U zeiquote:
quote:
Die van mememeemememem muhquote:
Speciale topicsquote:
Eerst nog maar even naar de 900quote:Op maandag 21 april 2008 21:34 schreef DaMart het volgende:
Wat een Muckers in deel 799.
Maar nu deel 800.
Op naar de 1.000.
Die zal nu wel snel komen jaquote:Op maandag 21 april 2008 21:34 schreef DaMart het volgende:
Wat een Muckers in deel 799.
Maar nu deel 800.
Op naar de 1.000.
Slaap zequote:
Goedzo. Grote jongenquote:
Hihi...quote:
Zing een liedje vooor mijn alleen!quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 21:58 schreef MPG het volgende:
Zing een liedje vooor mijn alleen!
quote:
quote:Tot nader order, wellicht permanent, is het pm-systeem uitgeschakeld. Als twee users mij persoonlijk én mijn gezin op dermate wijze zwart wensen te maken en honderden mensen daarin mee gaan, omdat ze het belangrijker vinden mij en m'n gezin volledig met de grond gelijk te moeten maken en lastig moeten vallen via mail, pm, telefoon etc vanwege het feit dat ik pm's heb gelezen van users die FOK! aan het bedonderen waren (waarvan één al voor de tweede keer, misbruikte in zijn crewtijd databaserechten om privégegevens te achterhalen EN door te spelen) en niet kijken naar het feit dat ik slechts FOK! wilde beschermen dan is het PM-systeem kennelijk geen zinvolle aanvulling. Ik vertik het om een pm-systeem te hebben waarin users FOK! maar menen onder mijn reet vandaan te moeten kunnen stelen zonder dat ik er iets tegen zou mogen of kunnen doen.
Bedankjes kun je bij JeRa en Skinkie kwijt (of bij een van de anderen die blijkbaar in hun complot zitten).
Danny
quote:
Jammer alleen dat het halve publiek al buiten was toen hij zelf afscheid wilde nemenquote:Op maandag 21 april 2008 22:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Check al die mensen sfeer maken buiten het voetbal om.
Nu moeten Muck en ik maar hier klef gaan zitten doenquote:
Godverquote:
cross!quote:Op maandag 21 april 2008 22:09 schreef crossover het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeej 800
Hoe is het met de koffiedrinkers?
Goed! Ik heb net tentamenperiode achter de rug. Vandaag laatste presenatie van een rapport, en al een 8 terug gehadquote:
Crosssssssssquote:Op maandag 21 april 2008 22:09 schreef crossover het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeej 800
pollyquote:Op maandag 21 april 2008 22:09 schreef crossover het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeej 800
Crossquote:Op maandag 21 april 2008 22:09 schreef crossover het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeej 800
Nee.quote:Op maandag 21 april 2008 22:23 schreef Muck het volgende:
drinkt een van jullie groene thee toevallig?
Een keer per ongeluk op het werk genomenquote:Op maandag 21 april 2008 22:23 schreef Muck het volgende:
Mooiquote:
Zijn jullie nog gelukkig?quote:
Papierquote:
Vandaag toevallig niet, maar als het buiten 30 graden is.....quote:Op maandag 21 april 2008 22:23 schreef Muck het volgende:
Jazekerquote:Op maandag 21 april 2008 22:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Zijn jullie nog gelukkig?
ze is gek ;oquote:
jechquote:Op maandag 21 april 2008 22:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een keer per ongeluk op het werk genomen
jaquote:
heb je een glazen theepot?quote:Op maandag 21 april 2008 22:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vandaag toevallig niet, maar als het buiten 30 graden is.....![]()
Hoezo? Heb je een vrachtwagen met thee gevonden?
dan drink ik geen theequote:Op maandag 21 april 2008 22:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vandaag toevallig niet, maar als het buiten 30 graden is.....![]()
Verpatsen!quote:Hoezo? Heb je een vrachtwagen met thee gevonden?
I'm tryingquote:Op maandag 21 april 2008 22:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
dan drink ik geen thee
[..]
Verpatsen!
Euhhhhhh......quote:
als je er een hebt (2,75 bij de hema, prima potje /reclame) PM mail me dan eensquote:Op maandag 21 april 2008 22:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Euhhhhhh......![]()
Nog niet.
Ik mis de oude KSCquote:
MPG en ik zijn er bijna altijdquote:Op maandag 21 april 2008 22:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik mis de oude KSC
Ik kom alleen nog af en toe langs als de 'oude garde' er is
*presentquote:Op maandag 21 april 2008 22:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik mis de oude KSC
quote:Op maandag 21 april 2008 22:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik mis de oude KSC
quote:
Checkquote:Op maandag 21 april 2008 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
als je er een hebt (2,75 bij de hema, prima potje /reclame) PM mail me dan eens
Ik ben met een carrière bezigquote:Op maandag 21 april 2008 22:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik mis de oude KSC
Ook belangrijkquote:Op maandag 21 april 2008 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Check![]()
[..]
Ik ben met een carrière bezig
Slaap lekkerquote:
Welnee, ik loop uitquote:
Lekker, mooi weer om rond te rijdenquote:Op dinsdag 22 april 2008 06:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Dagje rond rijden in Nijmegen, het werk van gasmonteurs bestuderen.
Lekker buitenquote:Op dinsdag 22 april 2008 06:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Dagje rond rijden in Nijmegen, het werk van gasmonteurs bestuderen.
jij ook papierversnipperaar, doe niks wat wij ook niet zouden doenquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Veel plezier vandaag iedereen![]()
Dolletjesquote:Op dinsdag 22 april 2008 07:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Veel plezier vandaag iedereen![]()
Oeh dan krijg je zo'n pasje. Tof.quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:24 schreef BrandX het volgende:
tja. moet zo even rijbewijs vernieuwen, dus bijtijds op pad
ja ben benieuwd. wel fijn, want dan kan ik weer een kleinere porto nemen. Die ik nu heb is redelijk aan de maat zodat mijn rijbewijs er in kan zonder al te veel schade oplopen. Nu past hij er precies in.quote:
Ik heb meteen een pasje gehaald, nu geloven ze tenminste in het buitenland dat het een echt rijbewijs is, dat roze frotje was ook hopeloos veroudert.quote:
Shoppen is immer goed.quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:31 schreef BrandX het volgende:
ja ben benieuwd. wel fijn, want dan kan ik weer een kleinere porto nemen. Die ik nu heb is redelijk aan de maat zodat mijn rijbewijs er in kan zonder al te veel schade oplopen. Nu past hij er precies in.
Dus van de week shoppen voor een betere porto!
Nou ik vind het nogal duur om even tussendoor een nieuw rijbewijs te halen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:36 schreef Stone2211 het volgende:
Ik heb meteen een pasje gehaald, nu geloven ze tenminste in het buitenland dat het een echt rijbewijs is, dat roze frotje was ook hopeloos veroudert.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:21 schreef Piles het volgende:
Mogen mijn stats ook in de OP, heb ze natuurlijk niet voor niks gemaakt
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=3
Nais!quote:Op dinsdag 22 april 200808:21 schreef Piles het volgende:
Mogen mijn stats ook in de OP, heb ze natuurlijk niet voor niks gemaakt [afbeelding]
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=3 [afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 april 200808:50 schreef Pheno het volgende:
Stats [afbeelding]
jj en 14k aan smileyposts [afbeelding]
Minimaal 3 regels vol met alleen smileys. Oh, ik vergeet de uitroeptekensquote:
quote:Op dinsdag 22 april 200809:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Minimaal 3 regels vol met alleen smileys. Oh, ik vergeet de uitroeptekens [afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 april 200809:08 schreef Pheno het volgende:
Oh gelukkig, de dagtop whatever weg. Alle MED users nu natuurlijk huilen [afbeelding]
Ja hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:21 schreef Piles het volgende:
Mogen mijn stats ook in de OP, heb ze natuurlijk niet voor niks gemaakt
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=3
Correct gezienquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:24 schreef BrandX het volgende:
[..]is vast geen probleem! onze koffiemod-annex wikimaster MPG moet nog online komen vandaag, die regelt het vast
Nog bedankt!![]()
je moet toch ietsquote:Op dinsdag 22 april 200809:29 schreef MPG het volgende:
Als doekje voor het bloeden: top500 noteringen KSC
#27 buzzer 74572
#38 Pheno 67816
#49 Sebasser 63418
#51 indahnesia.com 62863
#56 marcb1974 61901
#58 Dark_Angelus 61486
#66 Surveillance-Fiets 58285
#96 Houniet 51623
#123 Sjowhan 46654
#131 Tha_Erik 45086
#136 Kuukske 44482
#175 eer-ik 39347
#273 Frutsel 32213
#319 PeZu 29985
#343 Muck 28524
#348 OA 28394
#358 MPG 27832
#360 DaMart 27764
#361 Papierversnipperaar 27736
Elke dag eruit pikkenquote:Op dinsdag 22 april 200809:29 schreef MPG het volgende:
Als doekje voor het bloeden: top500 noteringen KSC
#27 buzzer 74572
#38 Pheno 67816
#49 Sebasser 63418
#51 indahnesia.com 62863
#56 marcb1974 61901
#58 Dark_Angelus 61486
#66 Surveillance-Fiets 58285
#96 Houniet 51623
#123 Sjowhan 46654
#131 Tha_Erik 45086
#136 Kuukske 44482
#175 eer-ik 39347
#273 Frutsel 32213
#319 PeZu 29985
#343 Muck 28524
#348 OA 28394
#358 MPG 27832
#360 DaMart 27764
#361 Papierversnipperaar 27736
PM gatequote:Op dinsdag 22 april 2008 09:19 schreef MPG het volgende:
In verband met PM-gate ook vandaag geen stats
Verbrandenquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, weer een mooie verzameling postzegels binnen
Ik ben het wel van plan, alleen ontbreekt de tijd een beetje op het momentquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, en dan zelf statistieken gaan maken
nah, dat doen we maar nietquote:
uh uh... je weet wat de gevolgen zijn hequote:Op dinsdag 22 april 200809:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben het wel van plan, alleen ontbreekt de tijd een beetje op het moment [afbeelding]
Ik ga het niet FOK!-breed doen iig. Voor je het weet denken ze dat je een mirror maaktquote:Op dinsdag 22 april 2008 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
uh uh... je weet wat de gevolgen zijn he
Dus wtf is het probleem met die users nu eigenlijk?quote:In tegenstelling tot andere subsites wordt het PM-systeem niet gemodereerd.
Berichten in de database worden gecodeerd opgeslagen. Administrators hebben geen direct toegang tot andermans berichten. Zij kunnen niet via de database meelezen. Zij kunnen ook geen zoekacties uitvoeren op berichten.
Misbruik van het systeem wordt echter niet getolereerd.
Op basis van klachten of vermoedens van misbruik kan en mag FOK! besluiten je de toegang tot het systeem te ontzeggen.
Admins kunnen op basis van (vermoedens van) misbruik van FOK! of haar systemen, danwel vermoeden van overtreding van de policy of Nederlandse wet, danwel het creëren van overmatige overlast besluiten je berichten in te zien, teneinde mogelijk misbruik van onze systemen vast te stellen.
Houd er dus rekening mee dat een admin je berichten zou kunnen zien.
"voor eigen gebruik"... whehe...quote:Op dinsdag 22 april 200810:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga het niet FOK!-breed doen iig. Voor je het weet denken ze dat je een mirror maakt [afbeelding]
klagen om het klagen slechts..quote:Op dinsdag 22 april 200810:43 schreef Pheno het volgende:
Ik lees dit in mijn pm-omgeving
[..]
Dus wtf is het probleem met die users nu eigenlijk?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:24 schreef speciwacy het volgende:
Wat is dit voor verstopt hoekje van fok
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:24 schreef speciwacy het volgende:
nu kunnen wel sluitenquote:Op dinsdag 22 april 200812:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Shit hij heeft ons gevonden !!!!!!!11
Alleen vertopt voor Stevie Wonderquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:24 schreef speciwacy het volgende:
Tokanas?quote:
Hier schijnt de zon nog steeds hoorquote:Op dinsdag 22 april 200813:33 schreef Pheno het volgende:
Zo, genoeg flauwiteit, geef nu die zon terug.
Hier nietquote:
quote:
Ga maar gewoon werken, dan heb je er ook geen last vanquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:54 schreef Pheno het volgende:
Voor even dan, ik zit maar binnen. Kuthoeren zijn het, allemaal!
Maar dan moet je wel snelwegen vol incapabele automobilisten trotserenquote:
Hallo Martquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:34 schreef DaMart het volgende:
Ik had nog geen hallo gezegd vandaag, geloof ik.
Dus bij dezen: hallo.
Hallo MPG. Ik kan je meedelen dat het eventuele voortzetten van goedemorgenposts weer in beraad heb, al dan niet in een iets gewijzigde vorm. Wanneer ik 's ochtends (en ook op dit uur van de dag) echter slechts in beperkte mate wakker en scherp ben, en ik tijd heb besteed aan werk, wordt het wat lastiger om nog een serieuze goedemorgenpost te fabriceren.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Hallo Mart
Bij deze wil ik jou, ondanks dat het vanwege het tijdstip vreemd overkomt, toch een hele goede morgen toewensen. Ik hoop dat deze wens jou ertoe aanzet het posten van goedemorgenposts van aloude kwaliteit weer in overweging te nemen. Mocht dit niet het geval zijn, hoor ik graag wat jou er wel toe kan bewegen deze gewoonte weer op te pakken.
Hadden ze de huur niet op tijd betaald ?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:44 schreef indahnesia.com het volgende:
uitgegeten.. al langer trouwens en een nest muizen het huis uit gezet. Drie kinders en moeder erbij.
verstoptquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:24 schreef speciwacy het volgende:
Hallo.quote:
onder andere ja.. en mevrouw meende het nodig te vinden naar buiten te lopen als ik tv lag te kijken. Dat waardeer ik niet. Oprotten dus.quote:Op dinsdag 22 april 200814:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hadden ze de huur niet op tijd betaald ?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo MPG. Ik kan je meedelen dat het eventuele voortzetten van goedemorgenposts weer in beraad heb, al dan niet in een iets gewijzigde vorm. Wanneer ik 's ochtends (en ook op dit uur van de dag) echter slechts in beperkte mate wakker en scherp ben, en ik tijd heb besteed aan werk, wordt het wat lastiger om nog een serieuze goedemorgenpost te fabriceren.
quote:
quote:
moah, volgens mij snap ik het welquote:Op dinsdag 22 april 200815:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het zijn mn gedachten ongeedit... alleen voor een buitenstaander een beetje moeilijk te begrijpen. denk ik. [afbeelding]
Hart luchten is ok.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoi ben een beetje afwezig vandaag... gewoon... voel me raar,
enigzins heb ik een vriend opgegeven omdat hij teveel tijd aan mij besteed, dagelijks komt hij op bezoek.
ik vond het eng worden, maar nu heb ik hem maanden niet gezien, komt hij dood vrolijk weer op bezoek, zo van er is niks gebeurd, heb hem de deur gewezen.
ik ken hem nu al 1,5 jaar en mn vriendin nu 5 maanden, het probleem is ook dat hij een beetje achterlijk is, doet wat hij wil en laat niks in zijn wegstaan. Hij wil dat ik mn vriendin opgeef omdat mn vriendin hem wegwil omdat hij achterlijk is, en mn vriendin denegreert /beledigt.
ik heb hem nu uit mn leven, maar het voelt raar. ik weet niet hoe het voelt... ik voel me een marionet? mss omdat het van mn vriendin moest? Maar van binnen weet ik dat hij mn leven "vergiftigt" met zijn stomp zichtige ideeen. en zijn "dromen" die alleen maar nog dommer zijn.![]()
dit moest even van mn hart.
dankje het moest er even weg... anders weet ik het ook ff niet... hoe het verder ermee gaat...quote:
wat voor operatie ?, als het een levens reddende was dan kan ik het begrijpenquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:54 schreef Pheno het volgende:
Ik baal er al van dat ik nu niet veel meer kan doen, tof zo'n operatie. Ze mochten er wel even bij zeggen dat je er gehandicapt uit kan komen.
Ach, een geperforeerde darm. Waar ze nog zoeiden dat ik in twee weken weer normaal zou functioneren. Het is nu een half jaar geledenquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat voor operatie ?, als het een levens reddende was dan kan ik het begrijpen, een normale vind ik kut als ze dat van te voren niet kunnen inschatten, je praat namelijk wel over iemands leven.
Je was aan de racekak en kon de wc niet op tijd halen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Thuis, moe en licht gebruind
Oh, Mika, dan klik ik niet. Die gast draagt mij iets te strakke onderbroeken. Dat is te horen....quote:
dat had ik een klein beetje van mee gekregen, hopelijk loopt het goed afquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, een geperforeerde darm. Waar ze nog zeiden dat ik in twee weken weer normaal zou functioneren. Het is nu een half jaar geleden. En ze snappen er niets van. Medici
Nou ja, ze willen me niet meer zien, dus dat is wel tof.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat had ik een klein beetje van mee gekregen, hopelijk loopt het goed af
ik vind het wel humor, stel van die pubers die dit gefabriceert hebben op een mietenliedjequote:Op dinsdag 22 april 2008 16:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
krijg er de bibbers van.... zo eng vind ik ze
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, Mika, dan klik ik niet. Die gast draagt mij iets te strakke onderbroeken. Dat is te horen....
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik vind het wel humor, stel van die pubers die dit gefabriceert hebben op een mietenliedje
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:24 schreef BrandX het volgende:
ohw, want het is namelijk niet de officiele clip bij het nummer
Ik verkeerde in de luxe positie om al wandelend in de zon geld te verdienen door te kijken naar hoe andere mensen werkten.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je was aan de racekak en kon de wc niet op tijd halen?
je verkoopt gebakken lucht?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik verkeerde in de luxe positie om al wandelend in de zon geld te verdienen door te kijken naar hoe andere mensen werkten.
Er zijn meerdere manieren om problemen op te lossen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ze willen me niet meer zien, dus dat is wel tof.
Als ik het recept geperfectioneerd heb.quote:
"There is no spoon"quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn meerdere manieren om problemen op te lossen.
"There is no patient"quote:
"There is no appendix"quote:
De dag van de arbeidquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:46 schreef Pheno het volgende:
Shit, nu moet ik 1 mei thuisblijven.
De dag dat er iets met mijn favo game gaat gebeuren. Can't wait.quote:
quote:
Pic'squote:Op dinsdag 22 april 2008 17:13 schreef JortK het volgende:
Ik heb trouwens lieve konijntjes voor me huis
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:05 schreef Pheno het volgende:
Van dode konijntjes die niet meer wiebelen.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:05 schreef Pheno het volgende:
Van dode konijntjes die niet meer wiebelen.
welk spel?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
De dag dat er iets met mijn favo game gaat gebeuren. Can't wait.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
word ik ontzettend op gewonden van.
quote:
Studiequote:Op dinsdag 22 april 2008 18:36 schreef Houniet het volgende:
Toppertje! Ef bakkie doen en dan aan de studie.
Ik wil later rijk worden ménquote:
So?Alsof ik uni heb gedaan?quote:
zolang ze niet bijten.quote:
Als je niet elke keer op je rekening hoeft te kijken of je wel genoeg geld hebt om je uitgaven te doen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Wanneer ben je rijk he, das de vraag
[..]
Precies.quote:Blaffende honden bijten niet wou je zeggen?
Nee dat wist ik ook welquote:
Ik ga het nog wel doen. Maar niet voor het geld.quote:
Ik ga HBO doen bij mijn nieuwe baasquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga het nog wel doen. Maar niet voor het geld.
Ik lig er krom voorquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga HBO doen bij mijn nieuwe baas
En op zijn kosten![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik lig er krom voor. Dus goed bezig JortK
.
Precies. Ik ga eerst twee technische trajecten in (van ieder 8000 euro) om daarna nog eens die master te halen. Ka-tching voor de baas.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga HBO doen bij mijn nieuwe baas
En op zijn kosten![]()
Je doet iets verkeerd. Ik heb HBO gedaan, daarna cashenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik lig er krom voor. Dus goed bezig JortK
.
Zo herkenbaar Phquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je doet iets verkeerd. Ik heb HBO gedaan, daarna cashenDe rest van die studies betaalt de baas maar
Rot dat ik in 6 jaar tijd al 50k aan studies opgemaakt heb
Veel plezierquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even wandelen, tot over een uur of wat
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je niet elke keer op je rekening hoeft te kijken of je wel genoeg geld hebt om je uitgaven te doen.
Zo, op naar een ander doel in het leven. Aan geld heb je zo weinig als je dood bent, dan wordt er alleen maar over geruzieed.quote:
Ik studeer nogquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je doet iets verkeerd. Ik heb HBO gedaan, daarna cashenDe rest van die studies betaalt de baas maar
Rot dat ik in 6 jaar tijd al 50k aan studies opgemaakt heb
Schiet toch eens op joh! Ipv te modden moet je efkes snel er door heen gaanquote:
Slaap lekkerquote:
En, wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:08 schreef DaMart het volgende:
Zo, de DVD van The Simpsons Movie ook bekeken. Dan ga ik nu wat engs doen: op tijd slapen![]()
.
oklaterquote:
Tsssssskquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een kut TT
Uit m'n hoofd ben ik er in augustus vorig jaar heen geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:31 schreef ScarFace- het volgende:
The Simpsons Movie is al een tijdje uit he mensen
Weet ze ook wel, ik vind wel dat ze lief reageertquote:Op woensdag 23 april 2008 01:21 schreef Sander170 het volgende:
BrandX het was maar een spelletje lieve schat.![]()
Wist ik ook wel, ik regeer ook lief terug.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Weet ze ook wel, ik vind wel dat ze lief reageert
quote:Op woensdag 23 april 2008 01:21 schreef Sander170 het volgende:
BrandX het was maar een spelletje lieve schat.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 01:43 schreef Sander170 het volgende:
Liefde moet van twee kanten komen hé...
Oke, nou toch bedankt voor je uitleg achteraf, vind ik prima.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
De uitgebreide sluitpost was vooral ook voor diegenen daar die wellicht niet weten van deze SC. Voor jou had het niet zo uitgebreid gehoeven, maar met deze was de sluiting voor hun ook duidelijk
quote:Op woensdag 23 april 2008 01:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hey, ben blij je weer te ontmoeten hier.![]()
Weet ik jongenquote:Op woensdag 23 april 2008 01:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wist ik ook wel, ik regeer ook lief terug.
Nu ik het twee drie keer gelezen heb, denk ik een idee te hebben. En omdat ik het niet in een keer snap, blijkt het tijd te zien voor het baasje om lekker de mand in te duiken!quote:Op woensdag 23 april 2008 01:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben nog veel te laat op
begin net weer met werken aan mijn scriptie.
Tis wel geil, keb een meetinstrument bedacht waarmee proactief op stagnaties in het operationeel proces ingespeeld kan worden![]()
wschlijk hebben jullie geen flauwe notie waar ik het over heb![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 01:48 schreef Sander170 het volgende:
Maakt niet uit > > > Ik hou van jullie allemaaal.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 01:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nu ik het twee drie keer gelezen heb, denk ik een idee te hebben. En omdat ik het niet in een keer snap, blijkt het tijd te zien voor het baasje om lekker de mand in te duiken!
Slaap lekker BXen Sander
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |