Goeie vraag, doe dan maar Robbertquote:Op donderdag 24 april 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
Jef en Robbert
Ja het is stil hierquote:Op donderdag 24 april 2008 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
yesse, heb je me nog een beetje gemist?
ben weer terug van school btw
Ik ben niet ingewikkeld eigenlijk.. 9 van de 10 keer moet je mij niet serieus nemenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Neem ik een keer iemand serieus, moet ik dat juist niet doen
Je moet het niet zo ingewikkeld maken![]()
Hmm hoeft niet perse, mag wel.. Ik kan hem ook wel in mn FoBo zettenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie vraag, doe dan maar Robbert
Komt er nu nog een lijstje in de OP
Dan is het daar mis gegaanquote:Op donderdag 24 april 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
Ik ben niet ingewikkeld eigenlijk.. 9 van de 10 keer moet je mij niet serieus nemen
gayyyyyquote:Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
Ik heb trouwens nog een paar dvd's van Pittige Tijden
Ernstig.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
Ik zou 't stilhoudenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
Pilesjequote:
Doe dan de megablubberpowerracequote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
M'n collega's waren er anders hartstikke blij mee![]()
En het is jeugdsentiment
Zo heb ik ook nog een dvd van Dommel, en een paar van Alfred J Kwak (al is dat een ander genre)
Ja, maar die zijn niet op dvdquote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Doe dan de megablubberpowerrace
Alfredquote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
En het is jeugdsentiment
Zo heb ik ook nog een dvd van Dommel, en een paar van Alfred J Kwak (al is dat een ander genre)
Helemaal niets natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 11:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is er nou weer gay aan pittige tijden
Ik heb de dvd van seizoen 1 C.O.P.Squote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
En het is jeugdsentiment
Dat ken ik nietquote:Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik heb de dvd van seizoen 1 C.O.P.S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |