quote:Op donderdag 24 april 2008 14:05 schreef Yesse het volgende:
Is het slim om een opdracht die je eigenlijk met 3 mensen (essay) moet doen in je eentje te gaan ziten maken?
zo is dat. En ondanks dat de regering dat steeds moeilijker maakt door de grenzen open te gooien, moet je ze voor jezelf gewoon stellen die grenzen. Anders sla je door johquote:Op donderdag 24 april 2008 14:01 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Absoluut gelijk in. Je moet als mens je grenzen kennen
ik zou bijna zeggen van wel. Een essay met 3 mensen maken is verdomde lastig. Andere woordenschat, kennis en zinsbouw, kunnen er echt een zooitje van maken.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:05 schreef Yesse het volgende:
Is het slim om een opdracht die je eigenlijk met 3 mensen (essay) moet doen in je eentje te gaan ziten maken?
ligt er aan hoe groot het moet worden...?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:05 schreef Yesse het volgende:
je krijgt inderdaad een verhaal van 3 delen...quote:Op donderdag 24 april 2008 14:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen van wel. Een essay met 3 mensen maken is verdomde lastig. Andere woordenschat, kennis en zinsbouw, kunnen er echt een zooitje van maken.
De regering heeft geen oog meer voor de 'gewone man'. Ze zijn de touch met realiteit volledig kwijt natuurlijk. Als je pure aanmaaklimonade door de weeks gaat drinken is het einde zoekquote:Op donderdag 24 april 2008 14:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
zo is dat. En ondanks dat de regering dat steeds moeilijker maakt door de grenzen open te gooien, moet je ze voor jezelf gewoon stellen die grenzen. Anders sla je door joh
inderdaad, maar dan kan je het in mijn optiek eigenlijk geen essay meer noemen.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je krijgt inderdaad een verhaal van 3 delen...
Geen flauw idee. Maar ik moet het met 2 andere mensen van school doen. En aangezien ik die mensen nauwelijks ken en ik door de week gewoon werk.. Heb ik geen zin om met hen iets te gaan maken. Dan moet ik mn maandagen daar voor opgeven terwijl ik dan eigenlijk mn andere opdrachten voor die les moet maken...quote:Op donderdag 24 april 2008 14:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ligt er aan hoe groot het moet worden...?
Het is inderdaad wachten op de onrealistische methoden van de regering om bijvoorbeeld het drinken van pure aanmaaklimonade voor personen boven de 16 jaar af te schaffen. Iets wat natuurlijk ridicuul is, want waarom moeten de mensen die er wel verstandig mee om kunnen gaan, daar onder lijden?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
De regering heeft geen oog meer voor de 'gewone man'. Ze zijn de touch met realiteit volledig kwijt natuurlijk. Als je pure aanmaaklimonade door de weeks gaat drinken is het einde zoek
Dan moet het online gebeuren.. ik zeg google docs.. Kan iedereen ermee werken.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Maar ik moet het met 2 andere mensen van school doen. En aangezien ik die mensen nauwelijks ken en ik door de week gewoon werk.. Heb ik geen zin om met hen iets te gaan maken. Dan moet ik mn maandagen daar voor opgeven terwijl ik dan eigenlijk mn andere opdrachten voor die les moet maken...
Onhandig
dan is het meer gewoon een verslag dat door 3 mensen is samen gevoegd..quote:Op donderdag 24 april 2008 14:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
inderdaad, maar dan kan je het in mijn optiek eigenlijk geen essay meer noemen.
Ja maar een essay online makenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dan moet het online gebeuren.. ik zeg google docs.. Kan iedereen ermee werken.
Er bestaat niet zoiets als verstandig omgaan met pure aanmaaklimonade. Het is een illusie dat je het ook recreatief kunt gebruiken. Aanmaaklimonade maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 24 april 2008 14:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het is inderdaad wachten op de onrealistische methoden van de regering om bijvoorbeeld het drinken van pure aanmaaklimonade voor personen boven de 16 jaar af te schaffen. Iets wat natuurlijk ridicuul is, want waarom moeten de mensen die er wel verstandig mee om kunnen gaan, daar onder lijden?
Dat is waar.. Je kan er natuurlijk ook een discussie van maken waarin jullie alledrie je eigen mening in kwijt kunt.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar een essay online makenJe moet het sowieso eerst eens worden met elkaar..
de vraag is: Hoe lang nog met al die chemicaliën in coca cola zeroquote:
een vriend van mij is er van aan de grond geraakt... Baan kwijt vrienden kwijt geen geld meer... En de overheid wil hem ook geen uitkering geven, doordat ze vinden dat het zn eigen schuld is doordat hij niet verstandig omging met aanmaak limonade...quote:Op donderdag 24 april 2008 14:12 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als verstandig omgaan met pure aanmaaklimonade. Het is een illusie dat je het ook recreatief kunt gebruiken. Aanmaaklimonade maakt meer kapot dan je lief is
Maar dan moet ik eerst 4 weken wachten, want dan zie ik ze pas weer. Ik dacht ik begin gewoon dan heb ik het over 4 weken misschien zelfs af...quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat is waar.. Je kan er natuurlijk ook een discussie van maken waarin jullie alledrie je eigen mening in kwijt kunt.
In before the lock!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:14 schreef Bravebart het volgende:
Fipo.
Als echte kenner en liefhebber denk ik wel dat je verstandig om kan gaan met pure aanmaaklimonade. Ik vind dat het alleen je tanden kapot maakt, maar de vraag is maar hoe lief deze je zijn..quote:Op donderdag 24 april 2008 14:12 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als verstandig omgaan met pure aanmaaklimonade. Het is een illusie dat je het ook recreatief kunt gebruiken. Aanmaaklimonade maakt meer kapot dan je lief is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |