Tokanas?quote:
Hier schijnt de zon nog steeds hoorquote:Op dinsdag 22 april 200813:33 schreef Pheno het volgende:
Zo, genoeg flauwiteit, geef nu die zon terug.
Hier nietquote:
quote:
Ga maar gewoon werken, dan heb je er ook geen last vanquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:54 schreef Pheno het volgende:
Voor even dan, ik zit maar binnen. Kuthoeren zijn het, allemaal!
Maar dan moet je wel snelwegen vol incapabele automobilisten trotserenquote:
Hallo Martquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:34 schreef DaMart het volgende:
Ik had nog geen hallo gezegd vandaag, geloof ik.
Dus bij dezen: hallo.
Hallo MPG. Ik kan je meedelen dat het eventuele voortzetten van goedemorgenposts weer in beraad heb, al dan niet in een iets gewijzigde vorm. Wanneer ik 's ochtends (en ook op dit uur van de dag) echter slechts in beperkte mate wakker en scherp ben, en ik tijd heb besteed aan werk, wordt het wat lastiger om nog een serieuze goedemorgenpost te fabriceren.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Hallo Mart
Bij deze wil ik jou, ondanks dat het vanwege het tijdstip vreemd overkomt, toch een hele goede morgen toewensen. Ik hoop dat deze wens jou ertoe aanzet het posten van goedemorgenposts van aloude kwaliteit weer in overweging te nemen. Mocht dit niet het geval zijn, hoor ik graag wat jou er wel toe kan bewegen deze gewoonte weer op te pakken.
Hadden ze de huur niet op tijd betaald ?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:44 schreef indahnesia.com het volgende:
uitgegeten.. al langer trouwens en een nest muizen het huis uit gezet. Drie kinders en moeder erbij.
verstoptquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:24 schreef speciwacy het volgende:
Wat is dit voor verstopt hoekje van fok
Hallo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |