Dat maak ik zelf wel uitquote:Op donderdag 24 april 2008 10:32 schreef muhammad_ali het volgende:
Hou Yesse eens niet van haar werk af!
Daar hebben we G. Fawkes al voor. Nu kan ze rustig door werkenquote:Op donderdag 24 april 2008 10:32 schreef muhammad_ali het volgende:
Hou Yesse eens niet van haar werk af!
Ja die van mn werkquote:Op donderdag 24 april 2008 10:29 schreef Piles het volgende:
Nu opeens hard aan de nieuwsbrief bezig Yesse
G.Fawkes heeft maar een 48 uurs ban. Dus vanavond zou hij terug moeten zijn....quote:Op donderdag 24 april 2008 10:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar hebben we G. Fawkes al voor. Nu kan ze rustig door werken
Weet ik veel, je ging toch vanalles vertellenquote:Op donderdag 24 april 2008 10:39 schreef Yesse het volgende:
[..]Maar wat moet ik ooit in een nieuwsbrief zetten over mezelf
Wat ook al weerquote:Op donderdag 24 april 2008 10:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik veel, je ging toch vanalles vertellen
Ojaaa, hoe ik ben heb ik al op Fok! gegooid (onhandig e.d.) en wat ik had meegemaakt niet maar dat is niet zo boeiend want dat ging over mijn ex-vriendjesquote:Op donderdag 24 april 2008 10:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Over hoe je was en wat je allemaal meegemaakt had ofzo
Had ik al een beetje verwachtquote:Op donderdag 24 april 2008 10:52 schreef Yesse het volgende:
Ojaaa, hoe ik ben heb ik al op Fok! gegooid (onhandig e.d.) en wat ik had meegemaakt niet maar dat is niet zo boeiend want dat ging over mijn ex-vriendjes
Jij bent niet opdringerigquote:Op donderdag 24 april 2008 10:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik al een beetje verwacht
Maar als ik te opdringerig overkom moet je het zeggen hoor (als ik de reactie van nico zo lees)
van mij moet je je helemaaaal niet aantrekkenquote:Op donderdag 24 april 2008 10:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik al een beetje verwacht
Maar als ik te opdringerig overkom moet je het zeggen hoor (als ik de reactie van nico zo lees)
Gelukkigquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:01 schreef nicomart het volgende:
van mij moet je je helemaaaal niet aantrekken
Vertel eens iets dan, dan kunnen we het ergens over hebben. En niet over het weer beginnenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:01 schreef Yesse het volgende:
Het is wel erg rustig hierik ben zelfs tussendoor bezig en ik F5 nog om mn eigen berichtje te vinden
We moeten nog een leuke pittige tijden naam voor jouquote:Op donderdag 24 april 2008 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Vertel eens iets dan, dan kunnen we het ergens over hebben. En niet over het weer beginnen
Neem ik een keer iemand serieus, moet ik dat juist niet doenquote:
Goeie vraag, doe dan maar Robbertquote:Op donderdag 24 april 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
Jef en Robbert
Ja het is stil hierquote:Op donderdag 24 april 2008 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
yesse, heb je me nog een beetje gemist?
ben weer terug van school btw
Ik ben niet ingewikkeld eigenlijk.. 9 van de 10 keer moet je mij niet serieus nemenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Neem ik een keer iemand serieus, moet ik dat juist niet doen
Je moet het niet zo ingewikkeld maken![]()
Hmm hoeft niet perse, mag wel.. Ik kan hem ook wel in mn FoBo zettenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie vraag, doe dan maar Robbert
Komt er nu nog een lijstje in de OP
Dan is het daar mis gegaanquote:Op donderdag 24 april 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
Ik ben niet ingewikkeld eigenlijk.. 9 van de 10 keer moet je mij niet serieus nemen
gayyyyyquote:Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
Ik heb trouwens nog een paar dvd's van Pittige Tijden
Ernstig.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
Ik zou 't stilhoudenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
Pilesjequote:
Doe dan de megablubberpowerracequote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
M'n collega's waren er anders hartstikke blij mee![]()
En het is jeugdsentiment
Zo heb ik ook nog een dvd van Dommel, en een paar van Alfred J Kwak (al is dat een ander genre)
Ja, maar die zijn niet op dvdquote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Doe dan de megablubberpowerrace
Alfredquote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
En het is jeugdsentiment
Zo heb ik ook nog een dvd van Dommel, en een paar van Alfred J Kwak (al is dat een ander genre)
Helemaal niets natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 11:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is er nou weer gay aan pittige tijden
Ik heb de dvd van seizoen 1 C.O.P.Squote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
En het is jeugdsentiment
Dat ken ik nietquote:Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik heb de dvd van seizoen 1 C.O.P.S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |