ik heb er weinig van gemerkt.
Ik dacht tijdens het uitgaan..quote:Op woensdag 23 april 2008 19:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, 4 branden in een week, vandaag weer een overval op de Aldi
Nee, daarin is Delft nog even suf als altijd, als het gaat om relletjesquote:
Daarom ga ik ook naar Delft, ben die relletjes wel een beetje zatquote:Op woensdag 23 april 2008 19:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, daarin is Delft nog even suf als altijd, als het gaat om relletjes
Dan zit je goed inderdaadquote:Op woensdag 23 april 2008 19:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook naar Delft, ben die relletjes wel een beetje zat
Af en toe zijn die dronken ex-corpsballen een beetje irritant.. maar goed. I can live with thatquote:Op woensdag 23 april 2008 19:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan zit je goed inderdaadVanavond misschien nog ff beestenmarktje mits ik zin heb
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Af en toe zijn die dronken ex-corpsballen een beetje irritant.. maar goed. I can live with that
Ik dacht je kijkt toch tv, dus ik ga maar even gamenquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 23 april 2008 20:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben dr vandoor, fijne avond nog iedereen![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben dr vandoor, fijne avond nog iedereen![]()
Was even een van mijn series aan het kijkenquote:
Ja maar ik kijk altijd TV op computer!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht je kijkt toch tv, dus ik ga maar even gamen
[..]
Veel plezier
Welkequote:Op woensdag 23 april 2008 20:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was even een van mijn series aan het kijken
CSI Miami, maar dat wordt ook slechter met de aflevering.. en voorspelbaar..quote:
Ohhhquote:Op woensdag 23 april 2008 20:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk altijd TV op computer!
Ik nietquote:
Ik heb mn tv vervangen door mn PCquote:Op woensdag 23 april 2008 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohhh
Ik heb mn tv gewoon naast de pc
[..]
Ik niet
Over een kwartier Peking Express
Ho isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |