Het kan wel maar naar mijn mening maakt het het gemis alleen maar groter op een gegeven moment....quote:Op donderdag 24 april 2008 13:24 schreef nicomart het volgende:
Ik vind dat het best kan hoor. Heb ook een "vriendin" waarmee ik gewoon eens "wat leuks" doe als we allebei single zijn.
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:23 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Als je eigenlijk je kleren weer aan wil doen en vertrekken maar te lui bent
weet ik niet, toen ik wakker werd hing er een briefje op dat de afwasmachine kapot was en niet gebruikt mocht worden. En vanmiddag krijgen we een nieuwequote:Op donderdag 24 april 2008 13:23 schreef Yesse het volgende:
[..]En nu al het water over de vloer of minder erg?
Dunne knapperige patatjes met te veel zout mag je niet met saus eten. De rest moet met saus.. maar die kleintjes zijn daar veeeeeeeel te lekker voorquote:
mits het je eigen kamer is..quote:Op donderdag 24 april 2008 13:23 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Als je eigenlijk je kleren weer aan wil doen en vertrekken maar te lui bent
Echt zoiets wat je altijd op tv ziet maar nooit in het echtquote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als een Griek alle borden naar buiten smijten dan?(dat lijkt me trouwens zo leuk om een keer te doen
)
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen afwasmachine
Als het je eigen kamer is kun je gewoon hard gaan snurken of ruftenquote:
ja ja ja what ever [not listening mode]quote:Op donderdag 24 april 2008 13:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dunne knapperige patatjes met te veel zout mag je niet met saus eten. De rest moet met saus.. maar die kleintjes zijn daar veeeeeeeel te lekker voor
dan gaat de dame in kwestie zelf wel weg en weet je zeker dat je de volgende morgen als je wakker word met een kater je niet druk hoeft te maken over haarquote:Op donderdag 24 april 2008 13:28 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Als het je eigen kamer is kun je gewoon hard gaan snurken of ruften
Vrouw onvriendelijk is het zeker maar soms ook een goede uitwegquote:Op donderdag 24 april 2008 13:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan gaat de dame in kwestie zelf wel weg en weet je zeker dat je de volgende morgen als je wakker word met een kater je niet druk hoeft te maken over haar![]()
zo vrouw onvriendelijk dit...![]()
Inderdaad wegsmijten die dingen. Volgens mij heel goed om een goed stoom af te blazenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als een Griek alle borden naar buiten smijten dan?(dat lijkt me trouwens zo leuk om een keer te doen
)
Geen idee, nog nooit in Griekenland geweest en ik ken ook geen Griekenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:27 schreef jna het volgende:
[..]
Echt zoiets wat je altijd op tv ziet maar nooit in het echt![]()
Volgens mij doen ze het bijna nergens echt
Ik weet het, een tompoes zonder banketbakkersroomquote:Op donderdag 24 april 2008 13:19 schreef muhammad_ali het volgende:
Sex zonder liefde is als... (vul maar in jongens)
Wat doe je dan als de volgende morgen de politie op de stoep staat en ze vermoord blijkt te zijn en jij de hoofdverdachte bentquote:Op donderdag 24 april 2008 13:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dan gaat de dame in kwestie zelf wel weg en weet je zeker dat je de volgende morgen als je wakker word met een kater je niet druk hoeft te maken over haar![]()
zo vrouw onvriendelijk dit...![]()
Zoeken waar de verborgen camera zitquote:Op donderdag 24 april 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat doe je dan als de volgende morgen de politie op de stoep staat en ze vermoord blijkt te zijn en jij de hoofdverdachte bent
Ik kijk te veel films/series
Als die er niet is en ze jou DNA op haar lichaam vindenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zoeken waar de verborgen camera zit
Die vind ik wel goed iddquote:Op donderdag 24 april 2008 13:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik weet het, een tompoes zonder banketbakkersroom
nou gewoon, de deur open doenquote:Op donderdag 24 april 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat doe je dan als de volgende morgen de politie op de stoep staat en ze vermoord blijkt te zijn en jij de hoofdverdachte bent
Nou ja, dat kunnen ze altijd zien of de sex wel wederzijds was.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dus wordt je alleen verdacht op haar te hebben vermoord maar niet te hebben verkracht... Dat scheelt minstens 10 jaarquote:Op donderdag 24 april 2008 13:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja, dat kunnen ze altijd zien of de sex wel wederzijds was.
Dan moet ik maar eens een goed gesprek doen met Grissom en ondertussen natuurlijk zelf alle sporen onderzoeken en opzoek naar de echte daderquote:Op donderdag 24 april 2008 13:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als die er niet is en ze jou DNA op haar lichaam vinden
Ongeschoren en in boxer de deur open doen. Het verhaal verveeld aanhoren en er nog even bij gapen. Daarna even naar je kruis grijpen omdat het jeukt en zeggen: Nee geen idee wat er met haar gebeurd isquote:Op donderdag 24 april 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
en scheelt je ook meteen dat je niet de prison bitch bent van Bubba.. de grootste en breedste neger uhm.. zwart gekleurde manquote:Op donderdag 24 april 2008 13:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dus wordt je alleen verdacht op haar te hebben vermoord maar niet te hebben verkracht... Dat scheelt minstens 10 jaar![]()
sorry ik houd al op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |