Veel plezierquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even wandelen, tot over een uur of wat
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je niet elke keer op je rekening hoeft te kijken of je wel genoeg geld hebt om je uitgaven te doen.
Zo, op naar een ander doel in het leven. Aan geld heb je zo weinig als je dood bent, dan wordt er alleen maar over geruzieed.quote:
Ik studeer nogquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je doet iets verkeerd. Ik heb HBO gedaan, daarna cashenDe rest van die studies betaalt de baas maar
Rot dat ik in 6 jaar tijd al 50k aan studies opgemaakt heb
Schiet toch eens op joh! Ipv te modden moet je efkes snel er door heen gaanquote:
Slaap lekkerquote:
En, wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:08 schreef DaMart het volgende:
Zo, de DVD van The Simpsons Movie ook bekeken. Dan ga ik nu wat engs doen: op tijd slapen![]()
.
oklaterquote:
Tsssssskquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een kut TT
Uit m'n hoofd ben ik er in augustus vorig jaar heen geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:31 schreef ScarFace- het volgende:
The Simpsons Movie is al een tijdje uit he mensen
Weet ze ook wel, ik vind wel dat ze lief reageertquote:Op woensdag 23 april 2008 01:21 schreef Sander170 het volgende:
BrandX het was maar een spelletje lieve schat.![]()
Wist ik ook wel, ik regeer ook lief terug.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Weet ze ook wel, ik vind wel dat ze lief reageert
quote:Op woensdag 23 april 2008 01:21 schreef Sander170 het volgende:
BrandX het was maar een spelletje lieve schat.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 01:43 schreef Sander170 het volgende:
Liefde moet van twee kanten komen hé...
Oke, nou toch bedankt voor je uitleg achteraf, vind ik prima.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
De uitgebreide sluitpost was vooral ook voor diegenen daar die wellicht niet weten van deze SC. Voor jou had het niet zo uitgebreid gehoeven, maar met deze was de sluiting voor hun ook duidelijk
quote:Op woensdag 23 april 2008 01:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hey, ben blij je weer te ontmoeten hier.![]()
Weet ik jongenquote:Op woensdag 23 april 2008 01:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wist ik ook wel, ik regeer ook lief terug.
Nu ik het twee drie keer gelezen heb, denk ik een idee te hebben. En omdat ik het niet in een keer snap, blijkt het tijd te zien voor het baasje om lekker de mand in te duiken!quote:Op woensdag 23 april 2008 01:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
ben nog veel te laat op
begin net weer met werken aan mijn scriptie.
Tis wel geil, keb een meetinstrument bedacht waarmee proactief op stagnaties in het operationeel proces ingespeeld kan worden![]()
wschlijk hebben jullie geen flauwe notie waar ik het over heb![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 01:48 schreef Sander170 het volgende:
Maakt niet uit > > > Ik hou van jullie allemaaal.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |