Successoquote:Op woensdag 23 april 2008 17:16 schreef nicomart het volgende:
perenboom
Ik ga naar huis, misschien red ik het dan nog voor de buien aankomen
Ik afwassenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:27 schreef Yesse het volgende:
Ik ga ook maar eens naar huis![]()
![]()
![]()
Tot vanavond
Tijdens mijn stage kreeg ik 630 euro per maand exclusief onkosten, exclusief kamerhuur, en dan nog sigaretten, toegang tot feestjes diners en not wat extra dingenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:50 schreef Amokzaaier het volgende:
hoeveel krijgen jullie betaald? Bij de hovernier waar ik werk krijgen stagiairs 10 e per dag
klopt, maar ik moest dan ook kanker promoten...!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:56 schreef Deansensitized het volgende:
Maar jij was bevoorrecht Kuno
Ik krijg 250 euro per maand.
Leuk man, beetje kanker promoten!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klopt, maar ik moest dan ook kanker promoten...!
HELDquote:Op woensdag 23 april 2008 17:40 schreef Piles het volgende:
Oh, vandaar die TT
Kijk eens wat ik vond: http://piles.nl/hosting/media/Pittige_tijden.rar
58 uitspraken in audio
Oh, en het regent
Leuke plek voor een niet rokerquote:Op woensdag 23 april 2008 18:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klopt, maar ik moest dan ook kanker promoten...!
Absolutquote:Op woensdag 23 april 2008 18:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Leuke plek voor een niet roker
Net zoiets als iemand van de Blauwe Knoop stageplek bij Absolut geven ofzo
nou ja was natuurlijk een grap, ik zat gewoon op een verkoop afdeling, de commerciele afdeling voor Berlijn zat ook bij ons in het gebouw, die alle feesten in Berlijn organiseerde...quote:Op woensdag 23 april 2008 18:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Leuk man, beetje kanker promoten!
whehehe ja inderdaad hetzelfde ideequote:Op woensdag 23 april 2008 18:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Leuke plek voor een niet roker
Net zoiets als iemand van de Blauwe Knoop stageplek bij Absolut geven ofzo
in zweden wel, in Nederland vond ik het altijd wel meevallen, weet niet wat een flesje nu kost...?quote:
Absoluut.quote:
ik mocht in Berlijn wel degelijk betaald krijgen, was zelfs gewoon het normale bedrag dat stagiars kregen, 630 + 250 voor kamer huurquote:Op woensdag 23 april 2008 18:29 schreef Amokzaaier het volgende:
maar je mag als stagiair toch niet betaald krijgen? was dat zwart dan?
Neuh, mag wel hoor. Valt onder vergoedingen. Is gewoon wit.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:29 schreef Amokzaaier het volgende:
Ja mag gewoon betaald krijgen, het is geen verplichting.. en het kan gewoon wit hoor..quote:Op woensdag 23 april 2008 18:29 schreef Amokzaaier het volgende:
Hoe kom je daar nou bij? Het is alleen geen loon (zodat je niet met minimumloon e.d. zit), maar een vergoedingquote:Op woensdag 23 april 2008 18:29 schreef Amokzaaier het volgende:
ReMquote:Op woensdag 23 april 2008 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
jeuj, vandaag weer 2 topics gemist
maar goed, toch even hallo zeggen tegen iedereen
Remcoquote:Op woensdag 23 april 2008 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
jeuj, vandaag weer 2 topics gemist
maar goed, toch even hallo zeggen tegen iedereen
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Je mag als stagiaire wel betaald worden, ze hebben het je goed wijs gemaak Amokzaaier
omdat de zomer in Zweden is begonnen!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Waarom is de zomer alweer voorbij![]()
evenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat de zomer in Zweden is begonnen!Na 4 juni neem ik hem mee naar Nederland, dus nog even 6 weekjes wachten!
Wat is nou 6 week...? geloof me nou maar die tijd vliegt zo voorbij, en die regen is allemaal goed voor de boeren en tuinders!quote:
Maar mijn fiets gaat daar van roestenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat is nou 6 week...? geloof me nou maar die tijd vliegt zo voorbij, en die regen is allemaal goed voor de boeren en tuinders!
nou hier je hebt nog vrije dagen ook, dan is het nog maar 5 - 5,5 week wachten, zie je nou wel dat de tijd snel gaat?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar mijn fiets gaat daar van roestenEn ik wordt nat op weg van en naar de bushalte. Gelukkig heb ik volgende week een half weekje vrij
I KEEP IT ALL FOR MYSELF!!!!quote:
Neem die zomer maar mee van uit Zweden.. en nog een paar mooie dames er bij.. en dan kan mijn zomer helemaal niet meer stukquote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat is nou 6 week...? geloof me nou maar die tijd vliegt zo voorbij, en die regen is allemaal goed voor de boeren en tuinders!
hoeveel wou je er hebben?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Neem die zomer maar mee van uit Zweden.. en nog een paar mooie dames er bij.. en dan kan mijn zomer helemaal niet meer stuk
als jij ook wat zweedse dames wilt, ik heb nog wel wat ruimte in mn koffer dus moet je snel zijn!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:00 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, nee, stel je voor dat je eens wat aardigs doet voor de Friezen
Ik heb nog plaats voor 5, ik moet er ook al 4 voor wat vrienden mee nemenquote:
als ze in je koffer passen is het waarschijnlijk allemaal te dun en gratebalig voor mijquote:Op woensdag 23 april 2008 19:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als jij ook wat zweedse dames wilt, ik heb nog wel wat ruimte in mn koffer dus moet je snel zijn!
Wie zegt dat ik een klein koffer hebquote:Op woensdag 23 april 2008 19:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
als ze in je koffer passen is het waarschijnlijk allemaal te dun en gratebalig voor mij
Hij bedoeld natuurlijk gewoon kofferbak. Van zijn vrachtwagen.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een klein koffer hebmaar goed jij valt al af, je zoekt maar je eigen zweedse dames
oooh.. ik wou al zeggen. Er moet wel een beetje vlees aanzittenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hij bedoeld natuurlijk gewoon kofferbak. Van zijn vrachtwagen.
SCHRIK!quote:
Jij snapt 'mquote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Yesse komt uit Vlaardingen + jingle MIDNR =![]()
quote:
Uhuh, ik las het.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Yesse komt uit Vlaardingen + jingle MIDNR =![]()
Delft, leuke stadquote:
Ik zou maar gaan oppassen in de toekomst, het loopt een beetje de spuigaten uit onderhandquote:Op woensdag 23 april 2008 19:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Delft, leuke stad. Ga dan vaak stappen
Hoezo dat, ben de laatste tijd niet meer zo vaak geweest.. ik heb er weinig van gemerkt.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou maar gaan oppassen in de toekomst, het loopt een beetje de spuigaten uit onderhand
Mwa, 4 branden in een week, vandaag weer een overval op de Aldiquote:Op woensdag 23 april 2008 19:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoezo dat, ben de laatste tijd niet meer zo vaak geweest.. ik heb er weinig van gemerkt.
Ik dacht tijdens het uitgaan..quote:Op woensdag 23 april 2008 19:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, 4 branden in een week, vandaag weer een overval op de Aldi
Nee, daarin is Delft nog even suf als altijd, als het gaat om relletjesquote:
Daarom ga ik ook naar Delft, ben die relletjes wel een beetje zatquote:Op woensdag 23 april 2008 19:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, daarin is Delft nog even suf als altijd, als het gaat om relletjes
Dan zit je goed inderdaadquote:Op woensdag 23 april 2008 19:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook naar Delft, ben die relletjes wel een beetje zat
Af en toe zijn die dronken ex-corpsballen een beetje irritant.. maar goed. I can live with thatquote:Op woensdag 23 april 2008 19:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan zit je goed inderdaadVanavond misschien nog ff beestenmarktje mits ik zin heb
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Af en toe zijn die dronken ex-corpsballen een beetje irritant.. maar goed. I can live with that
Ik dacht je kijkt toch tv, dus ik ga maar even gamenquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 23 april 2008 20:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben dr vandoor, fijne avond nog iedereen![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben dr vandoor, fijne avond nog iedereen![]()
Was even een van mijn series aan het kijkenquote:
Ja maar ik kijk altijd TV op computer!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht je kijkt toch tv, dus ik ga maar even gamen
[..]
Veel plezier
Welkequote:Op woensdag 23 april 2008 20:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was even een van mijn series aan het kijken
CSI Miami, maar dat wordt ook slechter met de aflevering.. en voorspelbaar..quote:
Ohhhquote:Op woensdag 23 april 2008 20:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk altijd TV op computer!
Ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |