Hmm hoeft niet perse, mag wel.. Ik kan hem ook wel in mn FoBo zettenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie vraag, doe dan maar Robbert
Komt er nu nog een lijstje in de OP
Dan is het daar mis gegaanquote:Op donderdag 24 april 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
Ik ben niet ingewikkeld eigenlijk.. 9 van de 10 keer moet je mij niet serieus nemen
gayyyyyquote:Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
Ik heb trouwens nog een paar dvd's van Pittige Tijden
Ernstig.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
Ik zou 't stilhoudenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:08 schreef Piles het volgende:
Pilesjequote:
Doe dan de megablubberpowerracequote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
M'n collega's waren er anders hartstikke blij mee![]()
En het is jeugdsentiment
Zo heb ik ook nog een dvd van Dommel, en een paar van Alfred J Kwak (al is dat een ander genre)
Ja, maar die zijn niet op dvdquote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Doe dan de megablubberpowerrace
Alfredquote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
En het is jeugdsentiment
Zo heb ik ook nog een dvd van Dommel, en een paar van Alfred J Kwak (al is dat een ander genre)
Helemaal niets natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2008 11:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is er nou weer gay aan pittige tijden
Ik heb de dvd van seizoen 1 C.O.P.Squote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
En het is jeugdsentiment
Dat ken ik nietquote:Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik heb de dvd van seizoen 1 C.O.P.S
It's crime fighting time!!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:26 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik heb de dvd van seizoen 1 C.O.P.S
ben net wakker... lig nog in bed...quote:Op donderdag 24 april 2008 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu nog of nu al?
Of gewoon de hele dag
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben net wakker... lig nog in bed...
quote:Ontplofte drollen in warenhuis
AMSTERDAM - In de Amerikaanse stad Salt Lake City is deze week een magnetron vol uitwerpselen ontploft.
Inertia Stock
Tieners hadden in een warenhuis de uitwerpselen in een magnetron geplaatst, de timer op tien minuten gezet en hebben zich toen uit de voeten gemaakt. Dat meldt de Belgische krant Het Laatste Nieuws.
Een deel van het warenhuis raakte bedolven onder de uitwerpselen. Na bestudering van de bewakingscamera werden de drie tieners herkend, waarna ze al snel werden opgepakt.
De vandalen draaien op voor de schade, die ruim tweeduizend euro bedraagt. De winkel kon na enkele uren schoonmaakwerk weer geopend worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |